moet je me kenteken hebben dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
Ik verklik de kentekens van mensen die rechts inhalen.
You evilquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kom ik ook vaak tegen
gewoon rechts inhalen en weer snel naar links![]()
Maar dan ...................langzaam je gas loslaten totdat rechts een hele rij auto is gepasseerd
vervolgens doen ze dat nooit meer zo raar![]()
![]()
Als je extreem links was zat je continu tegen de vangrails van de middenberm aanquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:48 schreef Yi-Long het volgende:
Ik heb nog nooit iemand rechts ingehaald. (Je bent extreem-links of je bent het niet...)
Ik blijf er rustig achterhangen op gepaste afstand.
...of ik was steeds aan het spookrijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:50 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als je extreem links was zat je continu tegen de vangrails van de middenberm aan
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef JF_ het volgende:
Ik mis de optie 'eerst waarschuwen, dan rechts erlangs'.
Voorrang bij de sloop ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Groot licht en aanduwen, opsokkebolje! Lada's hebben voorrang!
Nou ... dit mens heeft sinds 1991 een auto en is daardoor tot de conclusie gekomen dat het duwen echt 0,0 uitmaakt. Je dringt welgeteld 1 plek voor in een rij van honderden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:12 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat veel mensen in de poll die zeggen te wachten! Hebben deze mensen wel een auto? Ik probeer altijd toch wel iets te 'duwen' (serieus, alleen dan, ik rijd echt heel lief en sociaal verder) en dan rechts er voorbij als er niks gebeurd. Meestal kan je wel blijven wachten op de rechterbaan, omdat er een muts of een oude bange taart achter het stuur zit.
Sjah, het gaat me soms ook meer om het principe dan dat ik echt haast hebquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... dit mens heeft sinds 1991 een auto en is daardoor tot de conclusie gekomen dat het duwen echt 0,0 uitmaakt. Je dringt welgeteld 1 plek voor in een rij van honderden.
Als ik het echt zat ben dan ga ik een baan naar rechts en laat ik een ander duwenIk sluit dan weer aan ... werkt meestal goed genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |