funny bunnyquote:
hola yuri , ¿como fue tu dia hasta ahora?quote:
ik reageer alleen op de TTquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
misschien moet er wat minder gezeurd worden
ik ookquote:
amen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:46 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
eerst word er gejankt dat het continue te snel gaat
nu word er gejankt dat het allemaal te langzaam gaat
hoe levenloos ben je zelf als je niet zonder '@ngel' meent te kunnen in een topicreekshoezo ik heb zelf geen input
![]()
misschien wat minder in je eigen straatje lullen en posten en ook eens op een ander reageren
n.b je staat voor in z'n algemeenheid,
een dildo met reis etui?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
misschien moeten we nieuwe posters iets aanbieden om ze hierheen te lokken
Zie vergadering altijd als een extra pauzequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef Baltar het volgende:
Zo eindelijk klaar met de vergaderingen deze week. Weer normaal werken komende dagen
quote:
meestal ook, maar ik moest ook zaken presenteren/uitleggen, dus helemaal pauze was het nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Zie vergadering altijd als een extra pauze
homo's hebben toch geen tere zieltjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:00 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Dat kan tere zieltjes kwetsen en te stereobeeld opwekkend
he globetrotter.quote:
Deze kant op valt de jetlag wel mee, andersom is erger.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:03 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Over je jetleg heen?
was het overall een vruchtbare reis/werk/vakantie in NL/België?
Ik bedoelde dan ook net wel/niet uit de kast zijnde zieltjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
homo's hebben toch geen tere zieltjes.You have to have thick skin to survive the homophobia, maar misschien heb je gelijk.
dus i.p.v. dildo met reisetui, doen we een Hello Kitty tasje.
[ afbeelding ]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht dit:
Het komt goed. Zo niet, dan toch
m'n zusje zou hysterisch worden als ze die zagquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
homo's hebben toch geen tere zieltjes.You have to have thick skin to survive the homophobia, maar misschien heb je gelijk.
dus i.p.v. dildo met reisetui, doen we een Hello Kitty tasje.
[ afbeelding ]
![]()
soort euphorish van I traveled through time!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Deze kant op valt de jetlag wel mee, andersom is erger.
En ja, een heerlijke vakantie gehad
Oke, nou de keren dat ik in de USA was, viel ik om (jullie tijd) om 19.00 uur om van de slaap, maar dat zal dan wel met je biologische klok te maken hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja das waar, naar Europa toe is erger.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |