hmm?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Skylark. het volgende:
Ik wist je TT btw al voordat je hem postte.
Integendeelz. Hoezo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:47 schreef Skylark. het volgende:
Oja, Lakitu; Is het raar als je je FoK!-leven voor je vrienden verborgen houdt?
Allure vond het vreemd dat ik het niet als optimaal comfortabel beschouwde als iemand van FoK! waarvan ik niet eens de voornaam ken of hoe ze eruit ziet maar die wel alles van mij weet bij mij en mijn vrienden komt zitten.quote:
En dan zij zo over Fok beginnen zeker? Nee dankjequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allure vond het vreemd dat ik het niet als optimaal comfortabel beschouwde als iemand van FoK! waarvan ik niet eens de voornaam ken of hoe ze eruit ziet maar die wel alles van mij weet bij mij en mijn vrienden komt zitten.
Gelukkig iemand die mij begrijptquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan zij zo over Fok beginnen zeker? Nee dankje
Tuurlijk wordt zij niet gedisst, het zijn haar vrienden toch niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die mij begrijpt. Ze is het ook niet met mij eens dat ik dan 100x meer gedisst wordt dan zijzelf (omdat zij dan ook toegeeft op FoK! te zitten).
Tenzij ze echt lekker isquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die mij begrijpt. Ze is het ook niet met mij eens dat ik dan 100x meer gedisst wordt dan zijzelf (omdat zij dan ook toegeeft op FoK! te zitten).
Ik wil met je trouwenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt zij niet gedisst, het zijn haar vrienden toch niet?
Als je alles uitzet is hij zo slecht nog niet, en ik heb geen zin om te blijven vechtenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:53 schreef Lakitu het volgende:
Gay trouwens dat je toch die nieuwe WLM hebt. Als je een paar minuutjes had gewacht had ik je gezegd dat je alleen maar een nieuw versienummer moest invoeren bij dat programaatje!
Het is pure kanker. En nu raak je hem ook niet kwijt, he.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je alles uitzet is hij zo slecht nog niet, en ik heb geen zin om te blijven vechten.
Nu kan ik bij elke chimi een achtergrond doen met "I love you" en zeggen dat ik die alleen bij haar hebquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is pure kanker. En nu raak je hem ook niet kwijt, he.![]()
FIGHT THE POWER
Maar je hebt alleen maar rood, oranje en groen als status toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu kan ik bij elke chimi een achtergrond doen met "I love you" en zeggen dat ik die alleen bij haar heb.
Ja, maar daar trek ik me sowieso niks van aan. Je bent online en ik heb je nodig, fuck je status. Ik praat toch tegen je.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar je hebt alleen maar rood, oranje en groen als status toch?
Ik ben altijd of offline weergeven of afwezig. Terwijl ik nooit echt afwezig ben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, maar daar trek ik me sowieso niks van aan. Je bent online en ik heb je nodig, fuck je status. Ik praat toch tegen je.
Ik gebruik het ook defensiefquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben altijd of offline weergeven of afwezig. Terwijl ik nooit echt afwezig ben.
Helemaal online soms, maar dat is te risky.
Au.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook defensief. Want ik ren altijd van de pc weg zonder hem op offline te zetten, dus ik zet hem op afwezig zodat ik daarop terug kan vallen. En als ik geen zin heb in iemand, bijvoorbeeld.
Laatst had ik wel een kutsituatie. Er begon zo'n meisje tegen me te praten maar daar had ik geen zin in, dus ik zei niets. Ging zo'n ander meisje tegen me praten, en die was wel leuk dus ik praatte wel terug. Zegt die ene opeens, "waarom zeg je bij ** wel wat terug, we zitten naast mekaar op sgool?".
Oei.
Zeg jij dan tegen iedereen altijd wat terug, ongeacht de persoon, als je op afwezig staat? Ik gebruik dat om te kunnen selecteren, maar het wil wel eens mis gaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Au.Dat zou mij niet kunnen gebeuren, aangezien ik dan op offline weergeven zou staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |