Damn, zo leer je nog eens wat op de woensdag..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:27 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dat kun je niet menen!
Mijn collega had het ook vaak met liedjes, die zong een keer...
"Go go go go go Charley, it's your birthday, we gonna party like it's your birthday, where gonna sip bacardi like it's your birthday"
Maar het is dus "Shorty" in plaats van Charley... Maar hij vond het logischer klinken, immers -> Charley -. Bacardi.
Je weet zeker ook nog niet dat je registratiedatum in je profiel staat?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Lano het volgende:
Ik kom er dus serieus 2 minuten geleden achter dat er bij iemand zijn post ook een icoontje is om direkt naar zijn of haar fobo te gaanZit ook pas z'n 5 jaar op fok
quote:geregistreerd op: zondag 6 september 2009 @ 17:27
Props voor die designers. Goed gevondenquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
dat dat gewoon een M en een P in cursief zijn
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Pak je waterpas maar erbij dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Foxio het volgende:
Huh? Ze staan gewoon kaarsrecht, volgens mij? Toch?
Zo groot niet echt maar kleiner dacht ik dat ook altijd.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:40 schreef Gwywen het volgende:
Ik dacht altijd dat het een soort vuist was, trommelende vingers of zo.
Begreep ook nooit zo goed wat het logo met de naam te maken had.
Enfin, gelukkig niet de enige in dit soort dingen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:44 schreef Foxio het volgende:
Huh? Ze staan gewoon kaarsrecht, volgens mij? Toch?
Ik hoopte ook iedere aflevering weer dat Marlijneke nou eindelijk eens in beeld zou komen.quote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Cottontail het volgende:
[..]
Die wist ik wel, maar het duurde wel even voor ik erachter kwam dat "Marlijneke" (of hoe heet die vriendin van Gert) en "bobbientje" (samson's vriendinnetje) niet echt mensen waren met een rol in de serie... ik was altijd benieuwd of ze deze aflevering nu eens écht langs zouden komen, namelijk!
thx!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
bestaat die knop?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Lano het volgende:
Ik kom er dus serieus 2 minuten geleden achter dat er bij iemand zijn post ook een icoontje is om direkt naar zijn of haar fobo te gaanZit ook pas z'n 5 jaar op fok
Kan nog dommer, bij mij duurde het jaren voordat ik VW in het Volkswagenlogo zag.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:51 schreef Sequencial het volgende:
Die van Manpower is inderdaad goed gedaanTja, zo dacht ik als dreumes jarenlang dat het logo van Albert Heijn een soort krakeling was in plaats van de letters AH.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |