abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74580453
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:28 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ow...de gekheid door de magnetische werking van de zware metalen in de spuit (welke onder invloed staan van de planeten in het universum)...naar aanleiding van " hoi en "
Of de zenuwen, dat kan ook.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74580755
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:28 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Ow...de gekheid door de magnetische werking van de zware metalen in de spuit (welke onder invloed staan van de planeten in het universum)...naar aanleiding van " hoi en "

lekker onsamenhangend geloof ik..
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74582880
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dan is mijn vraag wederom, waarom zo wantrouwend? Want als je je best doet en de medische artikelen leest, zul je zien dat er vrij weinig is om je zorgen over te maken mbt dit vaccin. Het is namelijk gebaseert op het reguliere griepvaccin, dat al jaren doorgetest is. Met de bekende adjuvans etc... Het enige dat aangepast is, is het virus zelf. Logisch toch...
Tuurlijk is het vaccin veilig. Het is immers veilig omdat de overheid dat zegt.

en omdat onze wel zeeeeeeeeeeeeer geleerde medici in zeeeeeeer professionele bladen hierover artikelen hebben geschreven dat het vaccin veilig is.

Het vaccin is veilig en rapporten over de alle mogelijke effecten van het vaccin in combinatie met:

- het eten van genetisch gemanipuleerd voedsel (bijvoorbeeld Soja, mais, extracten)
- het hebben van amalgaam vullingen
- het intensief gebruik van een mobiele telefoon
- het eten van veel voedsel uit de magnetron
- het innemen van bepaalde medicijnen
- de beoefening van bepaalde beroepsfuncties

zijn voor 100 procent Uitvoerig en Alllemaal door onze zeeeeeer geleerde medici uitgebreid onderzocht en voor de gehele bevolking beschikbaar (vogens onze zeeeeer zorgzame overheid).

Dus prikken die zooi !

Logisch toch ....

pi_74583539
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:52 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

en omdat onze wel zeeeeeeeeeeeeer geleerde medici in zeeeeeeer professionele bladen hierover artikelen hebben geschreven dat het vaccin veilig is.

Het vaccin is veilig en rapporten over de alle mogelijke effecten van het vaccin in combinatie met:

- het eten van genetisch gemanipuleerd voedsel (bijvoorbeeld Soja, mais, extracten)

zijn voor 100 procent Uitvoerig en Alllemaal door onze zeeeeeer geleerde medici uitgebreid onderzocht en voor de gehele bevolking beschikbaar (vogens onze zeeeeer zorgzame overheid).

Dus prikken die zooi !

Logisch toch ....

Als je op die manier gaat redeneren dan snap ik niet dat je nog durft te eten. Immers al ons voedsel bevat bepaalde toevoegingen die niet zijn getest in combinatie met al die dingen die je hierboven beschrijft. Sterker nog, zelfs onbespoten biologisch voedsel bevat fijnstof en deeltjes die met de regen in het grondwater komen, pas maar op wat je daar allemaal niet van kunt krijgen!
-
pi_74584624
quote:

[..]

Dus prikken die zooi !

Logisch toch ....

Zit er trouwens een snotje op je toetsenbord? Of doe je met al die extra e's mijn naam eer aan?

Om aan je lijstje toe te voegen:

- BBQ'en in de winter
- Blinde vinken uit de Plus
- Fietsen naar je werk
- Koffie uit een automaat
- regelmatig de papierbak buiten zetten.

Ik denk dat ik nog wel een paar aanvullingen weet.

Wat ik me wel afvraag, daarmee niet de werking van de vaccinatie in twijfel trekkende, is waarom er zo nodig gevaccineerd moet worden. Wanneer je de rapporten leest over de zuidelijke hemisfeer, waar de golf geweest is en langzaam de lente aanbreekt, dan lijkt daar toch erg weinig aan de hand te zijn.Men heeft daar nog niet gevaccineerd, iig niet voor het griepseizoen. Maar goed, dat is wellicht een eigen topic waard. Bovendien maar twee papers gelezen. Niet genoeg om conclusies te trekken

[ Bericht 5% gewijzigd door dramatiek op 10-11-2009 21:15:42 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74586178
quote:
[..]
Tuurlijk is het vaccin niet veilig. Het is immers niet veilig omdat allerlei vage websites dat zeggen.

em omdat zeeeeeeeeeeeeer ongeschoolde leken op zeeeeeeeeeeeeer onprofessionele websites hierover stukjes hebben geschreven dat het vaccin niet veilig is.

Dus boycotten die zooi !

Logisch toch ....

Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_74588588
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Tuurlijk is het vaccin niet veilig. Het is immers niet veilig omdat allerlei vage websites dat zeggen.

em omdat zeeeeeeeeeeeeer ongeschoolde leken op zeeeeeeeeeeeeer onprofessionele websites hierover stukjes hebben geschreven dat het vaccin niet veilig is.

Dus boycotten die zooi !

Logisch toch ....

Dat vind ik dus zo dom van die mensen.
Ze gokken er liever op dat ze dé griep krijgen dan dan ze zich laten vaccineren.
Nou, good luck ermee. Maar niet komen zeuren als ze ziek worden.
Wanneer gaan mensen eens beseffen dat ze bescherming aangeboden krijgen om deze Mexicaanse griep niet te krijgen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 november 2009 @ 08:48:02 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74594751
quote:

[..]

Dus prikken die zooi !

Logisch toch ....

Echt...
Ik neem aan dat je je eigen eten verbouwd?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 november 2009 @ 08:51:15 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74594819
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze gokken er liever op dat ze dé griep krijgen dan dan ze zich laten vaccineren.
Wanneer gaan mensen eens beseffen dat ze bescherming aangeboden krijgen om deze Mexicaanse griep niet te krijgen.
Ik vraag me af of er daadwerkelijk zoveel mensen zijn die de prik aangeboden krijgen en 'm niet gaan halen. Ik heb hier nog weinig mensen die in een risicogroep zitten dat horen zeggen... Lekker makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat je je niet laat vaccineren als je niet eens in aanmerking komt voor een vaccinatie.
pi_74595377
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vraag me af of er daadwerkelijk zoveel mensen zijn die de prik aangeboden krijgen en 'm niet gaan halen. Ik heb hier nog weinig mensen die in een risicogroep zitten dat horen zeggen... Lekker makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat je je niet laat vaccineren als je niet eens in aanmerking komt voor een vaccinatie.

Mijn vriendin gaat em niet halen. Ze heeft "iets"waarvan de symptomen, die je wel of niet kan hebben bij dat "iets" ervoor zorgen dat je in de pc van je huisarts automatisch als risicogroep aangemerkt wordt. Slechte zaak, ze zouden dat moeten onderverdelen i.p.v. al die mensen op 1 hoop te gooien. Was dde huisarts het ook wel mee eens, maar zo werkte het systeem nu eenmaal niet...
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_74595924
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ja, daar heb je gelijk in, dan werpt de vraag zich op, waarom maken mensen zich zo druk?
Iedereen met gezond verstand kan zelf bepalen wat hij of zij doet, en waarom men zich de kop gek laat maken door een een stel vage figuren op internet begrijp ik echt niet.
pi_74614113
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Deze mensen zijn oliedom. Het vaccin is immers uiterst professioneel ontwikkeld door zeeeeer geleerde medici en niet omkoopbare wetenschappers. De pharmaceutische industrie heeft er geeeeeeen enkel belang bij. Gegarandeerd.
quote:
Inderdaad. Eigen schult dikke bult, hadden ze zich maar moeten volprikken tot het ze de oren uitkomt.
quote:
Ik ben het weer helemaal met je eens. Wat een ondankbaar volk.

Is er eens eindelijk een flinke paniek, willen ze niet eens beschermd worden door onze lieve betrouwbare overheid die het vaccin notabene gratis verstrekt !

Vaccineren is sexy.
pi_74618347
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Deze mensen zijn oliedom. Het vaccin is immers uiterst professioneel ontwikkeld door zeeeeer geleerde medici en niet omkoopbare wetenschappers. De pharmaceutische industrie heeft er geeeeeeen enkel belang bij. Gegarandeerd.
[..]

Inderdaad. Eigen schult dikke bult, hadden ze zich maar moeten volprikken tot het ze de oren uitkomt.
[..]

Ik ben het weer helemaal met je eens. Wat een ondankbaar volk.

Is er eens eindelijk een flinke paniek, willen ze niet eens beschermd worden door onze lieve betrouwbare overheid die het vaccin notabene gratis verstrekt !

Vaccineren is sexy.

As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  woensdag 11 november 2009 @ 22:04:14 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74619203
ja trollen mag ergens anders hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74619566
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:04 schreef Re het volgende:
ja trollen mag ergens anders hoor
Dat was geen troll, bankfurt weet waarover hij praat. Vind het eerder trollen als je mensen dom gaat noemen omdat ze een bepaalde mening hebben. Dat hier dan laconiek op gereageerd word, is dan niet gek te noemen. Het blijft een onderwerp waar de meningen over verschillen, dat staat vast.
  woensdag 11 november 2009 @ 22:25:51 #66
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74619951
het vaccin is gewoon professioneel ontwikkeld, en medici hebben over het algemeen voor dit soort dingen geleerd, zijn ze omkoopbaar, vast sommige wel maar de beroepsethiek is hoog. Nergens wordt gezegd dat de farmaceutische industrie er niet aan verdient. en ja de overheid stelt gewoon in staat om in te springen op grote medische gebeurtenissen.

daartegenover staan charletans die vage middeltjes promoten (ja ook voor geld) zonder enige onderbouwing, hebben geen verstand van enige vorm van wetenschap en strooien hun ongefundeerde claims uit over de mensen...

maar goed, meningen mogen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 november 2009 @ 22:29:23 #67
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74620088
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:15 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat was geen troll, bankfurt weet waarover hij praat. Vind het eerder trollen als je mensen dom gaat noemen omdat ze een bepaalde mening hebben. Dat hier dan laconiek op gereageerd word, is dan niet gek te noemen. Het blijft een onderwerp waar de meningen over verschillen, dat staat vast.
Bankfurt weet heel duidelijk niet waar hij het over heeft... En mensen waarvan de 'e' zodanig blijft hangen, kan ik maar moeilijk serieus nemen eigenlijk.
pi_74620223
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:25 schreef Re het volgende:
het vaccin is gewoon professioneel ontwikkeld, en medici hebben over het algemeen voor dit soort dingen geleerd, zijn ze omkoopbaar, vast sommige wel maar de beroepsethiek is hoog. Nergens wordt gezegd dat de farmaceutische industrie er niet aan verdient. en ja de overheid stelt gewoon in staat om in te springen op grote medische gebeurtenissen.

daartegenover staan charletans die vage middeltjes promoten (ja ook voor geld) zonder enige onderbouwing, hebben geen verstand van enige vorm van wetenschap en strooien hun ongefundeerde claims uit over de mensen...

maar goed, meningen mogen
Onbegrip zal altijd blijven bestaan, en omdat er nu eenmaal veel geld omgaat binnen deze industrie, zul je altijd kritiek blijven houden. Ik heb dan ook het meeste moeite met de verhalen omtrent de lobby acties van de grote medicijn bedrijven. Die knallen er miljoenen tegenaan om hun producten te verkopen aan politici. Dat zou toch niet nodig hoeven zijn op het moment dat er een systeem was dat er op het moment dat er een dergelijke epidemie uitbreekt, er van deze industrie standaard vaccins worden afgenomen worden?

Waarom is er dan zoveel geld nodig dit spul te verkopen?
pi_74620357
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:29 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Bankfurt weet heel duidelijk niet waar hij het over heeft... En mensen waarvan de 'e' zodanig blijft hangen, kan ik maar moeilijk serieus nemen eigenlijk.
Hij neemt de romantiek binnen dit verhaal dan ook niet serieus, met goed recht!

Bedoel, wat heb je liever. Mensen die andere mensen voor dom uitmaken worden, omdat deze onzeker zijn, en zodoende een kritische mening hebben. Of mensen die duidelijk hun kritiek mbt. de grote bedrijven en de regering, die in dit verhaal over onze gezondheid beslissen, en dit omdat het vertrouwen in dit verhaal op een laag pitje staat, wat ik niet kwalijk kan nemen.

Ik vind dat dit soort kritiek namelijk serieus genomen moet worden, in plaats van dat de regering en de medicijnenfabrikanten beschermd worden. Anders zal deze politiek nooit verbeteren!
pi_74620440
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Onbegrip zal altijd blijven bestaan, en omdat er nu eenmaal veel geld omgaat binnen deze industrie, zul je altijd kritiek blijven houden. Ik heb dan ook het meeste moeite met de verhalen omtrent de lobby acties van de grote medicijn bedrijven. Die knallen er miljoenen tegenaan om hun producten te verkopen aan politici. Dat zou toch niet nodig hoeven zijn op het moment dat er een systeem was dat er op het moment dat er een dergelijke epidemie uitbreekt, er van deze industrie standaard vaccins worden afgenomen worden?

Waarom is er dan zoveel geld nodig dit spul te verkopen?
Het is al verkocht.
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 november 2009 @ 22:41:53 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74620516
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hij neemt de romantiek binnen dit verhaal dan ook niet serieus, met goed recht!

Bedoel, wat heb je liever. Mensen die voor dom uitgemaakt worden, omdat ze onzeker zijn, en zodoende een kritische mening hebben. Of mensen die duidelijk hun kritiek mbt. de grote bedrijven en de regering, die in dit verhaal over onze gezondheid beslissen, en dit omdat het vertrouwen in dit verhaal op een laag pitje staat, wat ik niet kwalijk kan nemen.

Ik vind dat dit soort kritiek namelijk serieus genomen moet worden, in plaats van dat de regering en de medicijnenfabrikanten beschermd worden. Anders zal deze politiek nooit verbeteren!
Wat ik persoonlijk liever heb, zijn mensen die zich goed informeren. In plaats van klakkelos aan te nemen dat alles wel klopt of als een gek te gaan roepen dat het fout is, omdat de regering er achter zit...

Dus gewoon je gezond verstand gebruiken...
pi_74620793
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Wat ik persoonlijk liever heb, zijn mensen die zich goed informeren. In plaats van klakkelos aan te nemen dat alles wel klopt of als een gek te gaan roepen dat het fout is, omdat de regering er achter zit...

Hoe kun je jezelf over dit onderwerp goed informeren als je moeite hebt met het vertrouwen van een regering, zorg en medicijnenindustrie? Zelfs met gezond verstand lijkt mij dit een lastig verhaal, vooral door het grote aantal verwarrende verhalen. Je kunt dan ook niet zelf dit verhaal tot op detail gaan onderzoeken, omdat je daar de mogelijkheden voor mist waarschijnlijk. Niet iedereen heeft namelijk de middelen thuis om ziekten te onderzoeken.
pi_74620794
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Juistem
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 november 2009 @ 22:55:12 #74
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74620930
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hoe kun je jezelf over dit onderwerp goed informeren als je moeite hebt met het vertrouwen van een regering, zorg en medicijnenindustrie? Zelfs met gezond verstand lijkt mij dit een lastig verhaal, vooral door het grote aantal verwarrende verhalen. Je kunt dan ook niet zelf dit verhaal tot op detail gaan onderzoeken, omdat je daar de mogelijkheden voor mist waarschijnlijk. Niet iedereen heeft namelijk de middelen thuis om ziekten te onderzoeken.
Door niet achter alles iets te zoeken, dat wantrouwen bijvoorbaat al eens aan de kant zetten. En dan objectief lezen wat je kunt vinden, goed lezen! Dus als je ergens lees 'kwikverbinding', dan ga je eerst uitzoeken wat een kwikverbinding is en wat het doet, in plaats van meteen in paniek te roepen 'Kwik, ze stoppen er kwik in!!!!!! Da's hardstikke giftig!!!!!11!1!1!!!! Zie je wel, ze willen ons vermoorden '
pi_74621160
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:55 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Door niet achter alles iets te zoeken, dat wantrouwen bijvoorbaat al eens aan de kant zetten. En dan objectief lezen wat je kunt vinden, goed lezen! Dus als je ergens lees 'kwikverbinding', dan ga je eerst uitzoeken wat een kwikverbinding is en wat het doet, in plaats van meteen in paniek te roepen 'Kwik, ze stoppen er kwik in!!!!!! Da's hardstikke giftig!!!!!11!1!1!!!! Zie je wel, ze willen ons vermoorden '
Kritisch denken heeft weinig te maken met achter alles iets zoeken. Je kunt aan de andere kant namelijk ook zeggen, dat als mensen gaan lopen roepen dat het vaccin veilig is, en dat iedereen die dat niet denkt maar raar is, of niet met gezond verstand nadenkt. Je overkomt als een klaploper die net ruzie heeft gehad met zijn vrouw.

Dat er onduidelijkheden zijn, staat vast. Dat wij weinig weten ook. Oftewel kun je dan beter vragen gaan stellen aan de kant die het beslist, om deze onduidelijkheden weg te nemen, en dat ze hun best te doen, zodat wij ze kunnen en willen vertrouwen. Je medemens bekritiseren omdat hij wantrouwig is, komt dan net over als politie die drugsgebruikers gaat pakken om de drugshandel te stoppen. Dat werkt niet.

Van je medemens moet je het dan ook hebben, als het eropaan komt.

Mjah, je hebt aan beide kanten extremen, oftewel ben ik blij met deze topicreeks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')