Meganisch kan ieder materieel gekoppeld worden. Dit gebeurd bij materieel overbrengingen. Nijv. als materieel defect of niet toegelaten is. Technisch koppelen kan niet onderling. Alleen DH1 & DH2 konden met DM'90 technisch praten. Je zult dus alleen die combinatie in reizigersdienst vinden (Inmiddels uiteraard niet meer omdat de DH serie verkocht is en t land uit zal gaan) en verder is geen enkel materieel gekoppeld in reizigersdienst te vinden.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kunnen een ICMm en een DM'90 aan elkaar worden gekoppeld? Volgens mij staat er één op Hengelo CS
Als je dat leuk vindt moet je ook zeker eens in Hamburg bij Miniatur Wunderland gaan kijken. Daar heb ik tig topics terug ook over geschreven maar het is niet in de OP gekomenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:56 schreef KapiteinT het volgende:
Vorige week heb ik een bezoekje gebracht aan de Railz Miniworld in Rotterdam. Tussen de oude mannen met snorren (en iemand die sprekend op Beaker van the Muppet Show leek) heb ik mogen genieten van de miniatuur wereld.
Ja het lijkt mij inderdaad ook leuk om daar eens heen te gaan. Moet ik alleen wel een keer tijd en vooral geld hebben om daar heen te gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je dat leuk vindt moet je ook zeker eens in Hamburg bij Miniatur Wunderland gaan kijken. Daar heb ik tig topics terug ook over geschreven maar het is niet in de OP gekomen
In 'het echt' heeft men ARI/ABT en ook hardware die niet in verhouding staat tot wat erop draaitquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:28 schreef NikkelCobalt het volgende:
Volgens mij hoeven (TDL = TRDL?) die lui weinig te doen aangezien alles met Koploper rijdt. Alleen ben ik wel eens benieuwd of Koploper nu ook bij uitstek geschikt is hiervoor21 Computers waarvan een groot deel voor stukken koploper draait? Volgens mij moet dat met minder kunnen. Al weet ik niet of dit waar is.Groot deel zal monitoring / video / autotjes (MCC/Dinamo) zijn.
De hemelse goedheid mag verhoeden dat Syntus er iets mee te maken krijgt, anders wordt het net zo'n babymoord als die Emmerichpendel van een paar jaar terugquote:Op woensdag 11 november 2009 17:05 schreef dennistd het volgende:
Vanaf december 2010 trein van Oldenzaal naar Bentheim:
http://www.tctubantia.nl/(...)ldenzaalBentheim.ece
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:05 schreef dennistd het volgende:
Vanaf december 2010 trein van Oldenzaal naar Bentheim:
http://www.tctubantia.nl/(...)ldenzaalBentheim.ece
Is dat een trein met benen ofzo?quote:Vanaf december 2010 gaat er weer een trein lopen tussen Hengelo, Oldenzaal en Bad Bentheim.
Uhu, hier in het oosten kan allesquote:Op woensdag 11 november 2009 20:30 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
[..]
Is dat een trein met benen ofzo?![]()
DD-AR is de bom ja. Blij dat je dat inzietquote:Op woensdag 11 november 2009 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik MOEST van James zeggen dat ik die dubbeldekkers leuk vind.
Stiekem geloof ik je gelijk als je dat zegt.quote:Op woensdag 11 november 2009 @ 21:18 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
DD-AR is de bom ja. Blij dat je dat inziet
Zeg nog maar even tegen James: "AGV weg ermee" , voor je weggaatquote:Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stiekem geloof ik je gelijk als je dat zegt.Ik sluip maar weer weg, dag
![]()
Hoi RenRen-quote:Op woensdag 11 november 2009 21:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik MOEST van James zeggen dat ik die dubbeldekkers leuk vind.
Het schijnt wel dat het Syntus wordt, maar omdat de provincie drie jaar lang betaalt voor een uursdienst zullen ze die toch echt moeten gaan rijden. Dat naar Emmerich was op kosten van Syntus zelf dacht ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hemelse goedheid mag verhoeden dat Syntus er iets mee te maken krijgt, anders wordt het net zo'n babymoord als die Emmerichpendel van een paar jaar terug
Ik ging wel lopen danquote:Op woensdag 11 november 2009 21:20 schreef James1988 het volgende:
Ik zat daarstraks 45 minuten in een DDM van Rotterdam naar Breda. Vanochtend had ik een VIRM de andere kant op. Ik weet weldegelijk waar ik liever in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |