Naar die heb ik inderdaad ook ff zitten kijken, maar uiteindelijk ook te duur bevondenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind deze echt supervet
[ afbeelding ]
125 dollar wel wat aan de dure kant maar nog te overzien, maar dan komen er verzendkosten bij van 50 dollar, en dan word het me allemaal te duur
Er staat op die site Free shipping vanaf 150 dollar, maar dat is vast alleen binnen de USquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naar die heb ik inderdaad ook ff zitten kijken, maar uiteindelijk ook te duur bevonden
Mmmh, mmh, het is het overwegen waardquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er staat op die site Free shipping vanaf 150 dollar, maar dat is vast alleen binnen de US
-edit-
Dat is dus wel ook voor hierheen shippen, dan zou het op 93e uitkomen, dat zou ik er misschien nog wel voor over hebben
jij ?
http://www.johnvarvatos.c(...)03/np/33/p/1483.htmlquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmmh, mmh, het is het overwegen waardTot welke maten gaan ze?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Tot 13, mocht je groter willen dan verwijs ik je door naar de watersport afdeling van de perry sport voor een mooie kano
Ik heb 14-14.5quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.johnvarvatos.c(...)03/np/33/p/1483.html
Tot 13, mocht je groter willen dan verwijs ik je door naar de watersport afdeling van de perry sport voor een mooie kano
Rond de 48/49 denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat is dat in godsnaam voor maat in het Nederlands64 ofzo ?
Is dat niet echt heel moeilijk met nieuwe schoenen kopen ?quote:
Is ook lastig, maar op sites als Amazon gaan ze vaak wel tot grootquote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat niet echt heel moeilijk met nieuwe schoenen kopen ?heb zelf 46-46,5 en merk dat dat meestal wel een beetje het randje ongeveer is wat ze hebben
Dat scheelt dan nog ja,quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is ook lastig, maar op sites als Amazon gaan ze vaak wel tot grootEn van andere/'normalere' merken kan ik ook wel eens 47 of zelfs 46.5 hebben
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
http://www.johnvarvatos.c(...)03/np/33/p/1483.html
Jij kan gewoon een paar pakken watten in je schoenen doen johquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Och, die mensen met grote voeten moeten niet zo zeiken. Ik moet meestal naar de kinderafdeling of schoenen kopen die te groot zijn
.
bronquote:V&D: ALL STARS ZIJN ECHT
De rechtbank in Amsterdam heeft V&D een dwangsom opgelegd van honderdduizend euro als in de filialen tijdens het prijzencircus van afgelopen weekeinde tóch de gewraakte All Stars zouden worden verkocht. Het warenhuis bestrijdt dat de schoenen namaak zijn.
V&D prees de actie aan met de slogan ’Topmerken voor stuntprijzen’.
V&D zegt onder protest het rechterlijk bevel te hebben uitgevoerd. Woordvoerster Sandy Perquin: „We hebben geen enkele aanwijzing dat de partij nep is. We hebben de schoenen indirect ingekocht bij een geautoriseerde, Europese distributeur. Het gaat om geoorloofde parallelimport. De rechter heeft na ampel onderzoek bepaald dat de schoenen tóch uit de schappen moesten worden gehaald op straffe van een dwangsom. We hebben dit gedaan, maar zijn het er uiteraard niet mee eens. We betwisten de uitspraak en overwegen juridische tegenmaatregelen. En we hopen zo snel mogelijk de echte schoenen weer te kunnen verkopen.”
De licentiehouder zegt dat de partij die bij V&D onderschept is, beslist géén geoorloofde parallelimport is, waarbij partijen bijvoorbeeld alleen mogen worden verkocht in Azië, maar volledig nep. „Ze zijn helemaal uit elkaar gehaald”, verklaart de licentiehouder na de proefaankopen. „Er is een beëdigde verklaring van een deskundige die stelt dat de namaak onomstotelijk vaststaat vanwege het ontbreken van allerlei echtheidskenmerken.”
Onlangs werden in België gerechtsdeurwaarders ingezet toen de winkelketen Makro tegen dumpprijzen All Stars verkocht.
Toch mooi dat V&D meer verstand van All Stars heeft dan All Stars zelf.quote:
Klopt, ze schijnen nep te zijn. "Topmerken voor stuntprijzen" noemen ze dat daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |