is goed vrindquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:53 schreef ko_On het volgende:
Oke! Het is leuk geweest, morgen is er weer een dag.
Slaap lekker wolvenshirtman, iks iks.. kusje.. spreek je later he?
dankzij kneuzen zoals jij, was ik niet duidelijk?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens uitgaat maar er gebeurd in een cafe niet veel met een advocaat hoor
inderdaad, wie zuipt die rommel nouquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij wel eens uitgaat maar er gebeurd in een cafe niet veel met een advocaat hoor
dat lepel je, dat kan je niet eens fatsoenlijk drinkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
inderdaad, wie zuipt die rommel nou
ik lok het niet uit? ze lachen mij uit of spreken mij aan of maken ruzie. ik begin i.i.g. niet uit mezelf.. nooit niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dankzij kneuzen zoals jij, was ik niet duidelijk?
Aah we hebben die drie stoute jongetjes van de klas compleet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hey mofo, kijk uit wat je zegt![]()
als jij nooit uitgaat en geen leven hebt is het nog niet voor kinderen
heb eerste uur engels inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah we hebben die drie stoute jongetjes van de klas compleet.
Moeten jullie drie niet naar school morgen kindjes ?
Daarom? wie zuipt het nouquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat lepel je, dat kan je niet eens fatsoenlijk drinken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
Boks baas Bielsquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:57 schreef Biels het volgende:
Al die haters hier op dat shirt. Dat is gewoon stijl, dat jullie dat nou niet begrijpen getuigt meer van een gebrek aan smaak. Oh, en als je het lelijk vind ben je zelf lelijk, true story.
Boks Michielos.
nee, want je bent een o zo ''rustige'' jongen waarvan zijn bloed bij sommige dingen gaat kokenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik lok het niet uit? ze lachen mij uit of spreken mij aan of maken ruzie. ik begin i.i.g. niet uit mezelf.. nooit niet.
oke, dus omdat iemand om je moet lachen, of iets tegen je zegt, moet je gelijk knokken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik lok het niet uit? ze lachen mij uit of spreken mij aan of maken ruzie. ik begin i.i.g. niet uit mezelf.. nooit niet.
Hij hoopt gewoon dat je doodgaat . Dat is totaal iets anders als iemand dreigen te doden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
doodsbedreiging. Hier staat ban op , geloof ik
ja tentamen AIR, dat zuigt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah we hebben die drie stoute jongetjes van de klas compleet.
Moeten jullie drie niet naar school morgen kindjes ?
Jij bent zeker zo'n watje die iedereen over zich heen laat lopen. Dat dat even duidelijk is, maakt verder niet uit hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, dus omdat iemand om je moet lachen, of iets tegen je zegt, moet je gelijk knokken?
das wel, sja erg zuur voor je..
de ander moet meteen lachen en iemand belachelijk zetten. Dat hoeft niemand te pikken. Ik zeg enkel dat ik het niet op prijs stel waarna ze meestal beginnen te duwen. Dat is tevens het laatste dat ze doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, dus omdat iemand om je moet lachen, of iets tegen je zegt, moet je gelijk knokken?
das wel, sja erg zuur voor je..
hopen dat iemand doodgaat is hoogst onsympatiekquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:58 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hij hoopt gewoon dat je doodgaat . Dat is totaal iets anders als iemand dreigen te doden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:01 schreef ko_On het volgende:
Er is dus schijnbaar een redelijke subcultuur als je het hebt over wolfenshirts! Waar koop je die dingen eig?:')
nee, ik negeer liever dan dat ik mn handjes vuil maak aan dat...quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n watje die iedereen over zich heen laat lopen. Dat dat even duidelijk is, maakt verder niet uit hoor.
Dat zelfde valt over TS te zeggenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
hopen dat iemand doodgaat is hoogst onsympatiek
Gewoon, in elke zichzelf respecterende underground kledingwinkel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:01 schreef ko_On het volgende:
Er is dus schijnbaar een redelijke subcultuur als je het hebt over wolfenshirts! Waar koop je die dingen eig?:')
of je luistert er gewoon niet naar?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
de ander moet meteen lachen en iemand belachelijk zetten. Dat hoeft niemand te pikken. Ik zeg enkel dat ik het niet op prijs stel waarna ze meestal beginnen te duwen. Dat is tevens het laatste dat ze doen.
Tuurlijk, steek je kop maar in het zandquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik negeer liever dan dat ik mn handjes vuil maak aan dat...
dan hou ik er een veel gezelligere avond aan over...
volgens mij HOAX-ed hij hier de hele boel bij elkaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat zelfde valt over TS te zeggen
aah dus ik ga je sarren, uitlachen e.d. en jij luistert er "gewoon even niet naar".quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je luistert er gewoon niet naar?
mja.. testosteron enzo.. verspilde moeite
uhm.. surequote:Op dinsdag 10 november 2009 02:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk, steek je kop maar in het zand. Dat is zo mogelijk nog sneuer dan mensen over je heen laten lopen. En daarom durf jij geen wolvenshirt te dragen en TS wel. En daarom is hij de winnaar die hij nu is.
Tjsa dan weet ik in ieder geval van wie ik het moet aanhorenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:54 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Hier serieus op in gaan is nutteloos, aangezien alles wat ik aandraag wordt afgekapt als ongeloofwaardig, je wilt op dit moment geloven dat ik absoluut niets heb bereikt in mijn leven en ik ga het ook niet proberen
P.S. het feit dat wij hier met zijn allen om 2 uur 's nachts zitten te flamen zegt al genoeg lijkt me (ja, ik val daar ook onder..)
En als iemand in de klas wat over je zegt, negeer je het dan ook? Of misbruik je dan je machtspositie om ze terecht te zetten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. sure![]()
maar aangezien deze struisvogel morgen weer les moet geven, wens ik jullie een fijn leven toe.. ofzoiets
waar geef jij dan les inquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. sure![]()
maar aangezien deze struisvogel morgen weer les moet geven, wens ik jullie een fijn leven toe.. ofzoiets
nee, ik heb wel betere dingen te doen.. het gezellig hebben bijvoorbeeld ipv de kroeg uitgegooit te worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:04 schreef Michielos het volgende:
[..]
aah dus ik ga je sarren, uitlachen e.d. en jij luistert er "gewoon even niet naar".
mompelt iets van "blaming the victim"
Respect voor jullie twee, maar ze zijn ook blegh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Met d'r gehaat op wolvenshirts.
JIj bent sneuquote:
Media Designquote:
Hier ga ik niet op in. i.p.v. te bashen kun je ook verfijnen en met mij de diepte induiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
JIj bent sneu![]()
Een beetje meeprofiteren op TS zijn niet zo originele wolvenshirt topic en dan kiezen voor zijn kant. Die shirts zijn zo stront afgezaagd dat ze bijna niet te verdedigen vallen vanuit visueel oogpunt. Breezers zoeken geen halfgare gozer met 3 wolvenkoppen op zijn pens geplakt, en al helemaal niet als het geen G-star is. Bovendien link ik mensen met dat soort shirts altijd aan asociale familietakken en mislukte pauperbuurten.
Amen
o ja, en zoek het woord haat nog maar eens op.. kneusquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Met d'r gehaat op wolvenshirts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |