UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Ik kan jouw hyves niet vindenquote:
Ik kan best goed kokenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeieavond
100 euro gewonnen met staatsloterij
netjes!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeieavond
15 euro, en slechts de 2e keer dat ik mee speel met een heel lotquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Samzz het volgende:
Da's inderdaad wel lekker. Nu de keerzijde: Hoeveel heb je in staatsloten gestopt?
Volgensmij gaat m'n Pimmetje dood
Pimmetje?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Samzz het volgende:
Da's inderdaad wel lekker. Nu de keerzijde: Hoeveel heb je in staatsloten gestopt?
Volgensmij gaat m'n Pimmetje dood
Heb zelf ook een aquarium met vissen gehad, en kon er wel uren naar kijken, zo duidelijk dat vissen ook karakters hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, m'n visje die ik al anderhalf jaar heb. Hij zwemt nauwelijks meer, ligt in een hoekje te bewegen.
Terwijl m'n eerdere zorgenkindje het juist weer uitstekend doet... Vissen zijn typische diertjes.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ja, m'n visje die ik al anderhalf jaar heb. Hij zwemt nauwelijks meer, ligt in een hoekje te bewegen.
Terwijl m'n eerdere zorgenkindje het juist weer uitstekend doet... Vissen zijn typische diertjes.
Niet echt. Maar verschilt ook per visquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, wat zielig!, is dat oud, anderhalf jaar?
Ze moeten toch iedere dag voer of niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Maar verschilt ook per vis
Hmhmquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ze moeten toch iedere dag voer of niet?
en hoeveel heb je aan loten gekocht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Goeieavond
één lot van 15 euroquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en hoeveel heb je aan loten gekocht?
kijk, dat zijn de berichtenquote:
Nog wel genoeg voor iets te bunkeren dan? anders ken je heir wel langs komenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik had deze maand geen geld voor een lot
huhquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg net te horen, dat ik weekend heb
Alleen moet ik wel werken, dat dan weer wel.
Vandaag alle lege flessen en lege bierkratten ingeleverd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nog wel genoeg voor iets te bunkeren dan? anders ken je heir wel langs komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |