Dan ben je mij niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:09 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik zaterdag in Nijmegen zei dat ik eigenlijk meer zin had in Editors dan in Muse, kreeg ik heel veel boze blikken.
Een Muse-niet-tof-medestander!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef Snuf. het volgende:
Ik wilde ook gaan alleen voor Editors. Vind Muse neit tof, maar niet gegaan.
Wilde wel naar Werchter maar ik kan nietHoop op nog een concertje deze zomer.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:59 schreef kreuk050 het volgende:
Komt nog wel als jullie ouder zijn dat je Muse tof vind.
En er zijn d'r nog véééél meerquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef _Flea_ het volgende:
Naar die nummers ga ik morgen ook even op zoek.
Ik ben ouder ;-)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:59 schreef kreuk050 het volgende:
Volgens mij draai je die cd's dan toch niet echt vaak, anders had je wel gezien dat het Editors is, zonder "The".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:43 schreef mazeind het volgende:
[..]
Ik ben ouder ;-)
En moet ook bekennen dat The Editors mij meer boeien dan Muse. Ik kan de cd's van The Editors moeiteloos volledig draaien (zelfs back-to-back als ik in de stemming ben). Dat is me bij Muse nog niet één keer gelukt met een enkele cd.
Sorry :-)
Ook hier een veertiger, maar Muse kan mij gewoon niet boeien. Een band als Editors veel meer. Bezoek al van jongs af aan vooral kleine zaaltjes in het clubcircuit (met als favoriet de Trockener Kecks, zo'n 10 keer per jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:59 schreef kreuk050 het volgende:
Dat er véééél meer zijn weet ik, maar volgens mij heb ik de rest al.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En er zijn d'r nog véééél meer.
Grappig, ik vind het ook veel te bombastisch. Kom bijna nooit mensen tegen die Muse niet aangenaam vindenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Mykonos het volgende:
[..]
![]()
eens met de niet-muse-liefhebbers. Het zijn vast goede artiesten, maar ik vind het toch te bombastisch ofzo. Editors, zeker in het begin (The Back Room is imo hun beste album) zijn gewoon subtieler, hebben betere teksten, maar dat is allemaal een kwestie van smaak denk ik...
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij draai je die cd's dan toch niet echt vaak, anders had je wel gezien dat het Editors is, zonder "The".
Ik word er altijd een beetje triest van, mensen die bandnamen constant verkeerd schrijven.quote:
The Killers jaquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:36 schreef superjojo het volgende:
Wat is er fout aan Killers? Omdat dat the Killers moet zijn?
Jij dus?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef CeesDelarge het volgende:
Zijn hier ook mensen die het 3e album het beste vinden? De stem van Tom Smith past perfect bij de koude electronica
Niet he beste, maar dat scheelt erg weinig, vind juist het eerste album het minste. Nog steeds een fijn album natuurlijk maar het sloeg niet zo hard in als het tweede album (misschien omdat ik aangehaakt ben bij het tweede album..)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef CeesDelarge het volgende:
Zijn hier ook mensen die het 3e album het beste vinden? De stem van Tom Smith past perfect bij de koude electronica
Ik kan daar niet direct antwoord op geven. Elke album heeft weer zijn charme.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef CeesDelarge het volgende:
Ik!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:13 schreef CeesDelarge het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |