quote:Op maandag 9 november 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is leuk om te lezen, dat scheelt.
Je kunt wel zien dat dit geschreven is door één of andere Budelse kaalgeschoren patser zonder enige vorm van opleiding (DE Capucijnerplein) die zijn opgefokte Golf in het centrum aan het showen is!quote:1. Vertrek in zuidwestelijke richting op de Capucijnerplein 31 m
2. Sla rechtsaf om op de Capucijnerplein te blijven 27 m
3. Sla rechtsaf om op de Capucijnerplein te blijven 0,1 km
en dan heeft budel ook nog tig kerkdorpenquote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]Dankje.
Zeg, even heel wat anders, ik dacht, waar ligt B. ook alweer, ligt dat niet bij die andere B (Boxtel) in de buurt, en toen bleek daar dus 50 km tussen te zitten.
Enfin, nu vraag jij je natuurlijk weer af, hoe heb je dat uitgevonden, en dat heb ik via Google opgezocht (er is idd niks op tv en op Internet heb ik eigenlijk ook alles wel gelezen), maar is het wel ECHT 50 km??
Moet je dit nu zien:
[..]
Je kunt wel zien dat dit geschreven is door één of andere Budelse kaalgeschoren patser zonder enige vorm van opleiding (DE Capucijnerplein) die zijn opgefokte Golf in het centrum aan het showen is!
dorpleinquote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een groot plein als er drie instructies voor nodig zijn.
Hovenier Zaad uit Lozen.quote:Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan heeft budel ook nog tig kerkdorpen
quote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef Waxxer het volgende:
Dankje.
Zeg, even heel wat anders, ik dacht, waar ligt B. ook alweer, ligt dat niet bij die andere B (Boxtel) in de buurt, en toen bleek daar dus 50 km tussen te zitten.
Enfin, nu vraag jij je natuurlijk weer af, hoe heb je dat uitgevonden, en dat heb ik via Google opgezocht (er is idd niks op tv en op Internet heb ik eigenlijk ook alles wel gelezen), maar is het wel ECHT 50 km??
Moet je dit nu zien:
[..]
Je kunt wel zien dat dit geschreven is door één of andere Budelse kaalgeschoren patser zonder enige vorm van opleiding (DE Capucijnerplein) die zijn opgefokte Golf in het centrum aan het showen is!
Lozen ligt heel dichtbij.quote:
quote:
quote:
Ze kloppen alleen niet meer.quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een groot plein als er drie instructies voor nodig zijn.
Ja ik zocht er eentje die op mij leekquote:
Ja!quote:Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Steve het volgende:
Wat goed dat ik toch nog even snel kwam kijken.
[..]. Zie je, daarom vind ik het zo leuk je posts te lezen.
![]()
Budel ligt helemaal tegen de Belgische en Limburgse grens aan he.
[..]
Lozen ligt heel dichtbij.!
[..]
[..].
[..]
Ze kloppen alleen niet meer..
Zó behaard?quote:Op maandag 9 november 2009 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik zocht er eentje die op mij leekThanks
.
Woonwinkel toch? of keuken winkelquote:Op maandag 9 november 2009 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!Bij Peer in België! Wat was daar ook alweer? o van kom nu kijken bij blablabla bij Peer in België!
Het ligt een stuk zuidelijker dan ik dacht!
Nou niet zó behaard. Ik doelde op stoerquote:Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zó behaard?Of klim en klauter je thuis overal op en af als je een onrustie bui hebt?
Wat scherp!quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou niet zó behaard. Ik doelde op stoer.
Maar goed. Ik wilde net iets zeggen...
Oh ja ik moest er aan denken dat (en ik heb dit van horen zeggen) er toen ik nog een klein Erikje was een hele grote vent langs me liep en ik hem aanstaarde. Hij zei tegen mij "he aapke" en ik reageerde met "ja gorilla?" en dat werd me niet in dank afgenomen. maar ach ik was nog klein he. Dan kunnen die dingen nog.
(wat een slecht verhaal, en het is nog waargebeurd ook).
Slaapsequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben er weg van.
En waxxer, was ik goed vrolijk?
Welterusten slapers, en sterkte wakkerblijvers.
Siquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Het gaat om de kwaliteit niet de kwantiteit
of niet yuri
Slaapsequote:Op dinsdag 10 november 2009 00:09 schreef Waxxer het volgende:
Hartstikke goed vrolijk Erik!
Welterusten!
Ik ga ook, ciao!
welk hoofdstuk ben je* met* spaans trouwens ja hahaquote:
dingen bestellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
welk hoofdstuk ben je* met* spaans trouwens ja haha
ook nuttigquote:
Die ene met d/t foutenquote:
er staat nergens dat je een lid moet hebben om lid te wordenquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:44 schreef Breathtaking het volgende:
-Homo
-Man
-Niet verlegen
-Mag depressief zijn
-Hoeft niet
Dan kom ik dus niet in aanmerking!
2 zelfs heylen, waarvoor ron brandstichter een tekst voorlas en betermeubel, de zuinigste belg voor heel nederlandquote:Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Woonwinkel toch? of keuken winkel
heel fok, of alleen het h topic zoals Ang3l en al die anderen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
ik heb besloten fok op een lager pitje te zetten. Een echt sociaal leven is belangrijker
Tuurlijk wel, gewoon het onderdeel nieuws en actualiteitenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:32 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en vergeet niet dat ik in de trein m'n krantje lees. Dan gaat fokken ook erg lastig.
Ja hoor, waarom niet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij blijft nog wel deel uitmaken van de dagploeg ?
Wederom een dagje vergadertijgertje spelen ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet?
Alleen vandaag wederom bijna niet
quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wederom een dagje vergadertijgertje spelen ?
Speelt hij nog steeds Girlfiriend in a coma, en hang de DJ ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Ja, en ben nog moe.
Gisteravond naar een concert van Morrissey geweest
Omdat Vlarp ons op een laag pitje gaat zettenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet?
Alleen vandaag wederom bijna niet
Ik geniet er met volle teugen van op m'n werlquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, meid, hoe was je sociale leven buiten Fok tot dusver?
Maar blijkbaar kan dat sociale leven van je toch niet helemaal zonder ons, en moet je nog een beetje afkicken ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik geniet er met volle teugen van op m'n werl
Mijn prins hoeft alleen niet 100 jaar te wachten om me te zoenen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:29 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij zou de rol van doornroosje geknipt voor je zijn
ach als dat het enige is, ik dacht al dat jij niet op een kasteel in de Efteling wenste te wonenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn prins hoeft alleen niet 100 jaar te wachten om me te zoenen.
Mijn dorp zelf staat er niet op, alleen de landweggetjes en dijken rondom staan er opquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:29 schreef Waxxer het volgende:
Mijn dorp heeft nu ook Street View!Of ja, is daar dus op te zien. Maar nu is dat alleen nog bij het zuiden. Straks kan dus de hele wereld mijn verwaarloosde tuin zien met onkruid op mijn terraspartij, want ik heb het redelijk laat netjes gemaakt, dit seizoen.
funny bunnyquote:
hola yuri , ¿como fue tu dia hasta ahora?quote:
ik reageer alleen op de TTquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
misschien moet er wat minder gezeurd worden
ik ookquote:
amen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
eerst word er gejankt dat het continue te snel gaat
nu word er gejankt dat het allemaal te langzaam gaat
hoe levenloos ben je zelf als je niet zonder '@ngel' meent te kunnen in een topicreekshoezo ik heb zelf geen input
![]()
misschien wat minder in je eigen straatje lullen en posten en ook eens op een ander reageren
n.b je staat voor in z'n algemeenheid,
een dildo met reis etui?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien moeten we nieuwe posters iets aanbieden om ze hierheen te lokken
Zie vergadering altijd als een extra pauzequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef Baltar het volgende:
Zo eindelijk klaar met de vergaderingen deze week. Weer normaal werken komende dagen
quote:
meestal ook, maar ik moest ook zaken presenteren/uitleggen, dus helemaal pauze was het nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zie vergadering altijd als een extra pauze
homo's hebben toch geen tere zieltjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat kan tere zieltjes kwetsen en te stereobeeld opwekkend
he globetrotter.quote:
Deze kant op valt de jetlag wel mee, andersom is erger.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Over je jetleg heen?
was het overall een vruchtbare reis/werk/vakantie in NL/België?
Ik bedoelde dan ook net wel/niet uit de kast zijnde zieltjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
homo's hebben toch geen tere zieltjes.You have to have thick skin to survive the homophobia, maar misschien heb je gelijk.
dus i.p.v. dildo met reisetui, doen we een Hello Kitty tasje.
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht dit:
Het komt goed. Zo niet, dan toch
m'n zusje zou hysterisch worden als ze die zagquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
homo's hebben toch geen tere zieltjes.You have to have thick skin to survive the homophobia, maar misschien heb je gelijk.
[ afbeelding ]
![]()
soort euphorish van I traveled through time!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze kant op valt de jetlag wel mee, andersom is erger.
En ja, een heerlijke vakantie gehad
Oke, nou de keren dat ik in de USA was, viel ik om (jullie tijd) om 19.00 uur om van de slaap, maar dat zal dan wel met je biologische klok te maken hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja das waar, naar Europa toe is erger.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aanbieden, als in ons zelf aanbieden ???????quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien moeten we nieuwe posters iets aanbieden om ze hierheen te lokken
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook net wel/niet uit de kast zijnde zieltjesen wat krijgen de nieuwkomers dan? een poster van die mannen of de mannen zelf? ik wil ze wel eerst even testen, want nothing but the best 4 the niewkomers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht dit:
[ afbeelding ]
![]()
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
De zonsondergang duurde vijf uur, jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
soort euphorish van I traveled through time!
Ik was pas om 9 uur thuis dus ik heb het tot kwart voor tien gerekt en toen naar bed gegaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, nou de keren dat ik in de USA was, viel ik om (jullie tijd) om 19.00 uur om van de slaap, maar dat zal dan wel met je biologische klok te maken hebben.
Je volgende bezoek alweer gepland naar NL?
Eerst Dubbel Leven afmaken en dan beginnen met deel drie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja das waar, naar Europa toe is erger.![]()
vakantie is over. Werken jij!!!wat wordt je volgende project?
wie zeurt krijgt vanaf heden een beurtquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
misschien moet er wat minder gezeurd worden
schenkt een vers kopje thee inquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef Baltar het volgende:
Zo eindelijk klaar met de vergaderingen deze week. Weer normaal werken komende dagen
Wellicht als jij de reiskosten betaald voor de nieuwkomers, mag jij ze best testen. Anders zullen wij dat hier in NL wel doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat krijgen de nieuwkomers dan? een poster van die mannen of de mannen zelf? ik wil ze wel eerst even testen, want nothing but the best 4 the niewkomers.![]()
nee joh gekkie, dat was toch de extra van je eigen DVD special edition ? inclusief handtekeningquote:
De thee, graagquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schenkt een vers kopje thee in![]()
nog een kokosmakroontje erbij ?
geen tere zieltjes misschien maaar soms wel enorm lange teentjes en grote ego'squote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Oke, dat scheelt echt enorm, lekker om zo laat dan thuis te komen, dat je bijna meteen je nest in kanquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was pas om 9 uur thuis dus ik heb het tot kwart voor tien gerekt en toen naar bed gegaan.
Volgende bezoek is eind maart
[..]
Eerst Dubbel Leven afmaken en dan beginnen met deel drie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
Had je Chicago dit keer ook gezien of juist bewust niet opgenomen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
stel wat dvd's beschikbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat krijgen de nieuwkomers dan? een poster van die mannen of de mannen zelf? ik wil ze wel eerst even testen, want nothing but the best 4 the niewkomers.![]()
Ik ben niet zo'n fan van Jazz. Misschien in Maart, als ie dan nog draait.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had je Chicago dit keer ook gezien of juist bewust niet opgenomen?
ik ga morgen kijken
zeg daar hoef JIJ je toch nog geen zorgen over te maken ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
De thee, graag![]()
De kokosmakroon doe maar niet, slecht voor de lijn
ik ga binnenkort die dames van de kassa in Oss gewoon omkopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van Jazz. Misschien in Maart, als ie dan nog draait.
Ik heb trouwens kaarten voor Full Monty in Nieuwegein op rij 1
Nou door te stoppen met roken, verandert je stofwisseling in je lijf. Ik moet wel wat beter opletten nu.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg daar hoef JIJ je toch nog geen zorgen over te maken ?
euh...nee, ik wil niet de nieuwkomers testen. fuck those bitches. Nee, ik heb het over die mannen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wellicht als jij de reiskosten betaald voor de nieuwkomers, mag jij ze best testen. Anders zullen wij dat hier in NL wel doen
hahahahah lactacyd is toch zo'n uitspoelshit voor de kut?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel wat dvd's beschikbaar
of een flacon lactacyd of Ymea![]()
zo'n lekkere flamoes met vislucht. hmmmmquote:
dan ga je toch?quote:
quote:
toch niet meer na een lactacyd dan wel ymea behandeling ????quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n lekkere flamoes met vislucht. hmmmm
ikben al thuisquote:
Nee das waar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet meer na een lactacyd dan wel ymea behandeling ????
dan hoeft een blinde ook nooit meer goedemorgen dames te roepen als hij de visboer passeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
bijvoorbeeld, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aanbieden, als in ons zelf aanbieden ???????
Je staat tegen mensen aan te rijden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:23 schreef Vlarp het volgende:
O ja. Staan in de laatste snelbus. En er is file onderweg. Benieuwd hoe laat ik thuis ben
We rijden in ieder geval, dat is al heel wat!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Je staat tegen mensen aan te rijden?![]()
Doe dat maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef MisterO het volgende:
Heeeeeee! En, zijn er al nieuwe homo's bijgekomen? Anders moet ik maar gauw met een kloon komen
Ik moest te veel betaalde zorgverzekering dinges terugbetalen. Over 2006quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef Weemz het volgende:
Hmm. Ik moest net belastingaangifte doen over 2008
Uhm.. dat mag de persoon die de kloon aanmaakt toch zelf weten?quote:
Ja ik moet ook terugbetalen. Ik verdien teveel bij als student zijndequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef wonderer het volgende:
Ik moest te veel betaalde zorgverzekering dinges terugbetalen. Over 2006
Jawel, maar onder een kloonquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:36 schreef Ensaf het volgende:
De mensen die in dit topic posten, posten eigenlijk verder nooit in onze!
Ja, maar je bent toch zuster!?! Dan moet je toch!?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef keizerpinguin het volgende:
Ik wil geen mexicaanse griepprik!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar je bent toch zuster!?! Dan moet je toch!?
En er zijn erg heftige bijwerkingen begreep ik al ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:28 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik moet niks! kunnen ze niet verplichten
er word dringend verzocht en een beroep gedaan op je "professionele houding"
Nou ik vertrouw al di troep niet zo mij te snel ontwikeld en te weinig onderzoek naar gedaan
wel of niet wel of niet wel of niet??quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En er zijn erg heftige bijwerkingen begreep ik al ...
Niet thuisquote:
ja maar weet niet of het waar is.....quote:
zijn je collega's ook verdeeld ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja maar weet niet of het waar is.....
alle tegen argumenten worden door overheidsinstanties te niet gedaan.....
En de overheid heeft de vaccinaties gekocht... ze blijven er anders mee zitten.
En onder het mom het zal allemaal wel mee vallen..... tja dan maar liever ziek van de mexicaanse griep...
ook beter voor je afweer
dat wordt dan commercials en 0909 verhaaltjes insprekenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Volgens een lerares heb ik een zwoele radiostem
Reikt Baltar een een dampend heet kopje rooibos thee aanquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja! Ik ben er ook hoor! Ik ben al bijna in Leiden. Al weer 2 uur wakker dus
Dat advies is gratis hoor, en het ligt aan jezelf of je het in de wind slaat dan wel ter harte neemtquote:Op woensdag 11 november 2009 08:03 schreef Baltar het volgende:
Dank u voor de Rooibos en het vaderlijke advies
wil je koffie of thee hebben ?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja! Ik ben er ook hoor! Ik ben al bijna in Leiden. Al weer 2 uur wakker dus
Nou, moest het wel goed vastpakken, waaide bijna wegquote:Op woensdag 11 november 2009 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat advies is gratis hoor, en het ligt aan jezelf of je het in de wind slaat dan wel ter harte neemt
Het ziet er wel veelbelovend uit, maar ik vond het ook wel erg geforceerd. Lijkt wel alsof ze in de pilot alle 20 verhaallijnen wilden proppen waardoor het nogal druk en rommelig overkwamquote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Vanavond wordt V weer uitgezonden![]()
Wat vond jij ervan?
Ja, in mijn beleving kwam het verzet pas later aan bod.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het ziet er wel veelbelovend uit, maar ik vond het ook wel erg geforceerd. Lijkt wel alsof ze in de pilot alle 20 verhaallijnen wilden proppen waardoor het nogal druk en rommelig overkwam
Ik weet niet hoeveel seizoenen er moeten gaan komen. Maar volgens mij zijn we zo wel met 4 afleveringen klaarquote:Op woensdag 11 november 2009 09:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, in mijn beleving kwam het verzet pas later aan bod.
Maar ach, het mag best wel vaart hebben
Ja, of ze wijden in het verhaal meer uit dan het origineel, kijk naar BSGquote:Op woensdag 11 november 2009 09:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel seizoenen er moeten gaan komen. Maar volgens mij zijn we zo wel met 4 afleveringen klaar
Ik ken het origineel nietquote:Op woensdag 11 november 2009 10:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, of ze wijden in het verhaal meer uit dan het origineel, kijk naar BSG
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken het origineel niet
Van BSG heb ik 1 aflevering gekeken, maar dat was dramatisch dat ik gestopt ben
Ik heb het over The Original Seriesquote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
BSG dramatisch?? Dat is echt geweldige SciFi
*haalt opgelucht adem*quote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb het over The Original Series
BSG 2003 is de meest briljante SciFi serie die ik ooit heb gezien. Ik bleef 's avonds langer wakker om de nieuwe afleveringen te kijken. Heb geen enkele aflevering een *gaap* moment gehad.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
*haalt opgelucht adem*
Je was bijna van je sokkel gevallen, door die opmerking.
Same here, echt geweldig.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
BSG 2003 is de meest briljante SciFi serie die ik ooit heb gezien. Ik bleef 's avonds langer wakker om de nieuwe afleveringen te kijken. Heb geen enkele aflevering een *gaap* moment gehad.
Ik ben een beetje bang dat de verwachtingen zo hooggespannen zijn door hoe goed BSG 2003 was dat het tegen gaat vallenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
Same here, echt geweldig.
Ben ook zo benieuwd naar Caprica, de pilot ziet er zoveel belovend uit
Ik ben nog steeds hoopvol. Het einde van de pilot vond ik zo geweldig, dat moet een goed verhaal opleveren!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat de verwachtingen zo hooggespannen zijn door hoe goed BSG 2003 was dat het tegen gaat vallen
Je bedoelt dat die dochter in een Cylon zit?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds hoopvol. Het einde van de pilot vond ik zo geweldig, dat moet een goed verhaal opleveren!
wat niet is, kan nog komenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef Desmonkey het volgende:
Ik miste wel een beetje camp in V. Lizardvrouwtjes die in een bathtub elkaar te lijf gaan.
Het heeft op de een of andere manier moeten plaats vinden, vond het goed bedachtquote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die dochter in een Cylon zit?
Ik vind het een beetje vergezocht. Maar! Zij zou dus wel straks kunnen ontwikkelen naar de menselijk uitziende Cylon
Toch vond ik het een rare wending van het plot. Overigens vond ik die virtuele wereld wel weer gaafquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Het heeft op de een of andere manier moeten plaats vinden, vond het goed bedacht
De Vitruele wereld was geweldig en zag meteen de overeenkomst met Baltar en Number 6quote:Op woensdag 11 november 2009 11:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toch vond ik het een rare wending van het plot. Overigens vond ik die virtuele wereld wel weer gaaf
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Geeft wat warmte aan Vlarp, heb het erg warm
En mij heeft het geholpen, dus allebei blij nuquote:
Ik kan aanstaande maandag pas terecht bij de Hypotheker voor een gesprek. Dus geen idee nogquote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
En mij heeft het geholpen, dus allebei blij nu![]()
Hoe is het met de hypotheek voor je toekomstig paleisje?
JAZEKER!!quote:Op woensdag 11 november 2009 12:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan aanstaande maandag pas terecht bij de Hypotheker voor een gesprek. Dus geen idee nog
Ja, ik had met een vriend al afgesproken daar heen te gaan...quote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Baltar het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur/2120627/2012--roland-emmerich.html
Zie wil ik zien![]()
Lekker popcorn-vermaak
Precies, bij emmerich zit je dan wel goedquote:Op woensdag 11 november 2009 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, ik had met een vriend al afgesproken daar heen te gaan...
Doem en destructie![]()
![]()
Independance Day 4 2?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Precies, bij emmerich zit je dan wel goed![]()
Gerucht gaat dat er een ID4 2 komt
Dan moeten we dus vlug terug voordat ze helemaal zijn uitgestorvenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef Baltar het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)as-in-australie.html
![]()
Yep.quote:
Wij waarschijnlijk in 2012quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moeten we dus vlug terug voordat ze helemaal zijn uitgestorven
Ik wil die ook zienquote:Op woensdag 11 november 2009 12:59 schreef Baltar het volgende:
http://www.nu.nl/cultuur/2120627/2012--roland-emmerich.html
Zie wil ik zien![]()
Lekker popcorn-vermaak
Nou ja, jullie doen het niet, dus wat moet ik dan!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, jullie doen het niet, dus wat moet ik dan!
Niet helemaal mijn cup of tea, maar niet onaardig.quote:
Maar ook daar wordt ik niet blij van de vrouwpersoon prominent in beeldquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Stroekie het volgende:
ik vind dit dan wel weer een leuke cross over van nederlands talent
Wenen om het gruwelijke weer van vandaag?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, jullie doen het niet, dus wat moet ik dan!
Neuh. Dan lach ik liever om mijn eigen grappen.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wenen om het gruwelijke weer van vandaag?
Da's al beterquote:
Hahahaha...quote:Op woensdag 11 november 2009 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neuh. Dan lach ik liever om mijn eigen grappen.
Komt dat dan? Wil je erover praten?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hahahaha...
Sorry, ik ben een beetje teleurgesteld over m'n dag en werk enzo vandaag
maar ik ben dan ook weer zo bejaard dat ik nooit clipjes kijk en zulks dus alleen maar op de radio hoor en daar compleet andere beelden bij hebquote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Maar ook daar wordt ik niet blij van de vrouwpersoon prominent in beeld
Ja om beurten op de filosofeerbankquote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Komt dat dan? Wil je erover praten?
*geeft groene thee en een rijstewafel aan*
We maken een kringetje van jongetjes en van jongetjes
Ik heb zin in zondagquote:Op woensdag 11 november 2009 14:08 schreef Baltar het volgende:
[..]
Komt dat dan? Wil je erover praten?
*geeft groene thee en een rijstewafel aan*
We maken een kringetje van jongetjes en van jongetjes
Nou niet allemaal te gelijk op die bakn willen, dat kan ie niet aan.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja om beurten op de filosofeerbank
Wat heb je zondag dan? Wat ga je doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb zin in zondag![]()
En als je me dood wilt hebben dan moet je merijstewafels
gaan voeren
Het zal wel gebrek aan zonlicht zijn. 't is net als met plantjes, die gaan ook dood als ze geen zonlicht zien
Bartjebart is nu in Eindhoven druk aan het leren hoe hij ons grotere en sterkere exemplaren kan verkopenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou niet allemaal te gelijk op die bakn willen, dat kan ie niet aan.
't is maar een Klippan, die kan niet al te veel hebben
Ja Vlarpquote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat heb je zondag dan? Wat ga je doen?
Er zat nog wel een laag chocolade over de rijstewafel![]()
Boek een vakantie naar de kanarie-pieterse weilanden eer de verbouwing/klussen/verhuizing begint
Met z'n tweeën is beterquote:Op woensdag 11 november 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en Vlarp ga maar niet alleen wandelen door de zandduinen van het nabij gelegen Maspalomas
Ik ga zondag wat leuks doen met iemandquote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat heb je zondag dan? Wat ga je doen?
Er zat nog wel een laag chocolade over de rijstewafel![]()
Boek een vakantie naar de kanarie-pieterse weilanden eer de verbouwing/klussen/verhuizing begint
Wattus?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Vlarp
een weekje naar een hotel/appartement vlakbij het Commercial Center Yumbo in Playa del Ingles
Is het een bekende van hier, of heb een iemand leren kennen in de bus/trein/tijdens boodschappen doen bij de AH?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga zondag wat leuks doen met iemand![]()
Geen geld voor die vakantie
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is het een bekende van hier, of heb een iemand leren kennen in de bus/trein/tijdens boodschappen doen bij de AH?
Zou die langverwachte strandwandeling er dan eindelijk toch gaan komen ?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
you're lips are sealed?
Doe es vertellen![]()
*liefkijkend*
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou die langverwachte strandwandeling er dan eindelijk toch gaan komen ?
en heeft dit te maken met een nasleep van het PANN avontuur dat gaan gate wil worden ?
Het feit dat er hier mensen geroepen hebben dat er anderen mensen hebben staan zoenen op die avond is tot op heden ook geheel links blijven liggenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Hebben we hier te maken met een pril tot standkomende relatie???
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Ha ha! Voor jullie een vraag, voor MIJ een weet
Oh, wie dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het feit dat er hier mensen geroepen hebben dat er anderen mensen hebben staan zoenen op die avond is tot op heden ook geheel links blijven liggen
Dat waren toch gewoon SAJ en MisterOquote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het feit dat er hier mensen geroepen hebben dat er anderen mensen hebben staan zoenen op die avond is tot op heden ook geheel links blijven liggen
SAJ was er nietquote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat waren toch gewoon SAJ en MisterO
Zie je dat Baltarquote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Donequote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk proberen met te PM'en of me toe te voegen op MSN
Puhlease, doe niet alsof je een geheim hebtquote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Lampionnetjes hebben niets van doen met 11-11 of carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
iedereen zijn lampion al gemaakt voor vanavond?
Ben jij eigenlijk zondag wel thuis ?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease, doe niet alsof je een geheim hebt.
Ja hoor, ik sta hier weer helemaal buitenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk zondag wel thuis ?
niets. Is dat niet een supermarkt?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Doe jij eens vertellen wat jij weet over Yumbo op Gran Canaria
lees dan maar eens even terug tot daar waar het over maspalomas gaatquote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niets. Is dat niet een supermarkt?
tuurlijk wel!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lampionnetjes hebben niets van doen met 11-11 of carnaval
quote:
Dat is Sint Maarten, en dat heeft niets met sinterklaas of carnaval van doenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel!met lampionnetjes langs de deuren.
![]()
en dan zingen:
11 november is de dag
dat mijn lichtje,
dat mijn lichtje.
11 november is de dag,
dat mijn lichtje schijnen mag.
niet eens bedankt voor bewezen diensten ?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor, ik sta hier weer helemaal buiten.
oh jij doet dat random op willekeurige dagen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel!met lampionnetjes langs de deuren.
![]()
en dan zingen:
11 november is de dag
dat mijn lichtje,
dat mijn lichtje.
11 november is de dag,
dat mijn lichtje schijnen mag.
als ik het vluchtig lees lijkt het wel zoiets als het COC, maar dat ken ik ook niet echt.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lees dan maar eens even terug tot daar waar het over maspalomas gaat
Niet eens!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet eens bedankt voor bewezen diensten ?
Waar haal jij uit dat ik het heb over sinterklaas of carnaval? Tis 11/11quote:Op woensdag 11 november 2009 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat is Sint Maarten, en dat heeft niets met sinterklaas of carnaval van doen
Nee op 11 november. op andere dagen houd ik iets anders in mijn hand als ik voor de deur staat te zingen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh jij doet dat random op willekeurige dagen?
Dorp T?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Stroekie het volgende:
Hoe lang moeten we eigenlijk doorgaan voordat die ene fokker uit het dorp T weer opduikt
Hij heeft altijd een neus voor timing om op zulke momenten op te duiken en links en rechts royaal met het zoutvaatje te strooien
Hoiquote:Op woensdag 11 november 2009 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puhlease, doe niet alsof je een geheim hebt.
Tilburg, lijkt me.quote:
komt KK ook niet uit Tilburg?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik gok op Cairon/ PhalanX uit Tilburg.
Jawel, maar als je het hebt over zout in wonden gooien dan staat PhalanX wel hoger in het lijstje denk ik.quote:
o god ja, Ik mis wel zijn vicious tongue.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar als je het hebt over zout in wonden gooien dan staat PhalanX wel hoger in het lijstje denk ik.
Toch alleen in Nederland ?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
als ik het vluchtig lees lijkt het wel zoiets als het COC, maar dat ken ik ook niet echt.
hetero, u know![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |