Jij loopt met hemdje zeker, jij stoere gangster!quote:Op maandag 9 november 2009 22:19 schreef Trannellius het volgende:
Met dit weer truien dragenJe bent toch geen fucking koukleum
Gast, het is net hersftweer. Shirt en dunne jas kan nog primaquote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Jij loopt met hemdje zeker, jij stoere gangster!
Enne de manier waarop je die trui gewassen hebt deed het hem denk ik
Heb tot nu toe ook alleen maar een bloesje aan gehad hoor, qua kleding voor binnen. En de verwarming staat thuis nooit hoger dan 17.quote:Op maandag 9 november 2009 22:20 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Jij loopt met hemdje zeker, jij stoere gangster!
Enne de manier waarop je die trui gewassen hebt deed het hem denk ik
Wat ben jij nou voor faler. Wolvenshirts zijn het enige.quote:Op maandag 9 november 2009 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Echte mannen gaan in de winter in hun draken t-shirt naar school in combinatie met kisten en een ketting bij hun broek.
Jeweets zo'n gare ketting waar hun portomonnee aan vastzit
Royal
Trouwens een mooie nieuwe shirt voor je gevonden:quote:Op maandag 9 november 2009 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Echte mannen gaan in de winter in hun draken t-shirt naar school in combinatie met kisten en een ketting bij hun broek.
Royal
Je bent een man, dan heet het een overhemd en geen blouse. Een blouse is voor de dames en heeft de knopen aan de verkeerde kant.quote:Op maandag 9 november 2009 22:25 schreef DaanA het volgende:
[..]
Heb tot nu toe ook alleen maar een bloesje aan gehad hoor, qua kleding voor binnen. En de verwarming staat thuis nooit hoger dan 17.
(Oké, eerlijk is eerlijk, als ik later thuis kom, zet ik de verwarming niet meer aan en is het dus 14 graden. Dan trek ik wel een capuchontrui aan. Maar die geeft geen wasproblemen.)
De enige reden dat iedereen wolvenshirts zo vet vind is vanwege die trui die een tijdje gelede gepost werd die zelfs aids kon verhelpen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor faler. Wolvenshirts zijn het enige.
Tijdloos, modieus, hip, mooi en gewild.
Oorspronkelijk wel ja.quote:Op maandag 9 november 2009 22:37 schreef switchboy het volgende:
[..]
Je bent een man, dan heet het een overhemd en geen blouse. Een blouse is voor de dames en heeft de knopen aan de verkeerde kant.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhemd
quote:Op maandag 9 november 2009 22:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De enige reden dat iedereen wolvenshirts zo vet vind is vanwege die trui die een tijdje gelede gepost werd die zelfs aids kon verhelpen.
Drakenshirts zijn veel erger
Stel je trouwens voor.quote:Op maandag 9 november 2009 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Ik vind een jongen in een wolven t-shirt toch wel iets grotere faal
Ja, zo een met een wit gezicht, zwart haar, zwarte ogen en zwarte lippen. En net als je aan haar tepel wil sabbelen, blijkt er een grote ijzeren pin doorheen te zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stel je trouwens voor.
Een meisje in een wolvenshirt.
Wat een hete chick zou dat zijn
Dit ben ik in tijdens een presentatie, mag dat shirt ook?quote:Op maandag 9 november 2009 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Royal
quote:Op maandag 9 november 2009 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
Royal
Nee, ik bedoel meer iets als chantal janzen met een wolvenshirt.quote:Op maandag 9 november 2009 22:46 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ja, zo een met een wit gezicht, zwart haar, zwarte ogen en zwarte lippen. En net als je aan haar tepel wil sabbelen, blijkt er een grote ijzeren pin doorheen te zitten.
Wat is dat nu voor onzinquote:Op maandag 9 november 2009 22:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Echte mannen werken, die gaan niet meer naar school.
Een VMBO'er is toch ook een student?quote:Op maandag 9 november 2009 22:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor onzin
Een VMBO'er werkt soms vanaf zijn 16e al. Is die dan meer man dan een student die wat betekent voor de samenleving?
Neen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:59 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Een VMBO'er is toch ook een student?
Onzin, als WO'ers, HBO'ers en MBO'ers zich student mogen noemen vind ik dat VMBO'ers dat ook mogen.quote:
Ok, je hebt gelijk. Ik hen trouwens mijn eerste dissertatie geschreven op mijn 6e, en jij?quote:Op maandag 9 november 2009 23:03 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Onzin, als WO'ers, HBO'ers en MBO'ers zich student mogen noemen vind ik dat VMBO'ers dat ook mogen.
Ik moest opzoeken wat een dissertatie wasquote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. Ik hen trouwens mijn eerste dissertatie geschreven op mijn 6e, en jij?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Maar het is nu een babyjumpertje dus?
Die is er op FOK!quote:Op maandag 9 november 2009 22:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Stel je trouwens voor.
Een meisje in een wolvenshirt.
Wat een hete chick zou dat zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |