Ik vind het een regelrechte Qotsa rip-off, dan vind ik De Staat duidelijk beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hoezo niet, ligt gewoon in de lijn van Qotsa. Ik vind het voor een Nederlandse band trouwens echt geweldig, beter nog dan De Staat!
Een The Mad Trist vs. De Staat battle? Dat is simpel, The Mad Trist is 1000x beter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik vind het een regelrechte Qotsa rip-off, dan vind ik De Staat duidelijk beter.
Maar, hoezo gaat 't nu over Qotsa? Dit is het Them Crooked Vultures topic.
quote:
Ik vrees dat ze niet zelf een band mee nemen. Hun amsterdamse optreden is het enige losse optreden in die periode. Dus een NL band lijkt me logischer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Liever niet.
Als het een nederlandse band moet zijn dan liever iets als:
- Drive Like Maria
- Gomer Pyle
- Sungrazer
- The Machine
maar misschien nemen ze wel een eigen voorprogramma mee.
Zenith in Parijs staat er ook nog bij. Daarna wel weer festivals. Triggerfinger zou overigens wel fucking vet zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:19 schreef portie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze niet zelf een band mee nemen. Hun amsterdamse optreden is het enige losse optreden in die periode. Dus een NL band lijkt me logischer.
Hangt er van af waar je van houdtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:27 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk dat Triggerfinger het enige te pruimen Nederlands/Vlaamse voorprogramma zou zijn.
Ik heb ze ook gezien, in Tivoli. Ik vond het verschil in kwaliteit best schrijnend. Triggerfinger is echt stukken beter. Drive Like Maria maakt gewoon geen leuke muziek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er van af waar je van houdtHeb vorig jaar een dubbel concert van Drive Like Maria en Triggerfinger gezien, beide erg gaaf maar DLM toch gaver.
ik ook!!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:02 schreef Rpol het volgende:
Ik wil nou wel eens weten wat het voorprogramma wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |