Eens.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:24 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren regelgeving waar ik niet om vraag!
Niet Westerse allochtonen die de boel hier verzieken waar ik niet om heb gevraagt.
Polen waar ik niet om heb gevraagt.
Ant-Privacy (Lees Anti-Terreur) regelgeving
Verhoging van de zorg kosten (terwijl ik nooit gebruik maak van de zorg)
Last verzwaring / nivelerings maatregelen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan,....
Elke keer weer wordt je door politici keihard bedrogen!
waarom hebben moslims overal in de westerse wereld dan problemen en niet alleen in nederland (waar het nog mee valt ivm met frankrijk, australie, scandinavische landen, GB, etc???)quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Ja dus? Er zijn ook problemen met andere groepen maar die mensen gaan we toch ook niet "fascisten" noemen en verketteren. De dikke meerderheid v/d moslims voldoen niet aan jouw beschrijving. Deze column gaat over de debielen zoals jij die generaliseren en blind achter de führer aanlopen.
Omdat de sociale onderlaag altijd problemen veroorzaakt. Dat is altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:26 schreef gekster het volgende:
[..]
waarom hebben moslims overal in de westerse wereld dan problemen en niet alleen in nederland (waar het nog mee valt ivm met frankrijk, australie, scandinavische landen, GB, etc???)
maakt me geen fuck uit wat je geloofd of welk kleurtje je hebt maar zo gauw er stelselmatig overlast vanuit een bepaalde groep komt dan moet je ze keihard aanpakken.
En wat wou je er aan doen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de sociale onderlaag altijd problemen veroorzaakt. Dat is altijd zo geweest.
Ik heb minder vertrouwen in de mensheid dan jij. En, om terug te grijpen naar de column, we hebben een voorbeeld in huis.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan nog verwacht ik geen grote verschuiving, zelfs niet na de moord op van Gogh, er zijn "wat" opstootjes" maar de meesten zijn pantoffel"helden" die een grote mond hebben, wier gedachten naar "haat" staan maar die niks durven.
Jij niet, anderen wel. Jij bent maar 1 v/d vele Nederlanders en niet beter dan anderen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:24 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Niet Westerse allochtonen die de boel hier verzieken waar ik niet om heb gevraagt.
Zie boven.quote:Polen waar ik niet om heb gevraagt.
En Wilders respecteert jouw privacy? Bron?quote:Ant-Privacy (Lees Anti-Terreur) regelgeving
Egoïst.quote:Verhoging van de zorg kosten (terwijl ik nooit gebruik maak van de zorg)
Heeft niks met vertrouwen in de mensheid te maken maar met logica. Het is mensen het niet waard om die "rotzooi" aan te gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb minder vertrouwen in de mensheid dan jij. En, om terug te grijpen naar de column, we hebben een voorbeeld in huis.
Ik zat te denken aan getto's, eerlijk gezegd. En als dat niet werkt: deportatie.quote:
Misschien nu nog niet, maar er is veel onvrede en dat vertaalt zich al in het massaal kiezen voor een rechts-extremist.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heeft niks met vertrouwen in de mensheid te maken maar met logica. Het is mensen het niet waard om die "rotzooi" aan te gaan.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de sociale onderlaag altijd problemen veroorzaakt. Dat is altijd zo geweest.
Niemand ontkent dat er problemen zijn. Maar niet alle moslims zijn daar verantwoordelijk voor. Je kunt die problemen ook oplossen zonder te generaliseren en allerlei maatregelen te nemen die miljoenen mensen zullen treffen terwijl een minderheid zich misdraagt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:26 schreef gekster het volgende:
[..]
waarom hebben moslims overal in de westerse wereld dan problemen en niet alleen in nederland (waar het nog mee valt ivm met frankrijk, australie, scandinavische landen, GB, etc???)
maakt me geen fuck uit wat je geloofd of welk kleurtje je hebt maar zo gauw er stelselmatig overlast vanuit een bepaalde groep komt dan moet je ze keihard aanpakken.
bij marokkanen/moslims is dit dan weer buitenproportioneel en kan niet alleen met de variabele lage SES worden verklaard.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan getto's, eerlijk gezegd. En als dat niet werkt: deportatie.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:28 schreef JohannesPaulus het volgende:
[..]
Jij niet, anderen wel. Jij bent maar 1 v/d vele Nederlanders en niet beter dan anderen.
[..]
Zie boven.
[..]
En Wilders respecteert jouw privacy? Bron?
[..]
Egoïst.
En dan rest dus mijn vraag, wat de motivatie van die stemmers is. Er zijn ook zat mensen die het als proteststem doen, uit onvrede over de huidige situatie, niet omdat ze denken dat Wilders heel Nederland weer "blank maakt"quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien nu nog niet, maar er is veel onvrede en dat vertaalt zich al in het massaal kiezen voor een rechts-extremist.
En dat weet jij want jij was een Duitser in de jaren 30? Valt het jou niet op dat de nazi-leiders joden in veel gevallen uitmaakten voor criminelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Joden waren ook echt een sociale onderlaag
Waarmee ik bedoel te zeggen dat de vegelijking Hitler / Wilders totaal nergens over gaat
Je zegt het zelf al, onvrede. En onvrede kan omslaan in woede.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En dan rest dus mijn vraag, wat de motivatie van die stemmers is. Er zijn ook zat mensen die het als proteststem doen, uit onvrede over de huidige situatie, niet omdat ze denken dat Wilders heel Nederland weer "blank maakt"
Nee, want jij wilt in Israel of de VS wonenquote:
de meeste godsdiensten zijn niet bepaalt tolerant of vriendelijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef DelBosque het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat er problemen zijn. Maar niet alle moslims zijn daar verantwoordelijk voor. Je kunt die problemen ook oplossen zonder te generaliseren en allerlei maatregelen te nemen die miljoenen mensen zullen treffen terwijl een minderheid zich misdraagt.
Dan moet er iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel extreems gebeuren. En dan doel ik op wegvagen van het kabinet dmv een aanslag, of massaontslagen in de tienduizenden per dag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, onvrede. En onvrede kan omslaan in woede.
En jij denkt dat het ridiculiseren van 2 miljoen mensen enige oplossing biedt voor die ontevreden groep, afijn, jij denkt dat proteststemmers maar aan de kant moeten worden geschoven als gevaar, en dan worden ze wel weer vredelievend?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, onvrede. En onvrede kan omslaan in woede.
Heul niet, ik verhuis naar Australië over een paar week.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, want jij wilt in Israel of de VS wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |