Stel je niet zo aan. Het gaat om een ideetje uit een proefschrift.quote:
Er wordt geredeneerd dat je beter compleet verlamd kunt leven(dus als je met je kop op de motorkap slaat met helm heb je meer kansen) dan doodquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef wise het volgende:
leuk zo'n fiets helm als je van de zijkant wordt geraakt door een dronken automobilist. Dan heeft een helm weinig nut.
indd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er wordt geredeneerd dat je beter compleet verlamd kunt leven(dus als je met je kop op de motorkap slaat met helm heb je meer kansen) dan dood
Dat noem jij een toffe helm?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef ForumGek het volgende:
Daarom woon ik zo dicht bij het centrum dat ik lopend de stad in kan![]()
Kheb wel toffe snowboardhelm, mag je die ook als fiets-helm gebruiken?
[ afbeelding ]
Gast, m'n Duitse helm in mijn boxer ziet er nog toffer uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef ForumGek het volgende:
Daarom woon ik zo dicht bij het centrum dat ik lopend de stad in kan![]()
Kheb wel toffe snowboardhelm, mag je die ook als fiets-helm gebruiken?
[ afbeelding ]
Dat is de enige keer in de week dat ik op de fiets zit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ichte-fietshelm.html
Zie je het al voor je, even op de fiets een avondje kroeg: je fietshelm mee?
Prima, laat "de" automobilisten dan ook gewoon opletten waar ze rijdenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef Keiichi het volgende:
Laat de fietsers nu allemaal maar eerst gewoon hun licht aandoen.
Heb er wekelijks wel bijna 1 onder m'n wielen zitten, omdat ie geen licht aan had
Ja ik ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:19 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Dat is de enige keer in de week dat ik op de fiets zit.
hiih, hij zei duitse helmquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gast, m'n Duitse helm in mijn boxer ziet er nog toffer uit
Ik heb alleen een duitsequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:35 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Laat mij jou helm eens zien dan! ?![]()
Daarbij hebben ze in dat soort landen ook geen politie die bekeuringsrazzia's uitvoert. Uitgezonderd dat topic van laatst danquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef RemcoDelft het volgende:
In veel landen (Nieuw Zeeland bijvoorbeeld) is een fietshelm gewoon verplicht. Het grote verschil is dat in vrijwel al die landen de fiets voornamelijk recreatief gebruikt wordt, omdat mensen daar niet zo uit de auto gepest worden als hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |