Wat is je normale schoenmaat? Bedoel je dat 38 net niet te groot of net niet te klein is? Allstars vallen normaal wat groot uit, met normale schoenen heb ik 40-41, met Allstars is 39,5 vaak net niet te klein, maar ik heb het idee dat deze kleiner vallen dan normale Allstars, omdat ze dubbel gevoerd zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Vallen ze echt als een 39,5? Ik kan van Vans 38 net hebben.
Nou, ik zit op ongeveer dezelfde schoenmaat als jij.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat is je normale schoenmaat? Bedoel je dat 38 net niet te groot of net niet te klein is? Allstars vallen normaal wat groot uit, met normale schoenen heb ik 40-41, met Allstars is 39,5 vaak net niet te klein, maar ik heb het idee dat deze kleiner vallen dan normale Allstars, omdat ze dubbel gevoerd zijn.
Ehm, dat valt wel redelijk mee bij mij geloof ik.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Vallen Vans zo achterlijk groot dan?
Heb je brede voeten? Want dat was bij mij het voornaamste probleem ook. Ik heb hele brede voeten, dus dat werkte niet.
Doen dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ehm, dat valt wel redelijk mee bij mij geloof ik.
Ja, dat is het probleem. Toen ik het vroeg, had ik nog genoeg geld, en nu ben ik nagenoeg blut.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |