toch niet meer na een lactacyd dan wel ymea behandeling ????quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zo'n lekkere flamoes met vislucht. hmmmm
ikben al thuisquote:
Nee das waar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet meer na een lactacyd dan wel ymea behandeling ????
dan hoeft een blinde ook nooit meer goedemorgen dames te roepen als hij de visboer passeert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
bijvoorbeeld, bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Aanbieden, als in ons zelf aanbieden ???????
Je staat tegen mensen aan te rijden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:23 schreef Vlarp het volgende:
O ja. Staan in de laatste snelbus. En er is file onderweg. Benieuwd hoe laat ik thuis ben
We rijden in ieder geval, dat is al heel wat!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Je staat tegen mensen aan te rijden?![]()
Doe dat maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef MisterO het volgende:
Heeeeeee! En, zijn er al nieuwe homo's bijgekomen? Anders moet ik maar gauw met een kloon komen
Ik moest te veel betaalde zorgverzekering dinges terugbetalen. Over 2006quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:41 schreef Weemz het volgende:
Hmm. Ik moest net belastingaangifte doen over 2008
Uhm.. dat mag de persoon die de kloon aanmaakt toch zelf weten?quote:
Ja ik moet ook terugbetalen. Ik verdien teveel bij als student zijndequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:03 schreef wonderer het volgende:
Ik moest te veel betaalde zorgverzekering dinges terugbetalen. Over 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |