Ik zou het proberen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:33 schreef UncleSam het volgende:
Ik heb ze van de week gekocht, maar ik weet nu niet of ik ze terug zal brengen (en of ze ze uberhaupt terugnemen aangezien ik ze gedragen heb?). Op zich is er qua kwaliteit niets slechts aan te voelen..
net even gekeken, maar de mijne voldoen aan alle eisen... en de sticker aan de binnenkant gaat er echt niet af ... verder zijn ze echt 100% volgens die test hetzelfde ... dus tja, ziet er redelijk echt uit.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef Bravebart het volgende:
Misschien iemand die ze gekocht heeft even deze check doen?Of zijn er ook al nepperds die zich daar aan aanpassen?
Die gaan tot maat 50,5quote:Dream 431W Roze
Hard Roze
Hoogte: 4 inch = 10,2 cm
Maten: 36 - 50,5
Ik denk niet dat hij deze aan gaat trekken hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh enne voor Bravebart:
Je hoeft toch niet per se All Stars te kopen? Er zijn genoeg andere leuke schoenen te koop in maat olifant, zoals bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[..]
Die gaan tot maat 50,5.
Denk je dat die me zullen staan?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ooit heb ik een keer nep All Stars besteld in een bekende Belgische webshop toen ik na jaren zoeken eindelijk de All Stars in maat 35 gevonden had die ik wilde. Ze zagen er raar uit en ze zaten in een blanco doos. Ze waren echt lelijk. Ik heb ze teruggestuurd met een bericht erbij dat ze nep zijn. Ik heb mijn geld wel teruggekregen, maar op dat bericht heb ik nooit iets gehoord.
Ook bij schoenwinkelketen O'Moda verkopen ze All Stars. De grote-mensen-matenzien er goed uit, maar die in maat 35 zijn allemaal van die lelijkerds.
Oh enne voor Bravebart:
Je hoeft toch niet per se All Stars te kopen? Er zijn genoeg andere leuke schoenen te koop in maat olifant, zoals bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[..]
Die gaan tot maat 50,5.
Ik denk vooral dat ze heeeeeeeeeeerlijk lopenquote:
Die van mij zijn allemaal made in China, maar wel echtquote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Die lelijke All Stars maat 35 van O'Moda en van 3suisses waren inderdaad 'made in China'.
De All Stars die ik heb (2 paar maat 36, 1 paar maat 35) zijn allemaal 'made in Vietnam'.
Even gecheckt in mijn verzameling en ik heb ook All Stars uit Taiwan...quote:Op maandag 29 maart 2010 13:17 schreef MadMaster het volgende:
V.w.b. de eerste foto:
All Stars worden in Vietnam, China en Korea gemaakt, dus dat zegt niets...
Ik heb geen snorquote:Op maandag 29 maart 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je snor afscheert en met een paar netkousen ongetwijfeld wel...
Ik zal eens op pad gaan morgen, dankje voor de tipquote:Op maandag 29 maart 2010 13:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat ze heeeeeeeeeeerlijk lopen.
Nou, ik zeg ook niet dat per se alle All Stars uit China nep zijn. Dat weet ik nietquote:Op maandag 29 maart 2010 13:26 schreef Jesse_ het volgende:
Die van mij zijn allemaal made in China, maar wel echt
Ik heb ze wel gekocht, alleen is me bon weg...ff een printje van me pin aankoop bij v&d en ik ben morgen de eerstequote:Op maandag 29 maart 2010 10:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Klopt, ze schijnen nep te zijn. "Topmerken voor stuntprijzen" noemen ze dat daar.
nu.nl - 'V&D verkoopt nep-All Stars'
Ben ik blij dat ik ze niet gekocht heb.
zijn ze ook goedkoper dan de echte?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:19 schreef Jesse_ het volgende:
De V&D All stars zien er anders best echt uit
DIe zijn allemaal nog nieuw menquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Hé, een topique over mijn favoriete schoeisel...![]()
Heb momenteel zo'n 9 paar in huis en mijn echtgenote ook nog eens zo een aantal.
Heb er sinds mijn pubertijd zo'n 60 paar afgeragd.
Hier zo'n beetje onze huidige collectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dan moet je wat meer paren kopen, dan kan je afwisselen en doe je er wat langer mee...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
DIe zijn allemaal nog nieuw menBij mij zijn ze na een paar maandjes al versleten, gaten en scheuren enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |