Hun verplicht laten stemmen voor de SP of PVDA.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:28 schreef Ringo het volgende:
Oké, maar wat doen we nou met zulke types? Door de knieën schieten? Het werkkamp in gooien? Naar een film van Herman van Veen laten kijken?
Sadist.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hun verplicht laten stemmen voor de SP of PVDA.
Nee, het is natuurlijk gewoon onderdeel van het "offensief van links tegen de PVV"quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:25 schreef gelly het volgende:
Heeft Wilders zich al openlijk uitgesproken tegen de bedreigingen ?
Ik heb meer iets van "laat die verkiezingen nu maar komen, Wilders in de regering en dan op naar de volgende volksjoker". Land weer een half jaar onbestuurd, maar ja, dat is wat het volk wil. Iets met een ezel en een steen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:32 schreef Ringo het volgende:
Het zijn wel spannende tijden hoor, vinden jullie ook niet jongens?
Ik word er niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:32 schreef Ringo het volgende:
Het zijn wel spannende tijden hoor, vinden jullie ook niet jongens?
Ach, er zijn altijd nog bloembollen. Die winter komen we wel door.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:33 schreef IHVK het volgende:
ik houd niet van spannende tijden.
Het komt wel slecht uit met die economische crisis enzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb meer iets van "laat die verkiezingen nu maar komen, Wilders in de regering en dan op naar de volgende volksjoker". Land weer een half jaar onbestuurd, maar ja, dat is wat het volk wil. Iets met een ezel en een steen.
Ik ben de man eigenlijk best zat.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach, er zijn altijd nog bloembollen. Die winter komen we wel door.
Dat was nou net een van de opmerkingen van Herman van Veen. Dat hij Wilders vroeg, zeker gezien de situatie waarin Wilders zelf verkeert, om zich uit te spreken tegen dit soort doodsbedreigingen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:25 schreef gelly het volgende:
Heeft Wilders zich al openlijk uitgesproken tegen de bedreigingen ?
Reken maar dat Wilders dit alleen doet als het mes hem op de keel wordt gezegd. Als hij er al iets over zegt, zal het alleen over de 'schandalige vergelijking' gaan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was nou net een van de opmerkingen van Herman van Veen. Dat hij Wilders vroeg, zeker gezien de situatie waarin Wilders zelf verkeert, om zich uit te spreken tegen dit soort doodsbedreigingen.
Als het goed is begint de herhaling over een paar minuten na de STER.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:38 schreef IHVK het volgende:
al te zien op uitzending-gemist? Of nu op NL1?
Herhaling is al geweest, maar via uitzending gemist is het al wel te bekijken denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:38 schreef IHVK het volgende:
al te zien op uitzending-gemist? Of nu op NL1?
Wilders kan de Links Fascisten beter vragen om eens te stoppen met die 2e wereldoorlog vergelijkingen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was nou net een van de opmerkingen van Herman van Veen. Dat hij Wilders vroeg, zeker gezien de situatie waarin Wilders zelf verkeert, om zich uit te spreken tegen dit soort doodsbedreigingen.
Jij gaat echt erg ver, zelfs als je alleen maar zit te trollen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:40 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Wilders kan de Links Fascisten beter vragen om eens te stoppen met die 2e wereldoorlog vergelijkingen.
Begint echt een beetje iritant te worden. De volgende keer ga ik ook eens zo een dreig email sturen en zal ik mijn zegje ook eens doen.
Gaat dit over het komende WK ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:43 schreef Ringo het volgende:
Als ik serieus ben, ben ik niet graag, dan zie ik het niet heel vrolijk in. Het is grauw en grimmig in dit land. Het hangt er maar verloren bij. Ik denk dat de boel uiteindelijk uitdraait op een decennialange en buitengewoon bloedige burgeroorlog met vele slachtoffers aan beide zijden. En de Belgen winnen, helaas.
Ja als ik dagelijks wordt uitegaamkt voor racist, fascist, nsb'er, hitler, zionist wordt ik natuurlijk niet blij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij gaat echt erg ver, zelfs als je alleen maar zit te trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |