You could fool me:quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef starwhores het volgende:
[..]
Ik ben geen hij, ik ben een zij
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef starwhores het volgende:
ik heb hem in het echt ontmoet en ze handtekening![]()
hij was veel aardiger dan op tv!!!
zet hier foto's van jij en je idool
doeixxx
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
You could fool me:
jij en je idool
[..]
dat ik echt zoooo lang gedachtquote:Op woensdag 11 november 2009 02:23 schreef 2cv het volgende:
Vroeger dacht ik dat een rekenmachine berekeningen niet berekende, maar dat alle mogelijke sommen in een geheugen in de rekenmachine stonden. Ik vond het echt zo ontzettend knap dat ze al die ontelbare sommen al uitgerekend hadden en de antwoorden in zo'n klein dingetje gestopt hadden.
Er staat me bij dat één of ander tv-programma hier een geintje over gemaakt heeft. Het water achter het kindje werd blauw terwijl ie helemaal niet in het water had geplast. Maar ja, dat wist de badmeester natuurlijk niet.. Nog zie ik het jongetje voor me, met dikke tranen omdat ie echt niet in het water had geplast...quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
De badmeester zei tegen mij dat als ik in water zou plassen mijn plas, blauw zou worden en iedereen het zou zien, door een stofje in het water....ik was klein maar ik heb dat heel lang geloofd hoor.....![]()
Die rechter ben ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:27 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
You could fool me:
jij en je idool
[..]
Kutkloon. Jij bent het.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:49 schreef starwhores het volgende:
[..]
Die rechter ben ik.
Die gozer links is m'n idool, kneus.
Bij ons was juist de bedoeling dat je een schrik reactie ofzo met je ogen knipperde ofzo had...quote:Op donderdag 12 november 2009 21:31 schreef wimjongil het volgende:
Die grap van:
Ben je bang voor je vader en moeder? En dan richting het gezicht van het slachtoffer slaan.
Die snapte ik nooit, totdat ik dinsdag opeens doorhad dat als je bijna wordt geslagen, je met je hoofd knikt, en dus instemt met de vraag.
Toen het nummer/de clip van RHCP uitkwam, vertelde m'n broer uiterst mysterieus dat hij wist waarom het zo heette. Toen ik vroeg waarom, bleef hij mysterieus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:17 schreef NekoKoneko het volgende:
Waarom dan?
Goed nummer trouwensmaar een kutserie
AHA! leuk om te wetenquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Toen het nummer/de clip van RHCP uitkwam, vertelde m'n broer uiterst mysterieus dat hij wist waarom het zo heette. Toen ik vroeg waarom, bleef hij mysteries.
Ik heb er een hele tijd niet meer aan gedacht, maar kwam er via een opmerking van iemand anders, over de serie Californication, achter.
serieus?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:48 schreef Bragi het volgende:
Ik kom er vandaag achter dat Heintje Davids een vrouw was.
Ik vergis me vooral omdat ik altijd heb gedacht dat Heintje een jongensnaam wasquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Frollo het volgende:
Heintje Davids was inderdaad een vrouw, ben ik ook pas op mijn 25e achter gekomen of zo.
De reden dat veel mensen zich hierin vergissen is omdat er in ongeveer dezelfde periode (jaren 60) ook een Heintje Simons populair was, en dat is wel een man.
Aha. Ik kom er nu dus achter dat Heintje Davids niet een Duits jongetje met een zonnebril en een liedje over z'n moeder was (Heintje Davids + Heintje Simons + Heinoquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:17 schreef Frollo het volgende:
Heintje Davids was inderdaad een vrouw, ben ik ook pas op mijn 25e achter gekomen of zo.
De reden dat veel mensen zich hierin vergissen is omdat er in ongeveer dezelfde periode (jaren 60) ook een Heintje Simons populair was, en dat is wel een man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |