Shooters op een Ps3quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:48 schreef Ordienair het volgende:
Waarom zal je dit op de pc willen spelen PS3 veel beter!
Omdat dit een nieuwe klacht an sich is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
En waarom ga je eerst uitgebreid in dit meeposten en dan tóch er nog een topic over maken?
Op de pc komt mijn snelle reactievemogen meer tot zijn recht, aangezien je met een muis en toetsenbord sneller kan reageren/anticiperen/mikken. Daar komt nog eens bij dat het straffen beter gaat met een toetsenbord.quote:
* Geef toe, dat gebruikte je toch al niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:45 schreef Heider00sje het volgende:
Wat een tegenvaller zeg![]()
* Geen leanfunctie (wat MW1 zo vet maakte) - lekker sneaky om het hoekje kijken.
* geen dedicated servers - wat een misser!
* verplichte installatie STEAM - pure reclame op je pc
* en dus een verplichte account aanmaken
* max 18 personen in een server![]()
![]()
Wat een tegenvaller
* Leanen is wel handigquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:50 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
* Geef toe, dat gebruikte je toch al niet.
* Goed punt, maar het is niet alsof je niet kan spelen..
* Steam is fucking baas men.
* Als je serieus speelt is dat al meer dan genoeg.
allemaal onzinquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:50 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
* Geef toe, dat gebruikte je toch al niet.
* Goed punt, maar het is niet alsof je niet kan spelen..
* Als je serieus speelt is dat al meer dan genoeg.
Nee je wilt gewoon frag hoppen en sprayhoer spelenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
allemaal onzinlenafunctie maak ik ontzettend veel gebruik van.
En jou laatste opmerking slaat natuurlijk helemaal nergens op, ik wil actie!
Zit dat er ook niet in?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
je mist het belangrijkste: geen demo recording.__________________________________________!
Waarom is offline voor pussy' s? Kan je de missies ook met z'n alle online doen? Leg uit.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:50 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Op de pc komt mijn snelle reactievemogen meer tot zijn recht, aangezien je met een muis en toetsenbord sneller kan reageren/anticiperen/mikken. Daar komt nog eens bij dat het straffen beter gaat met een toetsenbord.
Maar ik moet zeggen dat offline - single player ook wel tof is op een consoleMaar offline is voor pussies natuurlijk
offline is geen uitdagingquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Waarom is offline voor pussy' s? Kan je de missies ook met z'n alle online doen? Leg uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |