quote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat jouw werk?
TARA is helemaalover de Shoah!
jah, dat zag er stom uit inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef innepin het volgende:
[..]dat staat er wel heel raar zo
Juichen om de holocaust
Ik werk mee aan het Shoah Visual History Project van het Joods Historisch Museum.
Van alle TT's die ik maak wordt er serieus 90% aangepast.quote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry ik heb niets met fossielen
Mag de TT aangepast worden
Er is een enorme stapel interviews afgenomen met overlevenden, waar niks meer mee is gedaan. Om te zorgen dat ze bruikbaar zijn, moeten alle interviews bekeken worden, samengevat, en voorzien van trefwoorden en dergelijke, zodat je er makkelijk door kan zoeken. (Wat ze dus net in CSI NY deden!quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt heel interessant, innepinWat doe je dan precies?
ja niet nogquote:
Ja... nu vraag je er om!quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
Van alle TT's die ik maak wordt er serieus 90% aangepast.
Ik ben een IRC-n00bquote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef freecell het volgende:
[..]
ja niet nog
We proberen te overleggen over pictionary in de IRC, maar dat gaat ook niet soepel, wel gezellig trouwens
Gaaf zeg!quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Er is een enorme stapel interviews afgenomen met overlevenden, waar niks meer mee is gedaan. Om te zorgen dat ze bruikbaar zijn, moeten alle interviews bekeken worden, samengevat, en voorzien van trefwoorden en dergelijke, zodat je er makkelijk door kan zoeken. (Wat ze dus net in CSI NY deden!)
Oh! Wat schattig!quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef k_i_m het volgende:
Vief! Ik heb het tasje gegeven, en ze heeft 10 minuten lang "oooh, moooi" geroepen terwijl ze haar telefoon in de tas deed, de tas over d'r schouder, de tas weer van de schouder, telefoon eruit, "oooh, mooi" telefoon in de tas etc.. Hij is wel goedgekeurd dus
.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh! Wat schattig!
Pakjesavond valt vroeg in Hillywood dit jaar!![]()
Ik heb voor Dean een nep Iphone gekocht bij de Eksjion en hij doet nu net of zijn vriendinnetje hem steeds belt, compleet met zuchtend opnemen en dan " Ja? Jahaaah, Dina *sught*" .
En dan " ophangen" en zeggen " Ze belt wel erg vaak mama" .
.
Ik wil foto's met tas!
Het staat nog niet op papier maar in mijn hoofd, mag 't dan wel?quote:Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef phluphy het volgende:
Saffier! Dat mocht jij (nog) niet!!!
Goedemorgen!quote:
Omdat jam zwaarder is dan brood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:17 schreef Vicky het volgende:
waarom valt een broodje altijd met de verkeerde kant beneden
* broodje met jam van de grond afraapt *
neem een hondquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:17 schreef Vicky het volgende:waarom valt een broodje altijd met de verkeerde kant beneden
* broodje met jam van de grond afraapt *
ik hou nie van hondenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Moussy, peper werkt niet! Kl*tekat heeft weer de hele boel ondergezeken in de schuur.
*dweil tevoorschijn tovert...
Zeg maar dat ze zich daar dus ook geen moer van aan trok.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:52 schreef moussy het volgende:
[..]!!! das wel een taaie dan!
Ik maal me soms echt suf aan peper en die van mij zijn er niet blij mee. Peet vraagt altijd of de plavuizen dan beter smaken met vers gemalen zwarte peper. Hij zegt aluminiumfolie neerleggen op de zeikplekken.
Ik heb ook een mozesmandje als wieg, maar daarbij is de stof véél dunner. Misschien kun je nog een andere variant overwegen als dit je niet lekker zit?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef flowerbox het volgende:
Even een vraag tussendoor: wij denken erover om deze http://www.geboortewinkel.nl/images/mozesmand.jpg wieg te kopen. Maar is het wel veilig dat die zijkanten zo bekleed zijn met stof? Ik meende mij te herrinneren dat het wordt afgeraden vor babies?
Graag jullie mening!
Ik heb toestemming van modje om het hier (ook) te vragenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg van de kraamzorg een folder over veilig slapen en daar staan dit soort dingen heel duidelijk in. Wat wel, wat niet ... en ook waarom wel/ niet.
Hoort dit niet in zwangerschap en geboorte thuis?
Dat had ik ook altijd! Het geeft zo'n gevoel van 'ha, nu kan ik mooi laten zien wat ik kan/weet/geleerd heb', net als bij presentaties. En het gevoel achteraf is zo fijn, de opluchting.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:17 schreef Groofsken het volgende:
Ah kijk. Nou das helder toch? Ik wist dat niet.
Heb straks tentamen en heb er gewoon zin in. Hoe belachelijk is dat?
ik praat altijd supersnel op presentaties, in mijn hoofd doe ik het in slowmotionquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:29 schreef Groofsken het volgende:
Gewoon doen Flowerbox, als het wiegje erkend is volgens die normen dan kan je er toch gewoon helemaal op vertrouwen.![]()
Ik heb een tentamen over complexe getallen (wiskunde) en niet zozeer om een ander te laten zien wat ik kan, vind ik het leuk, als wel dat ik gewoon heel benieuwd ben naar de opgaven. Ga ik eruit komen? heb ik voldoende basis nu om die krengen op te lossen? Gewoon wel zin om los te gaan met puzzelen ofzo.
Presentaties vind ik niks, krijg ik rode vlekken van.
Wij hebben ook zo'n mozesmandje genomen omdat het ons heel praktisch leek. Wij hebben deze variant (ik ben bang dat de ruimte tussen matras en mandje te groot is, maar dat zien we dan wel weer):quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:20 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt voor jullie meningen. Het is niet exact de wieg van het plaatje, hoor. Meer als voorbeeld toegevoegd. Volgens mij is de stof dunner. Als die eruit kan dan ben ik al geruster.
Wij moeten nl. even een periode overbruggen van bij ons op de kamer slapen en daarna verhuizen naar ander huis waar de baby een eigen kamertje krijgt.
Wij hebben voor Ruben en Jochem ook een rieten wieg die bekleed is met stof.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef flowerbox het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hier een kat die alles opslikt van de vloer. Dus daarvoor hoef je geen hond te nemen![]()
Even een vraag tussendoor: wij denken erover om deze http://www.geboortewinkel.nl/images/mozesmand.jpg wieg te kopen. Maar is het wel veilig dat die zijkanten zo bekleed zijn met stof? Ik meende mij te herrinneren dat het wordt afgeraden vor babies?
Graag jullie mening!
Heyquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik praat altijd supersnel op presentaties, in mijn hoofd doe ik het in slowmotion
fail
Ik had gezegd dat ze het mocht posten waar ze wilden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg van de kraamzorg een folder over veilig slapen en daar staan dit soort dingen heel duidelijk in. Wat wel, wat niet ... en ook waarom wel/ niet.
Hoort dit niet in zwangerschap en geboorte thuis?
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:47 schreef bodpa09 het volgende:
Een beetje pijn en een beetje misselijk.
Hoe is het bij jou gegaan TF?
Oh ja, het maakt mij niet uit verder hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze het mocht posten waar ze wilden.
Mensen die er iets over te zeggen hebben zitten niet per se in Z&G namelijk.
Die hou ik nog ff tegoed van mezelf..eerst weer een boterham weg kunnen krijgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:56 schreef bodpa09 het volgende:
Lijkt me ook geen pretje zo'n maagonderzoek. Ben wel benieuwd of je je sauzijzenbroodje hebt gegeten.
het is ook gewoon brrr!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb ergere dingen meegemaakt maar het was niet voor herhaling vatbaar. Heb nu nog steeds keelpijn en buikpijn..:-/
Heerlijk, straks nog wat kleine dingetjes halen om de fiets een beetje op te leuken, tis een oma fiets met zo;n broodbakkers rekje voorop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:04 schreef Fannie het volgende:
Fijn dat het meeviel Bodpa![]()
Suc6 vandaag Groofsken!
Evenstar, coole dingen gekocht, fijn is dat he?
Koffie nu
w00t! complexe getallen zijn gaaf. mag je ook met polynomen stoeien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:29 schreef Groofsken het volgende:
Gewoon doen Flowerbox, als het wiegje erkend is volgens die normen dan kan je er toch gewoon helemaal op vertrouwen.![]()
Ik heb een tentamen over complexe getallen (wiskunde) en niet zozeer om een ander te laten zien wat ik kan, vind ik het leuk, als wel dat ik gewoon heel benieuwd ben naar de opgaven. Ga ik eruit komen? Heb ik voldoende basis nu om die krengen op te lossen? Gewoon wel zin om los te gaan met puzzelen ofzo.
Presentaties vind ik niks, krijg ik rode vlekken van.
misschien begrijpen jullie gasten de uitdrukking 'een vorkje meep(r)ikken' niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
nee
eetvorks!
ze verdwijnen hier
we hebben er nog maar 1 over
ik geef de schuld aan vriendlief die zijn bestek altijd in de pizzadoos laat zitten, de lege pizzadoos (met bestek) in de koelkast zet, en ik die vervolgens in een hormonale bui de koelkast leegsmijt, wel wat hoort rinkelen maar te laf ben om in de vuilnisbak te duiken om het bestek te reddenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef trui het volgende:
[..]
misschien begrijpen jullie gasten de uitdrukking 'een vorkje meep(r)ikken' niet helemaal.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik geef de schuld aan vriendlief die zijn bestek altijd in de pizzadoos laat zitten, de lege pizzadoos (met bestek) in de koelkast zet, en ik die vervolgens in een hormonale bui de koelkast leegsmijt, wel wat hoort rinkelen maar te laf ben om in de vuilnisbak te duiken om het bestek te redden
Arwen heeft dat nooit gehad, is ook niet fijn hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Juh ik hoop dat die orale fase snel voorbij is want ik blijf achter haar aanrennen
en de hele dag maar roepen neeeee bah, niet in je mond stoppen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin likt en proeft alles! we hebben een rattenkooi en zodra daar een stukje houtsnipper uitvalt, dan kruipt ze er als een gek naartoe om dat dan in r mond te proppen, ook pluisjes, snippers etc. En ramen lappen heeft ook geen zin want die vindt ze het lekkerst, vooral na een roomboterboterham
hier nog eentjequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
en de hele dag maar roepen neeeee bah, niet in je mond stoppen.
doe ik ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:36 schreef Estrys het volgende:
[..]
en de hele dag maar roepen neeeee bah, niet in je mond stoppen.
Meestal stoppen ze wel voor de middelbare schoolquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:53 schreef oeke het volgende:
Lekkere hapjes vinden jullie kinders.![]()
Die van mij heeft het krijsen ontdekt.Echt oorverdovend. En hij vindt het toch leuk!
![]()
Faaaaaase toch? Please?
Zo zei een vriendin tegen M: Niet in je mond doen dat is BAH! BAH he! Niet doen is BAH.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
doe ik ook
NEE BAH BAH en dan moet zij lachen uiteraard
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:34 schreef bodpa09 het volgende:
Hullo ben ik weer.
Rewimo heeft gelijk, de operatie is in alle opzichten meegevallen.
check!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef pinquit het volgende:
ik heb wel zo'n kinderslot op de vuilnisbak gehad herinner ik me ineenshier ook ervaring met prullenbakkengraai dus.
Wij hebben twee kinderen op een kamerquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:52 schreef amaranta het volgende:
Vraagje aan de ouders met meer dan 1 kind.
Hadden jullie 2 babyfoons. Of gewoon 1 basisstation en op elke kamer 1 zo'n ding?
En kan dat uberhaubt? Dat je dus op 1 frequentie meerdere van die kastjes hebt?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:53 schreef oeke het volgende:
Lekkere hapjes vinden jullie kinders.![]()
Die van mij heeft het krijsen ontdekt.Echt oorverdovend. En hij vindt het toch leuk!
![]()
Faaaaaase toch? Please?
Ja, echt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:55 schreef freecell het volgende:
Meestal stoppen ze wel voor de middelbare school
Tabasco zou je ook nog kunnen proberen, alleen met je kinderen even opletten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze zich daar dus ook geen moer van aan trok.Dat heb ik van de week al geprobeerd.
Hardnekkig beestje.
Toch de bakken maar weer terug dus en nog vaker verschonen.
kattenbakzakkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Tabasco zou je ook nog kunnen proberen, alleen met je kinderen even opletten.
ik gebruik wel eens sambal om ervoor te zorgen dat ze niet meer aan de bank krabben, en dat helpt goed.
en als je een hekel aan kattenbak verschonen hebt, in Doorn had ik Kattengemak, die kwamen de bakken verschonenwerkte super
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Da's een goed idee! Kan ik ook wel es gaan doen (voor morgen dan he)Wat eet je erbij? Rode kool?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef MeNicole2 het volgende:Is het heel erg dat ik elke keer als de onderbuurvrouw in de auto stapt hoop dat die ontploft?
Word er zo langzaam aan gek van dat we steeds in haar sigaretten rook zitten
Als ik toch 1 wens mocht doen
Ze rookt echt zoveel dat het door alle gaten en kieren hier naar binnen komt. Mijn hele keuken, wc en badkamer (zit op 1 luchtafvoer) stinkt naar rook. En dat terwijl ik zelf aan het koken ben. Ze hebben der al een paar vingers afgezet omdat die helemaal rot waren van het roker vertelde ze tijdje terugquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef moussy het volgende:
[..]hoe zitten jullie in haar rook dan?
Nah wat dacht je van de woningbouw bellen dat ze eens wat aan die gaten enkieren doen dan dat mens allerlei nare dingen te wensen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:14 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze rookt echt zoveel dat het door alle gaten en kieren hier naar binnen komt. Mijn hele keuken, wc en badkamer (zit op 1 luchtafvoer) stinkt naar rook. En dat terwijl ik zelf aan het koken ben. Ze hebben der al een paar vingers afgezet omdat die helemaal rot waren van het roker vertelde ze tijdje terugNu maar hopen dat de andere vingers ook snel mogen volgen
mijn idee..quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Nah wat dacht je van de woningbouw bellen dat ze eens wat aan die gaten enkieren doen dan dat mens allerlei nare dingen te wensen?
ik denk t niet eigenlijk. volgens mij vind max dr niks anquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:20 schreef YPPY het volgende:
Bah, lijkt me niet gezond, helemaal niet als die isolate blijkbaar zo ontzettend slecht is.
pinquit, gaan jullie naar de intocht? Wij wel.*O*
Hebben we gedaan. Maar daar doen ze niks aan want oude huizen en weet ik veel wat voor smoesjes ze verzinnen. We moesten maar tegen haar zeggen dat ze niet meer zoveel moest roken in der eigen huisquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Nah wat dacht je van de woningbouw bellen dat ze eens wat aan die gaten enkieren doen dan dat mens allerlei nare dingen te wensen?
Vorig jaar vond Anna het al prachtig, in de haven natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
ik denk t niet eigenlijk. volgens mij vind max dr niks anwaar is t precies?
Dan zou ik zelf beginnen met kieren en gaten dicht maken, scheelt ook vast wel op je gasrekeningquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hebben we gedaan. Maar daar doen ze niks aan want oude huizen en weet ik veel wat voor smoesjes ze verzinnen. We moesten maar tegen haar zeggen dat ze niet meer zoveel moest roken in der eigen huis
Nee joh, er is zoveel ruimte bij het trappetje daar en anders ga je net ies verder staan, waar Sint langsrijdt, dan zie je het ook. Wij waren helemaal niet zo vroeg vorig jaar. En al die mensen, vond het ook wel gezellig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:30 schreef pinquit het volgende:
nou vooruitis t gewoon bij de sluis daar? ik heb alleen altijd t idee dat je om 7u 's ochtends moet arriveren om iets te kunnen zien. maar das niet zo dan?
De meeste lucht komt binnen via het afzuigsysteem. En dat kan ik niet afsluiyen omdat we dat zelf ook nodig hebben!!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf beginnen met kieren en gaten dicht maken, scheelt ook vast wel op je gasrekening
* Raissa sluit zich hier bij aan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook friet!!!11
ik stuur vriendje zo wel
ik wil ook nuggets!
en frikadel
en kroket
en bitterballen
OOOhhoooh
* Vicky sluit zich ok aan..quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef Raissa het volgende:
[..]
* Raissa sluit zich hier bij aan.
Al stuur ik mn vriendje niet op pad, het avondeten is al klaar sinds vanmorgen![]()
Lekker! Dat eet ik maandag!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
* Vicky sluit zich ok aan..
al eet ik ook wel iets heeeel lekkers...
zelf gemaakte sateetjes met stokbrood en satesaus
De rest is in Friesland. Lief moest werken in Heerenveen en hij heeft Lucie voor een gezellig dagje (en om mij te ontasten ivm blessure) bij d'r pake & beppe gebracht. Vannacht komen ze weer terug.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:20 schreef amaranta het volgende:
Dat was lekkel!
Straks saaie MR, gelukkig voor het laatst!
Macka,waar is de rest van je gezin?
ik dacht er net nog aan! haha.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh Huup..zullen we nog maar een weekje opschuiven?![]()
beidequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik dacht er net nog aan! haha.
is je gebakje nog ziek? Of voel jij jezelf nog nie zo prutjeskan ook natuurlijk.
Maar s prima hoor, zelfde tijd enzo weer?
patatje stoofvlees had je gewoon moeten etenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Stoofvlees was lekker!![]()
en nu heb ik ook zin in frietjes! Das allemaal jullie schuld![]()
Macka, dat klinkt als een fijne dag!![]()
Goede vriendin ben jij!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:19 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
*komt binnen gestruikeld*
Ik ben kapot.
Maandag 1,5 uur gehockeyed, daarna nog 2 uur op de tennisbaan gestaan.
Met de meiden naar het bos, boodschappen enzo..
Vandaag hockeywedstrijd, naar huis rijden (was in de Achterhoek), ziek vriendinnetje voorzien van de complete apotheek (griep), daarna naar vriendinnetje (op vakantie) om huis/konijnen te verzorgen, boodschappen, iedereen eten/drinken in bad/voorlezen etc.
Nu draait was nummero 3...
Geloof dat ik genoeg gedaan heb...
*gaat ff bijlezen avec koffie*
Zo hoort het, toch ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Goede vriendin ben jij!![]()
Succes met bijkomen, ik word al moe als ik het lees.
thx voor de tip!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
KP!Bikkel!
Je Secret Santa was geloof ik naar je op zoek.
Was ander stoofvlees sukadelappenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef moussy het volgende:
[..]
patatje stoofvlees had je gewoon moeten eten
Ik kan je ook even het receppie PM-enquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
mmm, oke.
Zal mijn buuf eens vragen of ze dat eens in elkaar kan draaien, klinkt goed!
Oh oeps, late reactie. Inmiddels was ik ten prooi gevallen aan een sudoku *******.quote:
Hahaha! Ik ben beter dan Sonja Bakker!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
KP!Bikkel!
Je Secret Santa was geloof ik naar je op zoek.
Phluph, ik heb al weer zo''n trek in lekkere dingen, maar ik durf niet meer, na je opmerking gisteren.![]()
![]()
Ik houd me aanbevolen als de buuf het niet kent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kan je ook even het receppie PM-en
*maar op zoek naar grapefruit gaat ipv friet*
Natuurlijk hoort dat. Ik had slechts behoefte u hiermee te complimenteren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:31 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Zo hoort het, toch ?
Voor elkaar zorgen?
Het scheelt dat we echt maar een paar honderd meter bij elkaar vandaan wonen, dat maakt het natuurlijk wel eenvoudiger.
En dat waardeer ik!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef phluphy het volgende:
[..]
Natuurlijk hoort dat. Ik had slechts behoefte u hiermee te complimenteren.
Dat kan ook natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef phluphy het volgende:
Ik denk dat ze FOK! saai beginnen te vinden, PM!![]()
Of het had iets te maken met een spelletje dat ze online wilden spelen of zo.
Off-topic: dat van die mayonaise, dat heeft Sasha ook. Kan dat ergens op duiden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:24 schreef bikinistringding het volgende:
Ik weet het echt niet. Het ene moment denk ik ja en net zo snel neig ik weer naar nee. ML wilt wel enten.
Ik vind het kippenei in de enting eng. J. wordt er niet ziek meer van, maar heeft nog steeds wel eczeemklachten op haar hoofdhuid, die erger worden door eiwit. Ook mayonaise op haar huid geeft vuurrode vlekken, dus helemaal eroverheen is ze niet.
Ik ben een beetje bang voor wat er gebeurd als ze het krijgt ingespoten.
Sasha heeft (voor zover ik weet dan) geen allergie voor kippenei maar dus wel die rode vlekken. Ik heb er verder eig. nooit iets mee gedaan hoewel ik me wel af vroeg welk deel van de mayo dan die reactie zou geven...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:37 schreef bikinistringding het volgende:
Oh be, ik dacht dus meteen aan de allergie die eerder bewezen was door provocatie. Mij redenatie was dat er een hoop ei in mayonaise zat, vandaar.
Misschien hoeft dat dan niets te betekenen.
Misschien moet ik het eens bij mezelf proberen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heel veel kindjes hebben daar last van BE. Heeft niets met een allergie te maken zover ik weet, maar meer met het vet wat de huid afsluit
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef k_i_m het volgende:
Ik dacht ineens, oh, dat ken ik helemaal niet. Maar ik was even vergeten dat Beppie zo goed als geen mayonaise krijgt.
Ja, dat was echt kut. Zelfs de leidinggevende vond het zonde van de tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kim! Hoe ging jevergadering
?
Ben jij trouwens een nieuwe OUDer? Of heb je alleen een nieuw jasje aan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:16 schreef bikinistringding het volgende:
Ja en dan wijzen naar de roosvisee, die!
Oh en onze ah heeft ook kleine winkelwagentjes. Dolle pret!
Nee niet. Is het dan de veertiende?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:23 schreef phluphy het volgende:
[..]
Oh oeps, late reactie. Inmiddels was ik ten prooi gevallen aan een sudoku *******.
En nu ga ik douchen!
Is het morgen, wellicht?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef k_i_m het volgende:
Snel overschakelen naar de rijdende rechter, dan ben je zo weer gelukkig.
Jamaarjamaar ze gaan straks mijn naamgenootje de olifant laten zien! Met baby! Die ze deze keer niet doodgetrapt heeft!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Gadverdamme stom sbssamen ben je gelukkiger als alleen.
Hoe kan het dan dat ik gelukkiger ben alleen als toen ik samen was
Ik ook, het gaat vandaag over gestolen geiten of bokken die ook nog ritsig zijnquote:
Zeker en gewis niet. De kalender spreekt over een donderdag.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee niet. Is het dan de veertiende?
Raar volk die geitenfokkersquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Kanonne, waarom zijn die mensen altijd zo dom?. Van ruilen komt huilen. Als je dat nog niet weet wanneer je zo oud bent, dan moet je een goeie schop onder je jankmuil hebben
.
Geheimtaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeker en gewis niet. De kalender spreekt over een donderdag.
Ja, maar ze hebben dat pakje hier niet bij de supermarktquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Saffier het volgende:
Anjers
Heb je mijn pm nog gekregen M@x? En ben je alweer helemaal opgeknapt?
De 19de?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zeker en gewis niet. De kalender spreekt over een donderdag.
Zonder dat pakje, gewone gehakte bevroren spinazie en een flinke dot boursin erin doen, de rest staat in het receptquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben dat pakje hier niet bij de supermarktIk ga morgen weer werken
Jij komt hier gewoon rellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:56 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben normaal geen SC-er, maar ik wil jullie niet onthouden dat ik zojuist een doosje slagroomtruffels in de kast heb ontdekt!
kambing brebokquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef m@x het volgende:
Ik heb de oplossing: we maken rendang van Blackjack
krengquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:56 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben normaal geen SC-er, maar ik wil jullie niet onthouden dat ik zojuist een doosje slagroomtruffels in de kast heb ontdekt!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:58 schreef Saffier het volgende:
[..]
Jij komt hier gewoon rellen
Offff je gaat voor een award natuurlijk!!!!
rib is hip!quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef moussy het volgende:
[..]!
![]()
Oh enne die ribnerdbroek is zo gewoon omdat het kan dat ie morgen naar school aan MOET!
ik heb er een stenen beker op gekregenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:13 schreef miss_sly het volgende:
leuk MvD!
vicky, wat was er met je vinger?
bodpa hoe is je operatie gegaan? en hoe voel je je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |