UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Ik kan jouw hyves niet vindenquote:
Ik kan best goed kokenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeieavond
100 euro gewonnen met staatsloterij
netjes!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeieavond
15 euro, en slechts de 2e keer dat ik mee speel met een heel lotquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Samzz het volgende:
Da's inderdaad wel lekker. Nu de keerzijde: Hoeveel heb je in staatsloten gestopt?
Volgensmij gaat m'n Pimmetje dood
Pimmetje?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Samzz het volgende:
Da's inderdaad wel lekker. Nu de keerzijde: Hoeveel heb je in staatsloten gestopt?
Volgensmij gaat m'n Pimmetje dood
Heb zelf ook een aquarium met vissen gehad, en kon er wel uren naar kijken, zo duidelijk dat vissen ook karakters hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, m'n visje die ik al anderhalf jaar heb. Hij zwemt nauwelijks meer, ligt in een hoekje te bewegen.
Terwijl m'n eerdere zorgenkindje het juist weer uitstekend doet... Vissen zijn typische diertjes.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, m'n visje die ik al anderhalf jaar heb. Hij zwemt nauwelijks meer, ligt in een hoekje te bewegen.
Terwijl m'n eerdere zorgenkindje het juist weer uitstekend doet... Vissen zijn typische diertjes.
Niet echt. Maar verschilt ook per visquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, wat zielig!, is dat oud, anderhalf jaar?
Ze moeten toch iedere dag voer of niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Maar verschilt ook per vis
Hmhmquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ze moeten toch iedere dag voer of niet?
en hoeveel heb je aan loten gekocht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeieavond
één lot van 15 euroquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoeveel heb je aan loten gekocht?
kijk, dat zijn de berichtenquote:
Nog wel genoeg voor iets te bunkeren dan? anders ken je heir wel langs komenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik had deze maand geen geld voor een lot
huhquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg net te horen, dat ik weekend heb
Alleen moet ik wel werken, dat dan weer wel.
Vandaag alle lege flessen en lege bierkratten ingeleverd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nog wel genoeg voor iets te bunkeren dan? anders ken je heir wel langs komen
Nee, helaas niet... Ik werk nu bij een callcenter. Maar dat vind ik lang niet zo leuk, dus ik ben ondertussen wel aan het zoeken naar ander werk. Maar goed, ik heb iig wat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
huh
lekker vroeg onie
werk je nog steeds bij de etos?
Rielakst.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg net te horen, dat ik weekend heb
Alleen moet ik wel werken, dat dan weer wel.
belsletjequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, helaas niet... Ik werk nu bij een callcenter. Maar dat vind ik lang niet zo leuk, dus ik ben ondertussen wel aan het zoeken naar ander werk. Maar goed, ik heb iig wat.
En ja, inderdaad vroeg, ik snap er ook niks van... Maar goed, volgende week zal ik wel weer belachelijk hard aan de bak moeten, zal je zien.
Damn!, ik zag da'j aan t trainen was voor de keuring? Kalm, ik wordt afgekeurd vanwege mn ogenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vandaag alle lege flessen en lege bierkratten ingeleverd.
Opeens weer 26 euro in de tuk
hej 't zo glad?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Vandaag alle lege flessen en lege bierkratten ingeleverd.
Opeens weer 26 euro in de tuk
Lopen doe je ook niet met de ogen hé!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Damn!, ik zag da'j aan t trainen was voor de keuring? Kalm, ik wordt afgekeurd vanwege mn ogen, je moet donders veul lopen!
Ja, donderdag weer geld.. Ik loop al 8 dagen op mijn tandvleesquote:
Unamic/HCN.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
belsletje
waar dan? ik heb dat ook gedaan
hmm, dat zal wel kut zijn
Ik kom wel hoor, die lamzak doet er veel te lang over...quote:
Nou, ik lig het liefste op m'n zij als ik slaap. Ik weet niet hoe dat met jou zit?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik kom wel hoor, die lamzak doet er veel te lang over...
Wat is je favoriete standje?
zou inderdaad makkelijk zijn als dat kon, krijg je ook niet zulke zere voeten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer geld.. Ik loop al 8 dagen op mijn tandvlees
woon je op jezelf?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, donderdag weer geld.. Ik loop al 8 dagen op mijn tandvlees
Ja, vanaf 1 november!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, vanaf 1 november!!ow, bliksemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wet ik d'r van
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Het is hier niet zo groot hé!?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou Oldenzaal, tijd voor een TOF meet bij jou?
slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:10 schreef Oldenzaal het volgende:
Maar ik ga slapen!! Welterusten allemaal!!
ik slaap wel met een vrouwelijke TOFster op 1 matrasquote:
Ik slaap wel met 3 vrouwelijke TOFsters op 1 matrasquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik slaap wel met een vrouwelijke TOFster op 1 matras
waarom wist ik dat zoiets zou komenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik slaap wel met 3 vrouwelijke TOFsters op 1 matras
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom wist ik dat zoiets zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik slaap wel weer met Justin lepeltje lepeltje
pepernoot!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]![]()
godver, ik stikte zowat in een kruidnoot
nee kruidnootquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
pepernoot!
Goed idee trouwens, heb ik ook wel zin an![]()
jij hebt het ook gekocht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
Godver het uitpakken van MW2 duurt al bijna net zo lang als het installeren
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee kruidnoot
leer het verschil
quote:
Jij koopt altijd dingen voordat je het geprobeerd hebt? Nee gedownloadquote:
muziekcd's wel eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:27 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij koopt altijd dingen voordat je het geprobeerd hebt? Nee gedownload
tjah, ik ga niet naast je liggenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik goa slapen jonks, helaas wel alleen, hennig an!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik ga niet naast je liggen
slaap lekker
Wanneer ga jij je broodje Bapao in Henrike proppen?quote:
brb ff vragenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je broodje Bapao in Henrike proppen?
quote:
quote:
quote:
pas maar op hoor, die Marko gaat met iedereen naar bedquote:
quote:
Dus haar naam wordt:quote:
me naam is Albersquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus haar naam wordt:
Henrike Playert
Hmmm klinkt wel vreemd
ja, wat zal haar familie opkijkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus haar naam wordt:
Henrike Playert
Hmmm klinkt wel vreemd
Ik vind het anders wel mooiquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus haar naam wordt:
Henrike Playert
Hmmm klinkt wel vreemd
jou naam is Albers?quote:
Jij vindt alles mooi aan een boer uit Almelo dus jouw mening telt nietquote:
quote:
Ik ben geen boerquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij vindt alles mooi aan een boer uit Almelo dus jouw mening telt niet
Als je geen Turk of Marokkaan bent als je uit Almelo komt dan ben je gewoon een boer !quote:
omdat jij me ipv m'n gebruikte. En toen ik het nog even dunnetjes over deed, had je het nog niet in de gatenquote:
rare jongens daar in Almeloquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als je geen Turk of Marokkaan bent als je uit Almelo komt dan ben je gewoon een boer !
of een wiggerquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Als je geen Turk of Marokkaan bent als je uit Almelo komt dan ben je gewoon een boer !
flodder in amerika ookquote:Op woensdag 11 november 2009 00:11 schreef haakon het volgende:
the hangover is echt een masterlijke film
wouter
ja die had je al gepostquote:
okquote:
ik welquote:
joahquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb al gemaild hoeveel de cd kost
het nummer heb ik nog niet kunnen downloadenquote:
http://www.youtubetomp3.net/quote:Op woensdag 11 november 2009 00:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het nummer heb ik nog niet kunnen downloaden
moah, ik kijk wel eerst hoeveel de cd kost.quote:
die is gratis, omdat niemand hem wil hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, ik kijk wel eerst hoeveel de cd kost.
trustenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef haakon het volgende:
mensen, ik kruip m'n nest in !
weltrusten
Trustenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef haakon het volgende:
mensen, ik kruip m'n nest in !
weltrusten
dan laat ik d'r 2 opsturen en gooi ik er 1 bij jullie in de brievenbusquote:Op woensdag 11 november 2009 00:25 schreef norich het volgende:
[..]
die is gratis, omdat niemand hem wil hebben.
kom je helemaal naar maastricht om die cd te brengen? wat liefquote:Op woensdag 11 november 2009 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan laat ik d'r 2 opsturen en gooi ik er 1 bij jullie in de brievenbus
hmm, in Maastricht overhandig ik 'm wel persoonlijkquote:Op woensdag 11 november 2009 00:27 schreef norich het volgende:
[..]
kom je helemaal naar maastricht om die cd te brengen? wat lief
Jeejquote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, in Maastricht overhandig ik 'm wel persoonlijk
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 00:38 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ga slapen
doot henig an![]()
bij mij zo'n 4 maand niet, moet dr wel weer een beetje uitzien straks met al die feestenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Machiel
die heeft al een hele tijd niets aan mij verdiend
met kerst?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:01 schreef haakon het volgende:
[..]
bij mij zo'n 4 maand niet, moet dr wel weer een beetje uitzien straks met al die feesten
tot voortquote:
jazekerquote:
ik ga elke 5 / 6 wekenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
die heeft al een hele tijd niets aan mij verdiend
ik laat m'n haar groeienquote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jazeker
[..]
ik ga elke 5 / 6 weken
oke, dat kan ookquote:Op woensdag 11 november 2009 11:12 schreef haakon het volgende:
[..]
o.aQlimax, en nog een paar feesten die eraan komen
gewoon kaal, dan heb je nergens meer last vanquote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef haakon het volgende:
ff die losse haren dr uitwassen, irritant gerei is dat
wou ik eerst, millimeteren, toch maar niet gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon kaal, dan heb je nergens meer last van
het is denk ik wel makkelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef haakon het volgende:
[..]
wou ik eerst, millimeteren, toch maar niet gedaan
met gemilimeteerd haar / kaal hoofd ben je niet gelijk een gabber hoor, of een hardcore liefhebberquote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef rulerofdeath het volgende:
en dan naar masters of hardcore![]()
![]()
bij mij zie je nu na elke knipbeurt al de 2 plekken waar ik ooit een gat in m'n hoofd heb gehad, dat valt bij milimeteren/kaal nog erger opquote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Oldenzaal het volgende:
Als ik het ECHT kort ga doen, moet ik wel kaal!
Heb namelijk 3 kruinen op mijn hoofd en dat ziet er ook niet uit!
wordt het niet tijd voor eten?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
met gemilimeteerd haar / kaal hoofd ben je niet gelijk een gabber hoor, of een hardcore liefhebber
goed zo... zo hoort dat ook!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jazeker
[..]
ik ga elke 5 / 6 weken
Ik wil ook!quote:
lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga vandaag een appeltaart bakken!
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ga vandaag een appeltaart bakken!
gelijk na die post ben ik gaan eten hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 12:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wordt het niet tijd voor eten?
OM OP TE ETEN JA!!!!!!quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelijk na die post ben ik gaan eten hoor
het zou zonde zijn om d'r mee te gaan gooienquote:
Ik dacht dat ze op American Pie taferelen doelde!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het zou zonde zijn om d'r mee te gaan gooien
HEH!!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze op American Pie taferelen doelde!
beslag kun je maken ?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik heb zo'n zin in pannenkoeken... maar ik heb geen beslag in huisgemeen.
Foodfightquote:Op woensdag 11 november 2009 13:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
HEH!!
Nee joh gek![]()
al vind ik gooien best een leuk idee. Laatste keer dat ik met taart gegooid heb ik toch al zo 8 jaar geleden....
ik heb vanavond lekker pannenkoekenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:22 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik heb zo'n zin in pannenkoeken... maar ik heb geen beslag in huisgemeen.
het is half 2 hoor!!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en ik word al zo opgezogen door het verhaal van Dragon Age, dat ik naar mijn mening 2 uurtjes had gespeeld (het zou dus een uur of 1, half 2 moeten zijn). Het bleek al half 5 te zijn
Nathquote:
jij bedoelt pannenkoekenmix?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:41 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dan moet je het wel in huis hebben.................
goedquote:
quote:
jajajaquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bedoelt pannenkoekenmix?
niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Samzz het volgende:
Ik las iets over haar millimeteren? Doe maar gewoon niet.
En jij stond daar te kijken en je hoofd veranderde gewoon even in eenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Samzz het volgende:
Hoi allemaal
En ik was vandaag bij de IKEA, allemaal kerstspulletjes
Tuurlijk niet. Oerlelijk, niks meer om lekker door te woelen en te kriebelen.quote:
Er kwam wel iets van een verheerlijkend kreuntje uit toen ik het zagquote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij stond daar te kijken en je hoofd veranderde gewoon even in een?
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb het over vannacht, uiteraard
lang haar dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Samzz het volgende:
Hoi allemaal
En ik was vandaag bij de IKEA, allemaal kerstspulletjes
quote:
Ja, wat is lang. Het moet niet over de schouder vallen, dan vind ik het absoluut niet mooi meer.quote:
Goedgoed. Alleen nogal moe. En ik zit op stagequote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed
en hoe is het met jou?
kreuntjesquote:Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er kwam wel iets van een verheerlijkend kreuntje uit toen ik het zag
maar wil gewoon 1 keer proberen, om te kijken "hoe het staat"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Oerlelijk, niks meer om lekker door te woelen en te kriebelen.
Blegh, ik heb echt een hekel aan gemillimeterd haar en vleespetten.
Als ik jou was zou ik de komende minuten maar blijven zittenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mmmmm er loopt hier nu zo'n lief en mooi vrouwtje rond met ZULKE grote zaadvragende ogen dat ik mn schwanz eruit wil halen en haar ernstig anaal wil vernederen op de uitleenbalie
Boh gek
Ik zeg doen!!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wil gewoon 1 keer proberen, om te kijken "hoe het staat"en binnen 2 weken is het toch weer op het niveau waar het normaal na een knipbeurt is
doen = helemaal kaal, of milimeteren?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!
Maar dan wel in de zomer, nu is het koud!
Jamaarquote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik de komende minuten maar blijven zitten
Alsof jij kreuntjes niet geil vindquote:
Retegeil, maar ik wist dat jij erop zou gaan reagerenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof jij kreuntjes niet geil vind
Als je het dan toch uit wil proberen, kaal. En dan krijg je vanzelf millimeters, heb je het allebei gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doen = helemaal kaal, of milimeteren?en dan wordt het inderdaad pas in de zomer jah...
Als je opstaat stoot je alles om..quote:
laatste tijd slecht geslapen?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedgoed. Alleen nogal moe. En ik zit op stage
quote:
De Belgen hebben daar een vieze benaming voor: Vleesklakquote:Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Oerlelijk, niks meer om lekker door te woelen en te kriebelen.
Blegh, ik heb echt een hekel aan gemillimeterd haar en vleespetten.
ik denk een kale kopquote:
Uhu.quote:
Ik weet niet hoe lang je haar normaal is, maar binnen twee weken is het misschien net een halve cm langer. Of nog niet eensquote:Op woensdag 11 november 2009 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wil gewoon 1 keer proberen, om te kijken "hoe het staat"en binnen 2 weken is het toch weer op het niveau waar het normaal na een knipbeurt is
Ach, nonsens.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
LACTACYD, VOOR EEN FRIS KUTJE.
van die borrelgehaktballetjes?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik had nets kats veuls te veul aardappels geskild, gigantisch zitten eten, met van die gehaktballetjes van de aldi erbij en nog worst en nog sperzieboontjes en appelmoes en knoflooksaus, en het was lekker joh!!!!!1!!1
In zo'n doorzichtig bakje!, maar niet alles hoor, de helft ofzoquote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
van die borrelgehaktballetjes?
ik laat het normaal vingerlengte/dikte doen door de kapster, zeg maar zo kort mogelijk zonder tondeusequote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je haar normaal is, maar binnen twee weken is het misschien net een halve cm langer. Of nog niet eens
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:48 schreef Samzz het volgende:
Maandje wachten dus. Wel kort trouwens...
Ik vind dat kort. Ik houd van een lekkere bos haar, ik mag er graag doorheen woelen en kroelen, heerlijkquote:Op woensdag 11 november 2009 18:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
valt wel mee hooren na 5/6 weken heb ik er weer zo'n dikke bos opzitten, dat ik er met gel niks meer mee kan; dus dan weer richting de kapper... m.a.w. het groeit snel genoeg
dat kan bij mij na iets meer dan een week al wel weer hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat kort. Ik houd van een lekkere bos haar, ik mag er graag doorheen woelen en kroelen, heerlijk
Tja, ik wil t gewoon in een vuist kunnen pakken, ik kwijl helemaal weg als het stoer voor de ogen valt... Damn, wat dat betreft heeft de bassist van AC/Dixi het perfecte haar ongeveerquote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan bij mij na iets meer dan een week al wel weer hoor
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja, ik wil t gewoon in een vuist kunnen pakken, ik kwijl helemaal weg als het stoer voor de ogen valt... Damn, wat dat betreft heeft de bassist van AC/Dixi het perfecte haar ongeveer
@Sander: Staartjes houd ik niet van
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
In zo'n doorzichtig bakje!, maar niet alles hoor, de helft ofzo, ik kom anders wel een keer bij jou koken!
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
HMmmm volgens mij zijn dat meer snacks tochIk vreet die dingen ook vaak als avondeten hoor...
Ik had spareribs besteld... omg... zooo lekker...
Sja. Ik vertel alleen waar ik van kwijl... Je moet lekker doen wat je zelf leuk vindquote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
![]()
, het kan ook los!, maar dan gaat het alle kanten op
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
Ik ga shoarma bestellen denk ik![]()
Boh, hier in denekamp zit een goeie, met standaard niet genoeg wisselgeldquote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
Ik ga shoarma bestellen denk ik![]()
Neu, wel 2 controllersquote:Op woensdag 11 november 2009 21:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Agossie.. jij verwacht natuurlijk 4 wireless controllers en 10 (top)spellen voor 100 euro ofzo
Euh dat ís de aanbiedingquote:Op woensdag 11 november 2009 21:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik denk dat ik nog maar ff wacht totdat tie in de aanbieding is
Die spelcomputer zooi blijft gewoon veel te duur..quote:Op woensdag 11 november 2009 21:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Euh dat ís de aanbieding
Dit is de nieuwe versie met 250GB, die zal nog wel een flinke tijd die prijsklasse hebben.
whahaquote:Op woensdag 11 november 2009 22:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die spelcomputer zooi blijft gewoon veel te duur..
vandaar dat ik hier een wii zonder spellen heb staan(ok 3 spellen, maar da's saai)
Spellen installeren, streamen via de Xbox? Als multimedia apparaat gebruiken?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef haakon het volgende:
waarom ook een elite, die GB's heb je weinig aan ?
Went wel... ik heb laatst poosje Ironman zitten spelen... vergt inderdaad behoorlijk wat coordinatie... maar valt wel te doen...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wii is wel tof, maar inderdaad aardig prijzig en nog superlastig, of ik ben lomp
Kijkt de hele buurt je dan niet maf aan, als je als een halve gare voor het raam staatquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Went wel... ik heb laatst poosje Ironman zitten spelen... vergt inderdaad behoorlijk wat coordinatie... maar valt wel te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |