Jawel, stukje verder staat omaatje op de hoek van de straat met een meneertje... maar ze ligt iig niet meer op de grond.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef maok het volgende:
[..]
, volgens mij is de google auto wel gestopt, er zijn verder geen foto;s meer van oma.
Even in het algemeen. Het is handiger om er een screenshot van te maken. Van sommige situaties/mensen kan ik me voor stellen dat de foto's van internet gehaald gaan worden, dan heb je staks alleen nog maar zwarte pagina's waar je naar toe linkt.
lol..quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, da's schrikken hè, oma:
Check eerst: http://is.gd/4SoiB
En dan: http://is.gd/4Sojp
Volgens mij hebben ze der begraven hoor..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef jack4ya het volgende:
Aaah, da's zielig.
Ow wacht, hier staat ze alweer geloof ik.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
lol..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 11 november 2009 12:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze der begraven hoor..
De mijne ookquote:
Van wat had ik begrepen staat alleen Zuid er nog op (daar woon ik dus), ik gok dat de rest later wordt toegevoegd oidquote:Op woensdag 11 november 2009 13:37 schreef frame-saw het volgende:
Ik wacht nog op mijn huisje in Zwolle. Heb net wel station en hogeschool gecheckt maar het was in de vakantie
Sommige mensen doen ook álles om op te vallenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:56 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
lol..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of om om te vallenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sommige mensen doen ook álles om op te vallen![]()
+1 scherp gezienquote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef MikeyMo het volgende:
en het mooie is, zowel de streetview auto als de brandweerwagen kwamen uit een eenrichtingsverkeer straat... de verkeerde kant
Wat denk jij, dat het een auto van 1 bij 1 is?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef maok het volgende:
In deventer wordt niet zo goed geblurd:
[ afbeelding ]
Het ging me om het hoofd van die man.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat denk jij, dat het een auto van 1 bij 1 is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |