quote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat jouw werk?
TARA is helemaalover de Shoah!
jah, dat zag er stom uit inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef innepin het volgende:
[..]dat staat er wel heel raar zo
Juichen om de holocaust
Ik werk mee aan het Shoah Visual History Project van het Joods Historisch Museum.
Van alle TT's die ik maak wordt er serieus 90% aangepast.quote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry ik heb niets met fossielen
Mag de TT aangepast worden
Er is een enorme stapel interviews afgenomen met overlevenden, waar niks meer mee is gedaan. Om te zorgen dat ze bruikbaar zijn, moeten alle interviews bekeken worden, samengevat, en voorzien van trefwoorden en dergelijke, zodat je er makkelijk door kan zoeken. (Wat ze dus net in CSI NY deden!quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt heel interessant, innepinWat doe je dan precies?
ja niet nogquote:
Ja... nu vraag je er om!quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
Van alle TT's die ik maak wordt er serieus 90% aangepast.
Ik ben een IRC-n00bquote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef freecell het volgende:
[..]
ja niet nog
We proberen te overleggen over pictionary in de IRC, maar dat gaat ook niet soepel, wel gezellig trouwens
Gaaf zeg!quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Er is een enorme stapel interviews afgenomen met overlevenden, waar niks meer mee is gedaan. Om te zorgen dat ze bruikbaar zijn, moeten alle interviews bekeken worden, samengevat, en voorzien van trefwoorden en dergelijke, zodat je er makkelijk door kan zoeken. (Wat ze dus net in CSI NY deden!)
Oh! Wat schattig!quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef k_i_m het volgende:
Vief! Ik heb het tasje gegeven, en ze heeft 10 minuten lang "oooh, moooi" geroepen terwijl ze haar telefoon in de tas deed, de tas over d'r schouder, de tas weer van de schouder, telefoon eruit, "oooh, mooi" telefoon in de tas etc.. Hij is wel goedgekeurd dus
.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh! Wat schattig!
Pakjesavond valt vroeg in Hillywood dit jaar!![]()
Ik heb voor Dean een nep Iphone gekocht bij de Eksjion en hij doet nu net of zijn vriendinnetje hem steeds belt, compleet met zuchtend opnemen en dan " Ja? Jahaaah, Dina *sught*" .
En dan " ophangen" en zeggen " Ze belt wel erg vaak mama" .
.
Ik wil foto's met tas!
Het staat nog niet op papier maar in mijn hoofd, mag 't dan wel?quote:Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef phluphy het volgende:
Saffier! Dat mocht jij (nog) niet!!!
Goedemorgen!quote:
Omdat jam zwaarder is dan brood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:17 schreef Vicky het volgende:
waarom valt een broodje altijd met de verkeerde kant beneden
* broodje met jam van de grond afraapt *
neem een hondquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:17 schreef Vicky het volgende:waarom valt een broodje altijd met de verkeerde kant beneden
* broodje met jam van de grond afraapt *
ik hou nie van hondenquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Moussy, peper werkt niet! Kl*tekat heeft weer de hele boel ondergezeken in de schuur.
*dweil tevoorschijn tovert...
Zeg maar dat ze zich daar dus ook geen moer van aan trok.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:52 schreef moussy het volgende:
[..]!!! das wel een taaie dan!
Ik maal me soms echt suf aan peper en die van mij zijn er niet blij mee. Peet vraagt altijd of de plavuizen dan beter smaken met vers gemalen zwarte peper. Hij zegt aluminiumfolie neerleggen op de zeikplekken.
Ik heb ook een mozesmandje als wieg, maar daarbij is de stof véél dunner. Misschien kun je nog een andere variant overwegen als dit je niet lekker zit?quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef flowerbox het volgende:
Even een vraag tussendoor: wij denken erover om deze http://www.geboortewinkel.nl/images/mozesmand.jpg wieg te kopen. Maar is het wel veilig dat die zijkanten zo bekleed zijn met stof? Ik meende mij te herrinneren dat het wordt afgeraden vor babies?
Graag jullie mening!
Ik heb toestemming van modje om het hier (ook) te vragenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg van de kraamzorg een folder over veilig slapen en daar staan dit soort dingen heel duidelijk in. Wat wel, wat niet ... en ook waarom wel/ niet.
Hoort dit niet in zwangerschap en geboorte thuis?
Dat had ik ook altijd! Het geeft zo'n gevoel van 'ha, nu kan ik mooi laten zien wat ik kan/weet/geleerd heb', net als bij presentaties. En het gevoel achteraf is zo fijn, de opluchting.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:17 schreef Groofsken het volgende:
Ah kijk. Nou das helder toch? Ik wist dat niet.
Heb straks tentamen en heb er gewoon zin in. Hoe belachelijk is dat?
ik praat altijd supersnel op presentaties, in mijn hoofd doe ik het in slowmotionquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:29 schreef Groofsken het volgende:
Gewoon doen Flowerbox, als het wiegje erkend is volgens die normen dan kan je er toch gewoon helemaal op vertrouwen.![]()
Ik heb een tentamen over complexe getallen (wiskunde) en niet zozeer om een ander te laten zien wat ik kan, vind ik het leuk, als wel dat ik gewoon heel benieuwd ben naar de opgaven. Ga ik eruit komen? heb ik voldoende basis nu om die krengen op te lossen? Gewoon wel zin om los te gaan met puzzelen ofzo.
Presentaties vind ik niks, krijg ik rode vlekken van.
Wij hebben ook zo'n mozesmandje genomen omdat het ons heel praktisch leek. Wij hebben deze variant (ik ben bang dat de ruimte tussen matras en mandje te groot is, maar dat zien we dan wel weer):quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:20 schreef flowerbox het volgende:
Bedankt voor jullie meningen. Het is niet exact de wieg van het plaatje, hoor. Meer als voorbeeld toegevoegd. Volgens mij is de stof dunner. Als die eruit kan dan ben ik al geruster.
Wij moeten nl. even een periode overbruggen van bij ons op de kamer slapen en daarna verhuizen naar ander huis waar de baby een eigen kamertje krijgt.
Wij hebben voor Ruben en Jochem ook een rieten wieg die bekleed is met stof.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef flowerbox het volgende:
Goedemorgen!![]()
Hier een kat die alles opslikt van de vloer. Dus daarvoor hoef je geen hond te nemen![]()
Even een vraag tussendoor: wij denken erover om deze http://www.geboortewinkel.nl/images/mozesmand.jpg wieg te kopen. Maar is het wel veilig dat die zijkanten zo bekleed zijn met stof? Ik meende mij te herrinneren dat het wordt afgeraden vor babies?
Graag jullie mening!
Heyquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik praat altijd supersnel op presentaties, in mijn hoofd doe ik het in slowmotion
fail
Ik had gezegd dat ze het mocht posten waar ze wilden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik kreeg van de kraamzorg een folder over veilig slapen en daar staan dit soort dingen heel duidelijk in. Wat wel, wat niet ... en ook waarom wel/ niet.
Hoort dit niet in zwangerschap en geboorte thuis?
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:47 schreef bodpa09 het volgende:
Een beetje pijn en een beetje misselijk.
Hoe is het bij jou gegaan TF?
Oh ja, het maakt mij niet uit verder hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze het mocht posten waar ze wilden.
Mensen die er iets over te zeggen hebben zitten niet per se in Z&G namelijk.
Die hou ik nog ff tegoed van mezelf..eerst weer een boterham weg kunnen krijgenquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:56 schreef bodpa09 het volgende:
Lijkt me ook geen pretje zo'n maagonderzoek. Ben wel benieuwd of je je sauzijzenbroodje hebt gegeten.
het is ook gewoon brrr!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb ergere dingen meegemaakt maar het was niet voor herhaling vatbaar. Heb nu nog steeds keelpijn en buikpijn..:-/
Heerlijk, straks nog wat kleine dingetjes halen om de fiets een beetje op te leuken, tis een oma fiets met zo;n broodbakkers rekje voorop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:04 schreef Fannie het volgende:
Fijn dat het meeviel Bodpa![]()
Suc6 vandaag Groofsken!
Evenstar, coole dingen gekocht, fijn is dat he?
Koffie nu
w00t! complexe getallen zijn gaaf. mag je ook met polynomen stoeien?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:29 schreef Groofsken het volgende:
Gewoon doen Flowerbox, als het wiegje erkend is volgens die normen dan kan je er toch gewoon helemaal op vertrouwen.![]()
Ik heb een tentamen over complexe getallen (wiskunde) en niet zozeer om een ander te laten zien wat ik kan, vind ik het leuk, als wel dat ik gewoon heel benieuwd ben naar de opgaven. Ga ik eruit komen? Heb ik voldoende basis nu om die krengen op te lossen? Gewoon wel zin om los te gaan met puzzelen ofzo.
Presentaties vind ik niks, krijg ik rode vlekken van.
misschien begrijpen jullie gasten de uitdrukking 'een vorkje meep(r)ikken' niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:02 schreef Kleurdoos het volgende:
nee
eetvorks!
ze verdwijnen hier
we hebben er nog maar 1 over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |