quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:14 schreef Noortje. het volgende:
Franzzzzzzzzzzzzzzzzzzz![]()
![]()
![]()
Nu wel weg, doeiiii trusten slaap lekker ik houd heel veel van jullieeeee
![]()
Ohja? Was me niet opgevallen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Werd vrijdag ook al verteld in Ekstra Weekend, hadden veel luisteraars gemaild dus Gerard zei het maar
Laaaa. Lalalalaaaa. Ulysses.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Nou doei he !
![]()
.
Ulysses zou ik graag weer eens horen
Bizar inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:29 schreef themauster het volgende:
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=86480vast weer de kutjeugd van de Z-side
Hansquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:Florence And The Machine - Rabbit Heart
SOrry!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hansscheer je weg hier! Rijdende rechter is
Ik zat op de fiets toen Michiel hem draaide! Prachtig terwijl je door het al stilletjes in feestverlichting gehulde Amsterdam fietst!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Dit valt me toch weer vies tegen.
Wordt door Michiel (wie anders?!) een van Johan's prijsnummers gedraaid, is er niemand die ook maar een reactie plaatst...
Moet je luisteren! En die clip! Tuinkabouters! Die vallen!
* Sersjee buigt mismoedig het hoofd en schuifelt al verwensingen over die cultuurbarbaren mompelend richting BBC2...
Schandalig inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Dit valt me toch weer vies tegen.
Wordt door Michiel (wie anders?!) een van Johan's prijsnummers gedraaid, is er niemand die ook maar een reactie plaatst...
Moet je luisteren! En die clip! Tuinkabouters! Die vallen!
* Sersjee buigt mismoedig het hoofd en schuifelt al verwensingen over die cultuurbarbaren mompelend richting BBC2...
Zeelandquote:Op woensdag 11 november 2009 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Middagje Vlissingen in beeld: http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157622778275398/
Weinig mis mee iddquote:
ach beide hebben prachtige streekzangers , blof en rowwen hezequote:Op woensdag 11 november 2009 01:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weinig mis mee idd. Natuurlijk heel ander landschap dan hier (plat), maar daardoor wel mooi
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |