Ik heb geen idee wat je er mee doet, maar dan zou ik overstappen naar Dr. Martens, waar ik er ook een berg van heb, die zijn wat steviger...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef fs180 het volgende:
Ik heb al tegen de 14 paar schoenen, waarvan ik er 4 a 5 regelmatig gebruik..
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog wel 2 jaar oude All Stars die helemaal kapot, zullen ze geloven dat ik die net een halve week heb als ik ze naar de V&D terug breng?
Nah, ik ga wel gewoon nieuwe kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef UncleSam het volgende:
Als je een bon heb is het misschien het proberen waard
Niet in te schatten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, hoe groot is nou de kans op import-tax, als je de boel via Ebay en dus China laat versturen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef Marurk het volgende:
Vinden jullie een lowtop-model niet veel mooier als een hightop-model voor de zomer (onder een korte broek)?
Moi, ik heb dus nepperds gekocht bij Vente Exclusive vorig jaarquote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dan moet ik daar iig niks kopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moi, ik heb dus nepperds gekocht bij Vente Exclusive vorig jaar
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echtequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik daar iig niks kopen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echte
Eind goed, al goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echte
www.vd.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nieuwe John Varvatos all starts kopen:p, weet iemand hier een site met een grote collectie?
http://www.johnvarvatos.c(...)03/np/33/p/1483.htmlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nieuwe John Varvatos all starts kopen:p, weet iemand hier een site met een grote collectie?
quote:Op donderdag 1 april 2010 19:54 schreef Gibeon het volgende:
Ik ga volgende week proberen toffe All Stars te scoren in Groningen, nog tips iemand?![]()
Wil sowieso die "This is not a shoe, it's a mania" hebben, maar die kom ik daar vast niet tegen
Ik heb ze van de Man at Work, afgelopen zomer gekocht. Al tijdje geleden dus. Zijn van de Red seriequote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Gibeon het volgende:
Ik mag jou wel
Waar heb je ze vandaan, alsk vragen mag? Ik probeer ze nu op internet te vinden...
Maar als ik in Groningen wat leuks tegenkom neem ik die ook gewoon mee
Kut, dat was ik dus vergeten vanmiddag, bij Men at Work kijken.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Man at Work, afgelopen zomer gekocht. Al tijdje geleden dus. Zijn van de Red serie
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.quote:Op zondag 4 april 2010 19:04 schreef Bravebart het volgende:
Ik vraag me af, zijn deze nou nep of nietIk twijfel een beetje...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't talk shit.quote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.
Ja, daarom twijfelde ik dus ookquote:Op zondag 4 april 2010 20:37 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Die op de foto zijn nep, dat zie je onder andere aan het logo achter op de hiel, dat is helemaal recht ipv dat het meeloopt met de schoen.
quote:
is de skateboard lijn, volgens mij horen die gewoon zo. (pin me er niet op vast)quote:Op zondag 4 april 2010 20:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfelde ik dus ookAan de andere kant, 50 dollar, care
[..]Explain?
Goeie, die heb ik er bij mijne wel op staanquote:Op maandag 5 april 2010 17:16 schreef Gibeon het volgende:
Ik zeg fake, er staat geen (R) op de zool bij Converse. Bij de fakes van de V&D was dit iig een herkenningspunt
Die ribbelrand rondom bedoel je? Die hebben echt Converse ook gewoon zover ik weetquote:Op maandag 5 april 2010 17:17 schreef CherryLips het volgende:
En mijn nepperds hebben ook zo'n rand om het profiel van de zool heen, de echte niet. Tenminste, ik hoop dat die echt zijn, anders ben ik twee keer genaaid.
Bij mijn nepperds zie je een duidelijke rand tussen het ene profiel en het andere, alsof dat middenstuk en de hak los in de zool liggen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goeie, die heb ik er bij mijne wel op staan![]()
[..]
Die ribbelrand rondom bedoel je? Die hebben echt Converse ook gewoon zover ik weet
Dat hebben mijn echte (dat veronderstelde ik tenminstequote:Op maandag 5 april 2010 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mijn nepperds zie je een duidelijke rand tussen het ene profiel en het andere, alsof dat middenstuk en de hak los in de zool liggen.
Oh je bedoelt wat je op dit plaatje ook goed ziet, dat er een veel grotere spleet tussen zit?quote:
Ik schrok alquote:
Heb je die ook op je -vermeend- echte?quote:Op maandag 5 april 2010 17:38 schreef CherryLips het volgende:
O, dat stipje was me nog niet eens opgevallen
Die heb ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 00:02 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook All StarsOw, en niet van de V&D gelukkig
[ afbeelding ]
Hoe roze wil je ze hebben?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan er trouwens ook knalroze All-Stars? Dus niet die lichtroze, maar van die 'doen pijn aan m'n glazuur'-roze?
Ja waarschijnlijk wel, ikzelf heb ze terug gebracht, waren al helemaal zwart enzo, maar dat was geen probleem.quote:Op zondag 4 april 2010 19:11 schreef Daniane het volgende:
Wacht... ik heb All Stars gekocht bij het prijzencircus..
Zijn die nou fake?
Waar kan ik die kopen/bestellen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe roze wil je ze hebben?
[ afbeelding ]
Ik heb wel vaker die zuurstok roze All Stars gezien (net zoals de knalgroene versie), maar dat is al een tijdje geleden...quote:Op woensdag 7 april 2010 09:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb de betreffende webshop bezocht, daar staat hij niet meer bij
Dit is roze maar de bovenstaande zijn nog wat heftiger van kleurquote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef _Loki het volgende:
http://www.schoenen-winkel.nl/sneakers/converse-rose-sneaker/
Zijn die roze genoeg?
Ja, die kleurquote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe roze wil je ze hebben?
[ afbeelding ]
Nee, niet roze genoegquote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef _Loki het volgende:
http://www.schoenen-winkel.nl/sneakers/converse-rose-sneaker/
Zijn die roze genoeg?
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die kleur
[..]
Nee, niet roze genoeg.
Nice, The Who Union Jack. Online bijna nergens meer, alleen bij Pro-sport zien staan, maar heb geen zin om 90 euro ervoor neer te leggen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef DutchRodent het volgende:
Deze zijn van mij![]()
[ afbeelding ]
En krijg ergens deze week ook deze binnen:
[ afbeelding ]
gekocht voor 20 euro op ShoppingKQ.com![]()
Je kunt ervan uit gaan dat die nep zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef DutchRodent het volgende:
[ afbeelding ]
gekocht voor 20 euro op ShoppingKQ.com![]()
Nice! Dat gaat bij mij niet werkenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:51 schreef DutchRodent het volgende:
Thanks!
Idd, ik heb ze ook bij PROsport gekocht. Had ze al op internet gezien en kon ze helaas niet op Ebay vindenDus heb toen mijn ouders maar even lief aangekeken en dat werkte
Zijn ze echt?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef kieskleurig het volgende:
Misschien iets voor de mensen hier?
http://www.plutosport.nl/(...)0f206e3/Catalog/3457
Same here. Ik heb bruine plaids, ik kan er zelfs geen plaatje van vinden op internet. Ze zijn wel echt, overigens. Dat wil zeggen, de herkenningspunten kloppen. Eén dezer dagen zal ik wel een foto maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met mijn allstars zien lopen
Ik heb deze nuquote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Orbis het volgende:
[..]
Same here. Ik heb bruine plaids, ik kan er zelfs geen plaatje van vinden op internet. Ze zijn wel echt, overigens. Dat wil zeggen, de herkenningspunten kloppen. Eén dezer dagen zal ik wel een foto maken.
Mooi.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb deze nu
[ afbeelding ]
Hoewel ze er inmiddels wat anders uit zien
Geylquote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb deze nu
[ afbeelding ]
Opbokken jij.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:28 schreef vault_tec het volgende:
Je speciaal voelen omdat niemand jouw all stars draagtsowieso heel de dag naar mensen hun voeten kijken
Ik heb die ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Orbis het volgende:
Mijn All Stars dus:
[ afbeelding ]
De foto is wel iets te groen.
Ik heb ze bij een sale vandaan in een klein dorpje in Duitsland. Geen mainstream-model, blijkbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik heb die ook!
In een andere kleur althans. Gekocht bij een opheffingsuitverkoop voor 25 euro. Ook bij mij komt alles overeen met m'n andere 'echte' allstars.
Die zijn mooi!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb deze nu
[ afbeelding ]
Voor, broek omslaan ftw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:26 schreef Volvoman het volgende:
Ik draag mijn hoge chuck's altijd met m'n broek achter de flap.
Omdat ik altijd redelijk lange broeken draag vind ik dit mooier staan dan dat de broek over de flap heen zit.
Ik ben geen meisje btwWat vinden jullie daarvan? Broek achter of voor de ''flap''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |