En je man ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hebben er ook een staan, maar als ik het zo lees kan het alleen gebeuren bij het opvouwen en ik laat mijn kind dat ding niet zelf opvouwen...
Ja hallo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Marrije het volgende:
Oh dat had ik niet gelezen, dat het alleen gebeurt tijdens het opvouwen.
Nou ja, het gaat om de scharnieren, maar als het ding in gebruik is is hij toch helemaal uitgevouwen en staan de scharnieren stil zeg maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Marrije het volgende:
Oh dat had ik niet gelezen, dat het alleen gebeurt tijdens het opvouwen.
Zoals bij bejaarden zeg maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om de scharnieren, maar als het ding in gebruik is is hij toch helemaal uitgevouwen en staan de scharnieren stil zeg maar.
ik dacht eerst nog als je dat ding verstelt van zit naar slaapstand oid, maar de volo heeft maar 1 stand.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om de scharnieren, maar als het ding in gebruik is is hij toch helemaal uitgevouwen en staan de scharnieren stil zeg maar.
'Ja hoor, daar is ie weer' Zou Gert Jan Dröge zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je net alsof?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:25 schreef tong80 het volgende:
En dat jij me een kutuser vind vind ik geweldig als Fokker die drie jaar achtereen Fokker van het jaar is.
Dat, en de schadevergoedingen zijn in de VS beduidend hoger dan hier, plus dat een bedrijf daar veel sneller aansprakelijk gesteld wordt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:42 schreef Keshet het volgende:
Om dan maar even on-topic te gaan:
Ik vind het nogal apart dat de buggy's in Amerika wél teruggeroepen worden en in de rest van de wereld niet.
Nu hebben onze peuters al een meer dan gemiddelde kans dan elders in de wereld om zonder vingertopjes de basisschool te bereiken (Kaasschaaf, anyone?) dus moeten we ze juist extra beschermen!
Maar even serieus, ik vind het echt vreemd dat ze hier niet teruggeroepen worden. Zou hier een ander type in gebruik zijn of schatten ze de kans op rechtzaken in Amerika wat hoger in?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef amaranta het volgende:
Ik neem aan dat Tong nu gewoon genomineerd wordt voor alle OUDawards toch?
Only in America!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ff, je vouwt de buggy toch niet op met het kind erin?ik snap echt niet hoe de vingers van mijn kind in het scharnier komen als ik de Buggy opvouw.
Echt niet. Sorry. dus hoe dit nou kan??
Wel makkelijkquote:
Meestal gooi ik Eva in de wasdroger na het baden, of mag dat niet? Het staat niet specifiek op de droger, en ookniet op de handleiding die ik bij Eva kreeg.quote:
naai-cultuur???quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef trui het volgende:
ik denk dat 't inderdaad met de 'sew' cultuur te maken heeft. 't is daar wel rendabel om ze terug te halen, hier niet.
't Scheelt dat ze die vingertjes er dan weer netjes aan kunnen naaienquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |