Mijn ervaring in Belgie is toch heel anders (en trouwens niets mis mee). Zijn juist vaak redelijk ingetogen met concerten, lijken meer aandacht voor de muziek te hebben dan de noodzaak om luid mee te brullen .quote:Op zondag 15 november 2009 01:42 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat geloof ik goed, maar dat is een ander soort muziek. In Nederland denken ze altijd dat ze bij bands als Editors, Interpol, Novastar etc. alleen met hun armen over elkaar stil mogen staan luisteren, terwijl ze in Belgie wel helemaal enthousiast zijn. Heb ik al een paar keer meegemaakt.
Wie heeft het over meebrullen? Je kunt ook meedoen met aandacht voor de muziek hoor, maar gewoon wat meer interactie bezorgen. Net als vorige week in Brussel was dat echt top. Trouwens ook daar ooit meegemaakt met de zeer introverte band Interpol, die stonden te glimlachen op het podium omdat het publiek al hun nummers met alle vage, onverstaanbare teksten kenden. En zelfs nog een keer extra terug kwamen omdat ze het er zo gezellig vonden.quote:Op zondag 15 november 2009 10:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mijn ervaring in Belgie is toch heel anders (en trouwens niets mee). Zijn juist vaak redelijk ingetogen met concerten, lijken meer aandacht voor de muziek te hebben dan de noodzaak om luid mee te brullen .
quote:Op zondag 15 november 2009 14:19 schreef Fuszy het volgende:
Maar goed die mensen die alleen maar stil blijven staan en niks doen horen niet bij een concert thuis!
In Brussel speelde ze als laatste Search party, wat echt een geweldig nummer is:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het laatste nummer heette dat Wintersleep speelde?
Nerves Normal, Breathe Normal van het 2e album, untitled genaamd.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:06 schreef Fuszy het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het laatste nummer heette dat Wintersleep speelde?
Ja ik wil de 14e ook echt graag naar Parijs! Ga de 6e al naar Lyon toe... maar Parijs zou echt gaaf zijn. Maar goed, t is uitverkocht,...helaas!quote:Op zondag 15 november 2009 21:00 schreef Soulagement het volgende:
Ik zou 14 december nog wel naar Parijs willen gaan, maar kleine kans dat ik daar kaarten voor kan bemachtigen. En 1 mei ga ik ook weer, dus ik denk dat ik het maar hierbij laat (en dan ga ik in februari wel in Londen naar The Maccabees).
YEAH!! dat is hemquote:Op maandag 16 november 2009 22:55 schreef Yevgeni het volgende:
[..]
Nerves Normal, Breathe Normal van het 2e album, untitled genaamd.
Sleep twitch was geloof ik iets dat je bijna in slaap bent en dan opeens wakker met een schok wakker wordt en je dan schopt met je been.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:08 schreef pdiscs het volgende:
Editors! Een echt goede band!
Tevens verkapte tvp.
Overigens, waar gaat het nummer Pappilon over? Wat betekent "It kicks like a sleep twitch."?
OK. Dat hebben we allemaal wel eens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:28 schreef superjojo het volgende:
[..]
Sleep twitch was geloof ik iets dat je bijna in slaap bent en dan opeens wakker met een schok wakker wordt en je dan schopt met je been.
Volgens mij iets in de richting van dat je jezelf moet vinden in deze wereld en je niet moet laten stoppen/beinvloeden door wat dan ook (religie oid).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef pdiscs het volgende:
[..]
OK. Dat hebben we allemaal wel eens.
Maar ... waar gaat het nummer eigenlijk over?
OK, klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Volgens mij iets in de richting van dat je jezelf moet vinden in deze wereld en je niet moet laten stoppen/beinvloeden door wat dan ook (religie oid).
Editors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |