Oud plaatje alweer.quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
2 ACTS loc's, staande op Hengelo CS
Klopt, foto is van 18 maartquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Oud plaatje alweer.
Het Gebouw op de achtergrond is inmiddels al klaar, en geopend.
Ligt aan de camera, want de rest van de foto's in die straat zijn ook deels mislukt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef dennistd het volgende:
Een beetje groenig, maar waarom wordt het woord overweg geblurt?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.11544,5.141644&spn=0,359.98071&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.115363,5.141603&panoid=3OhAlBNaiz7ButD8JynwAA&cbp=12,57.27,,1,10.76
Ik denk dat de software van Google het voor een kenteken aanzag en het daarom heeft geblurredquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef dennistd het volgende:
Een beetje groenig, maar waarom wordt het woord overweg geblurt?
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ie=UTF8&ll=52.11544,5.141644&spn=0,359.98071&t=h&z=16&layer=c&cbll=52.115363,5.141603&panoid=3OhAlBNaiz7ButD8JynwAA&cbp=12,57.27,,1,10.76
Een nettoschuld van ¤ 2 miljard? Wat doe je dan in vredesnaam wel niet?quote:De NMBS-Groep heeft tijdens de eerste helft van dit jaar zijn nettoschuld zien oplopen tot ¤ 1,98 miljard. Dat is een stijging met ¤ 478 miljoen.
De omzet daalde met 6,2 % tot ¤ 1,24 miljard.
Operationeel werd een verlies geleden van ¤ 46,5 miljoen, tegenover een winst van ¤ 80,7 miljoen tijdens dezelfde periode vorig jaar.
De achteruitgang is te wijten aan de economische crisis, die tot een volumedaling en teruglopende ontvangsten heeft gezorgd.
Vooral het goederenvervoer werd volgens NMBS-Groep zwaar getroffen.
Bij NMBS Logistics werd een volumedaling met 41 % tot 17,5 miljoen opgetekend. De omzet van de divisie daalde met ¤ 80 miljoen tot ¤ 111,1 miljoen.
Ja dat zie je heel veel. Soms wordt ook maar een half woord weg geblurd. De software werkt blijkbaar niet helemaal perfect.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat de software van Google het voor een kenteken aanzag en het daarom heeft geblurred
Leek mij plausibel antwoord, misschien toch niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat de software van Google het voor een kenteken aanzag en het daarom heeft geblurred
Snap ik (denk ik) ben wel onder de indruk hoe ze het voor elkaar hebben gekregen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:29 schreef James1988 het volgende:
Waarschijnlijk ligt het aan de lichtinval, hoek van de opname, enzovoorts. Is geen éénduidig antwoord op te geven.
Treintickets onder de adviesprijs verkopen, nutteloze bedrijfsuitjes en wat eigenlijk nog meer?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een nettoschuld van ¤ 2 miljard? Wat doe je dan in vredesnaam wel niet?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:31 schreef Ireyon het volgende:
Conducteur vanmiddag in de stiltecoupé:
HALLO, EEN HELE GOEIE *ziet stickers* .. middag
Tis dan ook geen verplichting..quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:25 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het concept stiltecoupé is nog niet helemaal doorgedrongen tot veel reizigers, vooral buiten de spits. Gezinnen met kinderen, huisvrouwenclubjes en uitgebreide telefoon gesprekken.
Die openingstijden zijn dramatisch in België ja. Op grote stations kun je in het weekend mazzel hebben dat je een automaat treft die ook iets teruggeeft nadat ie je geld ingeslikt heeft, maar dat is het verder wel. Met als enige uitzondering echt de ALLERgrootste stations (Brussel Zuid en Brussel Centraal dus). Op een knooppunt als Charleroi-Sud gaat gewoon op zondagmiddag om 16:00 alles dicht, en bekijk het verder maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:25 schreef Fixers het volgende:
Wat de schuld van de NMBS betreft: het komt niet door klantvriendelijkheid. Mischien moeten ze eens kijken naar het Servex concept van de NS. Alle retail en food formules op de stations in eigen beheer franchisen én op normale tijden open zijn. Probeer na 19.00 uur nog maar een frietje stoof te krijgen op Antwerpen.
Er is daar gisteren een Mosi ( http://struktonrail.nl/nl(...)krachtRavotMosi.aspx ) ontspoord en die heeft een wissel gesloopt.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef James1988 het volgende:
"Tussen Breda en Tilburg rijden minder treinen door herstelwerkzaamheden." Geen stoptreinen en minder intercities, duurt tot woensdagochtend 8.00 aldus ActuRail.nl.
Wat is daar gebeurd dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |