Maar stoplichten gelden ook niet voor een de agent in kwestie. En zelfs Rambo rijd niet met de motor in op iemand, 100% kans dat je daarna zelf in het ziekenhuis ligt (wat dus ook gebeurde).quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef Gia het volgende:
Ik zie het niet zozeer als een noodlottig ongeluk, maar echt wel als doodslag of ten minste dood door schuld. Niemand rijdt per ongeluk door rood.
Uit de brief van die jeugd maak ik op dat het hier om een soort van Rambo-figuur gaat, die denkt dat hij alles kan maken.
Voor een eventuele rechtzaak vind ik die brief best belangrijk als karaktergetuigenis.
Het geeft toch wel aan dat de agent, schijnbaar, vond dat stoplichten niet voor hem golden.
Ik vind dat die agent als gewone burger be- en veroordeeld moet worden voor deze daad.
En dat straattuig moet ophouden met die onzinnige acties. Die brief is prima, maar laat het verder aan de rechter over.
Berlage laagbouw, met poortjes enzo. Daar rijdt geen bus doorheen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef fs180 het volgende:
Leuke buurt daar ja, telde altijd het aantal schotels in de bus.
Buurt. Dus nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef Pek het volgende:
[..]
Berlage laagbouw, met poortjes enzo. Daar rijdt geen bus doorheen.![]()
Ben je niet een beetje in de war met Slotervaart? Kan gebeuren hoor.
lolwut?quote:
Echt wel. Behalve als hij sirene of zwaailicht aan heeft. Ander gelden stoplichten net zo goed voor een agent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef fs180 het volgende:
Maar stoplichten gelden ook niet voor een de agent in kwestie.
Neehoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt wel. Behalve als hij sirene of zwaailicht aan heeft. Ander gelden stoplichten net zo goed voor een agent.
omdat ze het zagen aankomen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:46 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Nouja als dit allemaal echt waar is begrijp ik best dat ze boos zijn.
Het verhaal in combinatie met dit: Ook klagen ze over het gedrag dat de agent vertoonde al voor het ongeval. "Deze agent waande zich werkelijk onaantastbaar. Wij kregen onterecht boetes van hem. Hij genoot er met volle teugen van als wij tekeer gingen omdat ons onrecht werd aangedaan. Zijn favoriete quote was dan ook: 'Ga maar lekker bezwaar maken, gaan we zien wie de rechter zal geloven. Een dienstdoende agent of een jochie uit de Diamantbuurt', zo claimt de jeugd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ze het zagen aankomen?
reed hij vaak roekeloos? is dat ook te zien op camera's?
Vrij bijzondere redenatie iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:07 schreef bijderechter het volgende:
Wel opvallend dat de 'Diamant Jeugd' vindt dat de politie de buurt terroriseert
Ben jij Nederlander dan? Ik meende dat je voor surf leraar studeerde in Australie. Je Nederlands is zo beroerd (ík wordt´), maar dat vergaf ik je tot nu toe omdat een buitenlander leek te zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van schrijven dat een "NEDERLANDSE burger" anders wordt behandeld dan "wij". Dat wijst toch direct op een aanwijzing dat ze buitenlands zijn of niet, ik kan er weinig anders van maken. Ik ga ook niet naar de regering of het KLPD om te zeggen dat ik anders wordt behandeld dan Nederlanders.
Totale onzin informatie als je Nederlander bent.
1. surfleraarquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ben jij Nederlander dan? Ik meende dat je voor surf leraar studeerde in Australie. Je Nederlands is zo beroerd (ík wordt´), maar dat vergaf ik je tot nu toe omdat een buitenlander leek te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |