quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je doet net zoveel fout als ik dan.
Tering, zo slecht hebben we het toch allemaal niet?
Big deal, het ging om mijn salaris. Zit 36 uur per week bij de baas voor mijn salaris, niet voor dat van mijn vent.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een rijke vent getrouwd.
Zodra je je opleiding hebt afgerond.quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef r8ality het volgende:
30K, ik ben benieuwd wanneer ik dat ga halen.
welleke plaatjequote:
Bang om uit de kast te komen?quote:
Nooit dusquote:Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zodra je je opleiding hebt afgerond.
Dat past niet eensquote:
30k is voor een HBO-er makkelijk haalbaar in relatief korte tijd hoorquote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef r8ality het volgende:
30K, ik ben benieuwd wanneer ik dat ga halen.
Welkom in de grote mensen wereld.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
30k is voor een HBO-er makkelijk haalbaar in relatief korte tijd hoor
voor een MBO'er ookquote:
Sloeber, leer Nederlands.quote:
daar is de taal elite alweerquote:
Ik ga kapot als ik 40 uur moet werken. Laat staan ook nog naar school o.i.d.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld.
check.quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga kapot als ik 40 uur moet werken. Laat staan ook nog naar school o.i.d.
Wij hebben niet zo'n groot huis, zijn arme sloebers. Eigenlijk hoor ik hier in dit topic vol rijke mensen niet eens thuis.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga kapot als ik 40 uur moet werken. Laat staan ook nog naar school o.i.d.
lui volkquote:
Whehe, pauperquote:
Bijstandshuis, Volvo met vlekken en een nog niet bijna stabiel inkomen. Hoiquote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben niet zo'n groot huis, zijn arme sloebers. Eigenlijk hoor ik hier in dit topic vol rijke mensen niet eens thuis.
zullen we ff onze loonstrookjes naast elkaar leggen?quote:
niet jouw foutquote:
en je verdiend genoeg om ervan naar het baekelandplein te gaanquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef r8ality het volgende:
Verder mag ik niet klagen. Kan eten wat ik wil, rijden wat ik wil, downloaden wat ik wil en heb zowaar vrienden.
Das meer voldoening dan ettelijke nullen op de bankrekening.
Surinamequote:
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen, verder loopt het gewoon hoor, ik ga nu op zoek naar bedrijven met veel wanbetalersquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Verders met de carriere praatjes.
Hoe gaat het trouwens met de incassomarkt?
Nouhou! Ik moest lachen.quote:
24 uur p/w, incl. kilometervergoeding ongeveer 1100 euro netto. 8% vakantiegeld, geen ziektevergoeding en vakantiedagen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we ff onze loonstrookjes naast elkaar leggen?
it wasn't mequote:
DSB.quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen, verder loopt het gewoon hoor, ik ga nu op zoek naar bedrijven met veel wanbetalers
weinig uren, weinig belastingquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
24 uur p/w, incl. kilometervergoeding ongeveer 1100 euro netto. 8% vakantiegeld, geen ziektevergoeding en vakantiedagen.
zoietsquote:
it was mequote:
Maar geen vertekend beeld krijgen he. ik verdien wel meer, maar op tweederde van de maand heb ik ook veel nullen op mijn bankrekening. Maar ook niet meer dan datquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef r8ality het volgende:
Verder mag ik niet klagen. Kan eten wat ik wil, rijden wat ik wil, downloaden wat ik wil en heb zowaar vrienden.
Das meer voldoening dan ettelijke nullen op de bankrekening.
Wacht maar tot je een keer bakkeljauw thuis in je luchtroostertjes aantreft.quote:
Daarom. Hoe meer je hebt, hoe meer je uitgeeft en dus nog meer moet uitgeven om dezelfde voldoening te krijgen...quote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar geen vertekend beeld krijgen he. ik verdien wel meer, maar op tweederde van de maand heb ik ook veel nullen op mijn bankrekening. Maar ook niet meer dan dat
Was dat een sneer?quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen,
De zorgverzekeringmarkt heeft nogal wat wanbetalersquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen, verder loopt het gewoon hoor, ik ga nu op zoek naar bedrijven met veel wanbetalers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |