Zo kwam het wel over aangezien je mij quotte.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het over jou heb?
Ik hoop dat je niet serieus bent.quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nicotine schijnt zelfs nog verslavender te werken dan Heroïne.
Het schijnt toch echt zo te zijn. Met als essentieel verschil dat je lichamelijk nooit heel erg verslaafd bent aan nicotine, waardoor je relatief eenvoudig ook weer kan afkicken. Het is vooral de geestelijke verslaving dat het zo moeilijk maakt om te stoppen.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_als_herone__.htmlquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nicotine schijnt zelfs nog verslavender te werken dan Heroïne.
Hehe. Mooi hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:58 schreef harmenst het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)nd_als_herone__.html
Hmm
Bij heroïne heb je een geestelijke en lichamelijke verslaving. Daarnaast is het ontzettend moeilijk om ermee te stoppen, terwijl ieder persoon met een beetje ruggengraat kan stoppen met roken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het schijnt toch echt zo te zijn. Met als essentieel verschil dat je lichamelijk nooit heel erg verslaafd bent aan nicotine, waardoor je relatief eenvoudig ook weer kan afkicken. Het is vooral de geestelijke verslaving dat het zo moeilijk maakt om te stoppen.
Heroïne is voornamelijk lichamelijk, roken voornamelijk geestelijk. Nogmaals: nicotine is snelwerkend en maakt daarom sneller verslaafd, MAAR is lichamelijk gezien lang niet zo verslavend als heroïne dat is.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:32 schreef MASD het volgende:
[..]
Bij heroïne heb je een geestelijke en lichamelijke verslaving. Daarnaast is het ontzettend moeilijk om ermee te stoppen, terwijl ieder persoon met een beetje ruggengraat kan stoppen met roken.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef Sony100 het volgende:
Ik heb 4 maanden gerookt sins 2 maanden gestopt en ik was er binnen 4 dagen van af dat noem ik pas ruggengraat
Ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef Sony100 het volgende:
Ik heb 4 maanden gerookt sins 2 maanden gestopt en ik was er binnen 4 dagen van af dat noem ik pas ruggengraat
Nee.quote:
Ik kan gratis sigaretten krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:18 schreef apenkutkop het volgende:
ik vind het bij mannen soms wel sexy. bij vrouwen voegt het niks toe maar ik knap er echter ook niet op af. en zelf rook ik af en toe. maar ik kan gelukkig prima zonder!
Dus....quote:
Na 4 maanden gerookt te hebben stoppen vind ik nog niet echt een wereldwonder ofzo.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef Sony100 het volgende:
ik heb 4 maanden vast gerookt daarvoor rookte ik ook al maar niet echt vast meer stoppe doorgaan stoppe en doorgaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na 4 maanden gerookt te hebben stoppen vind ik nog niet echt een wereldwonder ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |