quote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat jouw werk?
TARA is helemaalover de Shoah!
jah, dat zag er stom uit inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef innepin het volgende:
[..]dat staat er wel heel raar zo
Juichen om de holocaust
Ik werk mee aan het Shoah Visual History Project van het Joods Historisch Museum.
Van alle TT's die ik maak wordt er serieus 90% aangepast.quote:Op maandag 9 november 2009 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
Sorry ik heb niets met fossielen
Mag de TT aangepast worden
Er is een enorme stapel interviews afgenomen met overlevenden, waar niks meer mee is gedaan. Om te zorgen dat ze bruikbaar zijn, moeten alle interviews bekeken worden, samengevat, en voorzien van trefwoorden en dergelijke, zodat je er makkelijk door kan zoeken. (Wat ze dus net in CSI NY deden!quote:Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt heel interessant, innepinWat doe je dan precies?
ja niet nogquote:
Ja... nu vraag je er om!quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef freecell het volgende:
Van alle TT's die ik maak wordt er serieus 90% aangepast.
Ik ben een IRC-n00bquote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef freecell het volgende:
[..]
ja niet nog
We proberen te overleggen over pictionary in de IRC, maar dat gaat ook niet soepel, wel gezellig trouwens
Gaaf zeg!quote:Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef innepin het volgende:
[..]
Er is een enorme stapel interviews afgenomen met overlevenden, waar niks meer mee is gedaan. Om te zorgen dat ze bruikbaar zijn, moeten alle interviews bekeken worden, samengevat, en voorzien van trefwoorden en dergelijke, zodat je er makkelijk door kan zoeken. (Wat ze dus net in CSI NY deden!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |