quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je doet net zoveel fout als ik dan.
Tering, zo slecht hebben we het toch allemaal niet?
Big deal, het ging om mijn salaris. Zit 36 uur per week bij de baas voor mijn salaris, niet voor dat van mijn vent.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een rijke vent getrouwd.
Zodra je je opleiding hebt afgerond.quote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef r8ality het volgende:
30K, ik ben benieuwd wanneer ik dat ga halen.
welleke plaatjequote:
Bang om uit de kast te komen?quote:
Nooit dusquote:Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zodra je je opleiding hebt afgerond.
Dat past niet eensquote:
30k is voor een HBO-er makkelijk haalbaar in relatief korte tijd hoorquote:Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef r8ality het volgende:
30K, ik ben benieuwd wanneer ik dat ga halen.
Welkom in de grote mensen wereld.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
30k is voor een HBO-er makkelijk haalbaar in relatief korte tijd hoor
voor een MBO'er ookquote:
Sloeber, leer Nederlands.quote:
daar is de taal elite alweerquote:
Ik ga kapot als ik 40 uur moet werken. Laat staan ook nog naar school o.i.d.quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld.
check.quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga kapot als ik 40 uur moet werken. Laat staan ook nog naar school o.i.d.
Wij hebben niet zo'n groot huis, zijn arme sloebers. Eigenlijk hoor ik hier in dit topic vol rijke mensen niet eens thuis.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga kapot als ik 40 uur moet werken. Laat staan ook nog naar school o.i.d.
lui volkquote:
Whehe, pauperquote:
Bijstandshuis, Volvo met vlekken en een nog niet bijna stabiel inkomen. Hoiquote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben niet zo'n groot huis, zijn arme sloebers. Eigenlijk hoor ik hier in dit topic vol rijke mensen niet eens thuis.
zullen we ff onze loonstrookjes naast elkaar leggen?quote:
niet jouw foutquote:
en je verdiend genoeg om ervan naar het baekelandplein te gaanquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef r8ality het volgende:
Verder mag ik niet klagen. Kan eten wat ik wil, rijden wat ik wil, downloaden wat ik wil en heb zowaar vrienden.
Das meer voldoening dan ettelijke nullen op de bankrekening.
Surinamequote:
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen, verder loopt het gewoon hoor, ik ga nu op zoek naar bedrijven met veel wanbetalersquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef bleiblei het volgende:
Verders met de carriere praatjes.
Hoe gaat het trouwens met de incassomarkt?
Nouhou! Ik moest lachen.quote:
24 uur p/w, incl. kilometervergoeding ongeveer 1100 euro netto. 8% vakantiegeld, geen ziektevergoeding en vakantiedagen.quote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we ff onze loonstrookjes naast elkaar leggen?
it wasn't mequote:
DSB.quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen, verder loopt het gewoon hoor, ik ga nu op zoek naar bedrijven met veel wanbetalers
weinig uren, weinig belastingquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
24 uur p/w, incl. kilometervergoeding ongeveer 1100 euro netto. 8% vakantiegeld, geen ziektevergoeding en vakantiedagen.
zoietsquote:
it was mequote:
Maar geen vertekend beeld krijgen he. ik verdien wel meer, maar op tweederde van de maand heb ik ook veel nullen op mijn bankrekening. Maar ook niet meer dan datquote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef r8ality het volgende:
Verder mag ik niet klagen. Kan eten wat ik wil, rijden wat ik wil, downloaden wat ik wil en heb zowaar vrienden.
Das meer voldoening dan ettelijke nullen op de bankrekening.
Wacht maar tot je een keer bakkeljauw thuis in je luchtroostertjes aantreft.quote:
Daarom. Hoe meer je hebt, hoe meer je uitgeeft en dus nog meer moet uitgeven om dezelfde voldoening te krijgen...quote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar geen vertekend beeld krijgen he. ik verdien wel meer, maar op tweederde van de maand heb ik ook veel nullen op mijn bankrekening. Maar ook niet meer dan dat
Was dat een sneer?quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen,
De zorgverzekeringmarkt heeft nogal wat wanbetalersquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb vandaag pas de folders kunnen bestellen, verder loopt het gewoon hoor, ik ga nu op zoek naar bedrijven met veel wanbetalers
Ik krijg geen voldoening uit geld uitgeven.quote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daarom. Hoe meer je hebt, hoe meer je uitgeeft en dus nog meer moet uitgeven om dezelfde voldoening te krijgen...
Waarom moet je dan zoveel verdienen?quote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik krijg geen voldoening uit geld uitgeven.Dat vrouwelijk gen mis ik totaal.
nee hoor, dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daarom. Hoe meer je hebt, hoe meer je uitgeeft en dus nog meer moet uitgeven om dezelfde voldoening te krijgen...
Huis, auto, abonnementen, vakantie, etc. Doh.quote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom moet je dan zoveel verdienen?
Wat dan?quote:
Ze zegt net dat ze geen voldoening krijgt van geld uitgeven. Dus heeft ze in principe geen abonnementen, vakantie en een niet al te groot huis.quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huis, auto, abonnementen, vakantie, etc. Doh.
Mooi huis vind ik wel belangrijk, maar een auto laat me bijvoorbeeld redelijk koud. Of kleren en schoenen shoppen, da's meer noodzakelijk kwaad omdat naakt rondlopen niet zo geaccepteerd is in onze cultuur en 's winters best fris.quote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Waarom moet je dan zoveel verdienen?
Het geld uitgeven zelf is niet leuk.quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze geen voldoening krijgt van geld uitgeven. Dus heeft ze in principe geen abonnementen, vakantie en een niet al te groot huis.
Maar we weten wel beter.
Ik denk dat ze geen voldoening haalt uit zinloos shoppen, maar dat deel ikquote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze geen voldoening krijgt van geld uitgeven. Dus heeft ze in principe geen abonnementen, vakantie en een niet al te groot huis.
Maar we weten wel beter.
Dan nog vind ik het heel moeilijk dat dat geld kost.quote:Op maandag 9 november 2009 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geen voldoening haalt uit zinloos shoppen, maar dat deel ik
Maar voldoening uit geld uitgeven wel zeker. Als ik iets heel moois koop wat ik graag wil hebben, ja, of een leuk feestje hou met vrienden
Je haalt geen voldoening uit geld uit geven, je haalt voldoening uit jezelf kunnen onderhouden, leuke dingen kunnen doen, jezelf omringen mooie gave interessante spullen, hobby's hebben, etc. etc. etc.quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef r8ality het volgende:
[..]
Maar we weten wel beter.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef Inu het volgende:
Mijn leven is nu echt niet anders dan toen ik nog studeerde hoor... Heb nu alleen een dikkere spaarrekeningEn toen ik studeerde ging ik ook regelmatig uit, af en toe uit eten, en een paar keer per jaar op vakantie, net zoals nu
Jij hebt het idee dat ik veel geld nodig heb om gelukkig te zijn en dat ik steeds meer geld uit moet geven om dat te bereiken. Terwijl ik juist een redelijk sobere levensstijl heb, zonder dure hobby's of exorbitante uitspattingen. Ik werk 40 uur omdat me dat ten eerste meer kansen geeft voor groei en ontwikkeling in mijn carriere, ten tweede omdat ik me dan in ieder geval geen zorgen hoef te maken en ook klappen kan opvangen als dingen tegen zitten.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 21:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je haalt geen voldoening uit geld uit geven, je haalt voldoening uit jezelf kunnen onderhouden, leuke dingen kunnen doen, jezelf omringen mooie gave interessante spullen, hobby's hebben, etc. etc. etc.
Kortom, it isn't about the money, it's all about what you do with it.
Tot zover mijn stonecoal English.
Checkquote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het heel moeilijk dat dat geld kost.Ben vreselijk krenterig opgevoed en kan dat maar moeilijk loslaten.
iddquote:Op maandag 9 november 2009 21:00 schreef bleiblei het volgende:
Ard Schenk is echt een klootzak![]()
.
Sodeju.
En toch mooi om te zien dat als zijn vriendin? die vroeg is overleden, dat je wham, zijn arrogantie weg ziet vallen en dat hij ineens emotie toont.quote:Op maandag 9 november 2009 21:00 schreef bleiblei het volgende:
Ard Schenk is echt een klootzak![]()
.
Sodeju.
Wat lulde je dan over nullen op je bankrekeningquote:Op maandag 9 november 2009 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij hebt het idee dat ik veel geld nodig heb om gelukkig te zijn en dat ik steeds meer geld uit moet geven om dat te bereiken. Terwijl ik juist een redelijk sobere levensstijl heb, zonder dure hobby's of exorbitante uitspattingen. Ik werk 40 uur omdat me dat ten eerste meer kansen geeft voor groei en ontwikkeling in mijn carriere, ten tweede omdat ik me dan in ieder geval geen zorgen hoef te maken en ook klappen kan opvangen als dingen tegen zitten.
Ik geef geen geld uit aan kappers, kleding, make-up, auto's en andere zinloze schijn. Ik ben in de basis een gelukkig mens, en haal mijn voldoening juist uit de kleine dingen
Maar mijn vader is dan ook echt een calvinist.quote:
nullen zonder iets anders... Dwaasquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat lulde je dan over nullen op je bankrekening
Ik verdien genoeg om mezelf te onderhouden maar ook niet meer dan dat. Dus geen geld om het geld.quote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat lulde je dan over nullen op je bankrekening
Oh, dat denk ik ook wel eens.quote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef r8ality het volgende:
Echt, ik liep vanmiddag op Tilburg CS (lunch halen) en elke keer komt er zo'n zwerver om een euro te vragen. Toen dacht ik serieus: "ik wou dat ik af en toe nou net iets meer geld had, dan gaf ik hem 200 euro en zou zijn stomverbaasde gezicht bestuderen".
Dus ik geef eerder 200 euro aan een zwerver dan aan mezelf.
Reaal geeft 200 euro.quote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef r8ality het volgende:
Echt, ik liep vanmiddag op Tilburg CS (lunch halen) en elke keer komt er zo'n zwerver om een euro te vragen. Toen dacht ik serieus: "ik wou dat ik af en toe nou net iets meer geld had, dan gaf ik hem 200 euro en zou zijn stomverbaasde gezicht bestuderen".
Dus ik geef eerder 200 euro aan een zwerver dan aan mezelf.
Heeft ie toch ook een leuk dagjequote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Reaal geeft 200 euro.
Zwerver rent er mee weg, uit angst dat Reaal zich bedenkt en het terug wil.
Zwerver loopt Gall en Gall binnen en haalt voor 200 euro sterke drank.
Moraal van het verhaal: zwervers zijn niet voor niets zwervers.
Alleen weet hij dat morgen niet meer.quote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef r8ality het volgende:
[..]
Heeft ie toch ook een leuk dagje.
Als ik de loterij zou winnen zou ik zo een kerel laten douchen, naar de kapper, nieuwe kleren geven en bij het uitzendbureau deponeren na een goeie lunchquote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Reaal geeft 200 euro.
Zwerver rent er mee weg, uit angst dat Reaal zich bedenkt en het terug wil.
Zwerver loopt Gall en Gall binnen en haalt voor 200 euro sterke drank.
Moraal van het verhaal: zwervers zijn niet voor niets zwervers.
oh nee hoor, ik heb toch nog even op een offerte gewacht maar die is vandaag pas gepostquote:
Klinkt vet. Maar ik vrees dat zoiets verspilde moeite is.quote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik de loterij zou winnen zou ik zo een kerel laten douchen, naar de kapper, nieuwe kleren geven en bij het uitzendbureau deponeren na een goeie lunch.
ik heb laatst eens, ipv een daklozenkrantverkoper te vertellen dat ik niet dakloos genoeg ben voor zn blad er eentje een appelflap gegeven, een warme.quote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als ik de loterij zou winnen zou ik zo een kerel laten douchen, naar de kapper, nieuwe kleren geven en bij het uitzendbureau deponeren na een goeie lunch.
Welke??quote:Op maandag 9 november 2009 21:15 schreef r8ality het volgende:
Ik denk dat Tilburg-CS-dude een crackhead is.
Ik koop ook liever een broodje voor ze dan dat ik ze geld geef.quote:Op maandag 9 november 2009 21:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb laatst eens, ipv een daklozenkrantverkoper te vertellen dat ik niet dakloos genoeg ben voor zn blad er eentje een appelflap gegeven, een warme.
Meer en andere dingen doe ik niet, zwerver zijn is een keuze. Daar hoef ik m niet vanaf te helpen.
Ik geef liever mn geld uit aan een leuk reisje dan aan etenquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Of kleren en schoenen shoppen, da's meer noodzakelijk kwaad omdat naakt rondlopen niet zo geaccepteerd is in onze cultuur en 's winters best fris.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
Inu, ze zoeken je
Nieuwe hond (Shiba Inu)
zeg het eens?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb trek in een boterham met chocoladepasta maar geen zin om op te staan.
ik heb een fles cola light naast de tafel staan nuquote:
Hier op de tafel, maar cola dat lust ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
ik heb een fles cola light naast de tafel staan nu
fanta danquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier op de tafel, maar cola dat lust ik niet.
in de vriezer?quote:
rustig...en dat is precies wat ik gebruiken kon...ff gas terugquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in de vriezer?
ik zet mijn frisdrank in de koelkast, dan blijft het tenminste vloeibaar maar toch koel.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rustig...en dat is precies wat ik gebruiken kon...ff gas terug
autisten pestenquote:
Nee, denk dat ik morgen de zooi kan ophalen...woensdag alles in elkaar zetten.quote:
Succes. Ik hoop dat ik deze week bericht krijg dat de Windows 7 DVD onderweg is naar hier.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, denk dat ik morgen de zooi kan ophalen...woensdag alles in elkaar zetten.
huhquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:17 schreef febster het volgende:
Die kerel heeft een heroïne verleden idd. Hij is overigens wel verkozen tot 1 van de 'helden' van Tilburg.
wat een mysteriequote:
Hij is in hogere sferen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat een mysterie
zou ie Tommie bedoelen?
zo groot is Feb nou ook weer niet...anders had ie vandaag wel in Madurodam gestaan.quote:
Aha het mysterie is ontrafeld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:28 schreef febster het volgende:
Ik had het over de Tilburgse zwerver. Maar jullie gaan hij zo snel.
Ik heb Google Wave overigens
feestje?quote:
Dat kan ook een feest zijn...quote:
3:15quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan ook een feest zijn...
ik ga ook op tijd...afgelopen nacht ging ik om 6 uur 's ochtends naar bed
Had al zo'n vaag vermoeden dat de bewoners geen blaam treft. En als meneer de inbreker "door God gestuurd was" ben ik er niet zo rouwig om dat ie niet meer onder ons is. Kan ie fijn aan God uitleggen wat er nou mis gingquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef Levitation het volgende:
Best heftig wat er van het weekend in Nuenen gebeurd is met die inbreker die om het leven is gekomen:
interview in ED vanmorgen, deel 1
deel 2
Gedsie... Echt zo'n geval van op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd, als ze een uurtje later naar de schuur waren gelopen was er wel ingebroken, maar niemand dood iig..quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:12 schreef Levitation het volgende:
Best heftig wat er van het weekend in Nuenen gebeurd is met die inbreker die om het leven is gekomen:
interview in ED vanmorgen, deel 1
deel 2
Ik was in eerste instantie bang dat die bewoner een groot probleem had. Maar nu ik dit gelezen heb, denk ik dat het duidelijk is dat er sprake is van noodweer en die idioot gewoon door zijn eigen achterlijkheid is omgekomen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Had al zo'n vaag vermoeden dat de bewoners geen blaam treft. En als meneer de inbreker "door God gestuurd was" ben ik er niet zo rouwig om dat ie niet meer onder ons is. Kan ie fijn aan God uitleggen wat er nou mis ging.
Door Jezus he, dat is iemand andersquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:16 schreef r8ality het volgende:
[..]
Had al zo'n vaag vermoeden dat de bewoners geen blaam treft. En als meneer de inbreker "door God gestuurd was" ben ik er niet zo rouwig om dat ie niet meer onder ons is. Kan ie fijn aan God uitleggen wat er nou mis ging.
Ja, maar "god" kan ieder willekeurig geloof zijn. "Jezus" is redelijk specifiek.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:23 schreef r8ality het volgende:
Jezus, God, Mozes, whatever. Same shit, different person.
nou, verkondig m dan maarquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:42 schreef r8ality het volgende:
WTF. Echt elke morgen, sinds dat ik hier werk is het zo tussen 9:30 en 10:00 tijd voor de grote boodschap..
Eens!quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef FUFR het volgende:
goodmorning.
Een vriend van mij is ooit in brand gestoken door een mafkees die opdrachten van Jezus ontving.
Ik ben er voor alle reli-mongolen te verzuipen in een vijver
Hebbie een flinke vijver nodig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef FUFR het volgende:
goodmorning.
Een vriend van mij is ooit in brand gestoken door een mafkees die opdrachten van Jezus ontving.
Ik ben er voor alle reli-mongolen te verzuipen in een vijver
Atlantische Oceaan is vast groot genoegquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebbie een flinke vijver nodig.
Da's inderdaad een flinke vijver.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Atlantische Oceaan is vast groot genoeg
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=druivenstraat,+eindhoven&sll=51.41997,5.555908&sspn=0.008002,0.022724&ie=UTF8&hq=&hnear=Druivenstraat,+Eindhoven,+Noord-Brabant,+Nederland&ll=51.480969,5.50194&spn=0.007938,0.022724&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.480945,5.501943&panoid=9xt34d1TW9mtaThlxKW0dQ&cbp=12,16.44,,1,4.32quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:19 schreef Inu het volgende:
Google Streetview heeft Utrecht online gezetMijn oude kamertje staat er mooi op
Het huis van mn ouders staat er ook opquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=druivenstraat,+eindhoven&sll=51.41997,5.555908&sspn=0.008002,0.022724&ie=UTF8&hq=&hnear=Druivenstraat,+Eindhoven,+Noord-Brabant,+Nederland&ll=51.480969,5.50194&spn=0.007938,0.022724&t=h&z=16&layer=c&cbll=51.480945,5.501943&panoid=9xt34d1TW9mtaThlxKW0dQ&cbp=12,16.44,,1,4.32
Huis met in de voorgrond Pet's auto.
in plaats van dat je dag na dag, week na week, hier commentaar gaat zitten leveren op mensen die net als jij onder werktijd gebruik maken van internet (jaja, je bent eigen baas) zou je ook gewoon eens het goede voorbeeld kunnen geven natuurlijk. Is ook beter voor die hartquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:00 schreef FUFR het volgende:
Echt, serieus gasten, jullie worden nu al overpaid..
Ik geef het goede voorbeeld, ik heb vandaag het volgende gedaan:quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in plaats van dat je dag na dag, week na week, hier commentaar gaat zitten leveren op mensen die net als jij onder werktijd misbruik maken van internet (jaja, je bent eigen baas) zou je ook gewoon eens het goede voorbeeld kunnen geven natuurlijk. Is ook beter voor die hart
Waarom ga je er dan wel vanuit dat anderen niks doen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:12 schreef FUFR het volgende:
dus tis niet zo dat ik niets zit te doen, lijkt me.
ik ben zelfs nog het een en ander vergeten...
Oh ja! betalings gedaan!
oh ja?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan wel vanuit dat anderen niks doen?
ik heb al 101 openstaande taken afgehandeld vandaags
Wat wil je hebben, taaknummers, aanvraagnummers, klantnummers?quote:
ik post evengoed op Fok onder m'n werk, dus gaat het ook over mijquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:19 schreef FUFR het volgende:
je aangesproken voelen als het niet tegen jou is is trouwens erg 2005
ik heb ook alweer teruggecorrespondeerdquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat wil je hebben, taaknummers, aanvraagnummers, klantnummers?
Ik heb gerespondert op je mail trouwens
Alleen de lijst met wanbetalers of coursequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat wil je hebben, taaknummers, aanvraagnummers, klantnummers?
Ik heb gerespondert op je mail trouwens
Die krijgen wij niet bij de plenningquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
Alleen de lijst met wanbetalers of course
wan-planners?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die krijgen wij niet bij de plenning
Als, als, als, daar heb je niets aan want als de inbreker dan een uurtje later in de buurt was geweest had het nog kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Gedsie... Echt zo'n geval van op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd, als ze een uurtje later naar de schuur waren gelopen was er wel ingebroken, maar niemand dood iig..
Dood is dood en alleen dat telt voor inbrekers of ander gespuis.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als, als, als, daar heb je niets aan want als de inbreker dan een uurtje later in de buurt was geweest had het nog kunnen gebeuren.
Ons huis nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Het huis van mn ouders staat er ook opZijn ze grondig bezig geweest
hoe is het met Eco Mare?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als, als, als, daar heb je niets aan want als de inbreker dan een uurtje later in de buurt was geweest had het nog kunnen gebeuren.
dazzok nog nie gebouwdquote:
Spel kopen? Ik doe dat niet, ik speel toch alleen maar de SP modequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik geef het goede voorbeeld, ik heb vandaag het volgende gedaan:
3x contract opgesteld
12 mensen gesproken
7x koffie laten halen
3 afspraken gemaakt
gebeld naar Eplaza voor mijn modern warfare 2 dvd (die klaar ligt!)
1 stagiaire aangemoedigd
JOU een mail gestuurd.
documentatie aangepast
en dit getikt
Ook voor mij opa en oma's, die zijn ook dood.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
Dood is dood en alleen dat telt voor inbrekers of ander gespuis.
wij dus niet, wij houden bijna wekelijks competitieavonden die er erg hard aan toe gaan..quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Spel kopen? Ik doe dat niet, ik speel toch alleen maar de SP mode
Heel de wereld kan nu je puinzooi zien!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
onze puinzak staat er op
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=
Arme mensenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ook voor mij opa en oma's, die zijn ook dood.
+ dat door jouw post hier nu iedereen weet dat Jij, ja jij! daar woont.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het trouwens wat minder plezant dat je gewoon recht bij de mensen naar binnen kan kijken zo
Mooi, edit je je quote dan ook ff? Was toch al niet van plan om het te laten staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
+ dat door jouw post hier nu iedereen weet dat Jij, ja jij! daar woont.
Je kunt het trouwens laten vertroebelen, moet je ze ff mailen
Goe.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoe is het met Eco Mare?
alles ok met de bb?
Gaan jullie haar inenten?
Geen ideequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
Arme mensen![]()
lagen zij ook in de vijver?
donequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, edit je je quote dan ook ff? Was toch al niet van plan om het te laten staan.
Ja maar dat vind ik dus lam, redelijkerwijs vragen ze eerst toestemming. Of sowieso alle ramen blurren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
+ dat door jouw post hier nu iedereen weet dat Jij, ja jij! daar woont.
Je kunt het trouwens laten vertroebelen, moet je ze ff mailen
ja maar zo werken zij niet, ik zou nu veel geld aan goegel gaan vragen, die zak zat vol met private zaken!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus lam, redelijkerwijs vragen ze eerst toestemming. Of sowieso alle ramen blurren.
In beide gevallen veel werk, en als het blijkbaar niet hoeft van de Nederlandse wetgeving waarom dan al die moeite doen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik dus lam, redelijkerwijs vragen ze eerst toestemming. Of sowieso alle ramen blurren.
Zou jij het tof vinden dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
In beide gevallen veel werk, en als het blijkbaar niet hoeft van de Nederlandse wetgeving waarom dan al die moeite doen?
Juup wel, die staat graag in de belangstellingquote:
Wel bij mijn buren. Ik had toen gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef FUFR het volgende:
Maar ik kan bij you niet binnen kijken SQ, heb jij een andere goegel dan ik?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juup wel, die staat graag in de belangstelling
Dus als ik straks een groep mensen met een bijl in mootjes hak kan ik er niets aan doen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:54 schreef Juup© het volgende:
'Verband tussen antidepressivum en bijlmoorden'
Gelukkig slik ik dat middel al jaren niet meer
snie jouw fout neequote:Op dinsdag 10 november 2009 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als ik straks een groep mensen met een bijl in mootjes hak kan ik er niets aan doen?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef FUFR het volgende:
en toch weer wel met die bewijslast van je voornemens hier
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus als ik straks een groep mensen met een bijl in mootjes hak kan ik er niets aan doen?
Verzachtende omstandigheid, zij is nu al dusdanig "onder invloed" van het middel dat haar uitspraken niet als serieus beschouwd kunnen worden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef FUFR het volgende:
en toch weer wel met die bewijslast van je voornemens hier
Eeuhhmmm dat is een goede vraag. Bel GGD dat er iemand met vermoedelijke builenpest op de afdeling is die niet weg wilt gaan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je mensen dwingen ziek naar huis te gaan? Mijn collega zit zo erg te hoesten dat ik er onpasselijk van word
builenpestquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eeuhhmmm dat is een goede vraag. Bel GGD dat er iemand met vermoedelijke builenpest op de afdeling is die niet weg wilt gaan?
praat m ziek? dat werkt best goed bij de meeste mensen..quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je mensen dwingen ziek naar huis te gaan? Mijn collega zit zo erg te hoesten dat ik er onpasselijk van word
Dat is irritant he! Vooral zo'n kriebelhoest die dan nooit ophoudtquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
Lekker koel buitenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Baby overlijdt door slapende kat
Toch niet alles is goed in Zweden
Vindt het ook zo'n rare Scandinavische gewoonte, dat je je kind in kinderwagen buiten laat staan terwijl je zelf lekker binnen zit
Zoals het gemiddelde comment eronder geloof ik er geen zak van. Of het is thuis geweest ofzo. En net alsof zo'n kind niet teringbeweeglijk is...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:13 schreef Inu het volgende:
Baby overlijdt door slapende kat
Toch niet alles is goed in Zweden
Vindt het ook zo'n rare Scandinavische gewoonte, dat je je kind in kinderwagen buiten laat staan terwijl je zelf lekker binnen zit
Tried... het is een heur, die melden zich niet zo snel ziekquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
praat m ziek? dat werkt best goed bij de meeste mensen..
'wat zie je er slecht uit'
'kzou es naar de dokter gaan'
Een baby van drie maanden? Nee, die beginnen niet zo veel tegen een flinke huiskatquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zoals het gemiddelde comment eronder geloof ik er geen zak van. Of het is thuis geweest ofzo. En net alsof zo'n kind niet teringbeweeglijk is...
vreemd verhaal!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zoals het gemiddelde comment eronder geloof ik er geen zak van. Of het is thuis geweest ofzo. En net alsof zo'n kind niet teringbeweeglijk is...
Ja, kom maar door met die commissiequote:Op dinsdag 10 november 2009 13:24 schreef FUFR het volgende:
beja!
ik hoef niet te zoeken naar nieuwe klants, ze bellen gewoon zelf
Heb jij al zoveel wanbetalers?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, kom maar door met die commissie.
In IJsland zag ik ze regelmatig staan voor de koffiezaak hoor..quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Moet ook. Al dat geblèr binnenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Inu het volgende:
[..]
In IJsland zag ik ze regelmatig staan voor de koffiezaak hoor..
Kun je niet even een blokje om gaan, als ze zo huilt? Dat Duch even bij haar blijft en jij even een frisse/stille neus haalt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, wil wel eens stilte nu, maar ach het is haar "huil uurtje".
Zou kunnen idd, maar het regendequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kun je niet even een blokje om gaan, als ze zo huilt? Dat Duch even bij haar blijft en jij even een frisse/stille neus haalt.
Vaders moeten ook goed voor zichzelf zorgen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zou kunnen idd, maar het regendeEn eens een vader, altijd een vader
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vaders moeten ook goed voor zichzelf zorgen.
quote:Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Geen idee, zit op school.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het breek en sloopwerk?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef r8ality het volgende:
En weer 150 euro. Het lukt de politie maar niet om bij me vandaan te blijven.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:25 schreef Inu het volgende:
Blergh, ik wil een auto. Fietste net naar huis en werd gewoon achtervolgd door een autoHij toeterde en ging me dan inhalen, wachten tot ik voorbij fietste, weer toeteren en me dan weer inhalen en opnieuw... Ik ben maar heel hard gaan fietsen tot ik bij de volgende was die op die straat fietste, die daarom dus weer van mij schrok
quote:
Ik doe voortaan gewoon mn haar in mn sjaal ofzo, dan valt het niet zo op dat ik een meisje benquote:
Dus jij hebt een mannenfiguur?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik doe voortaan gewoon mn haar in mn sjaal ofzo, dan valt het niet zo op dat ik een meisje ben
Door rood, waarbij de kanttekening is dat het wel een seconde na oranje was, geen vol door rood. Gaat ook niet echt om 15:11 's middags op de rondweg, maar goedquote:
Als ik voor elke keer dat ik door rood reed een bekeuring gehad zou hebbenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:51 schreef r8ality het volgende:
[..]
Door rood, waarbij de kanttekening is dat het wel een seconde na oranje was, geen vol door rood. Gaat ook niet echt om 15:11 's middags op de rondweg, maar goed.
Ach, er staat geen paal, dus het is een opschrijf-actie geweest. Ff hopen dat ze het PV onvolledig ingevuld hebben, dan wordt het toch geseponeerd...
jammer, ik zou het erg terecht vindenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik voor elke keer dat ik door rood reed een bekeuring gehad zou hebben
kenteken noteren, politie bureau, aangifte.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik doe voortaan gewoon mn haar in mn sjaal ofzo, dan valt het niet zo op dat ik een meisje ben
Dat begrijp ik, al was het vaak maar net na het oranje het is geen excuus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
jammer, ik zou het erg terecht vinden
Alsof die er wat aan doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
kenteken noteren, politie bureau, aangifte.
zo moeilijk is het echt niet.
ja hoor, zeker als je het een beetje aandikt. hun woord tegen het hare.quote:
inderdaad, doe mij maar een bumperklever ipv een rood licht rijder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, al was het vaak maar net na het oranje het is geen excuus.
Ik bedoel alsof de politie enige actie zal ondernemen, ik geloof er niet in iig.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja hoor, zeker als je het een beetje aandikt. hun woord tegen het hare.
zij wint in die gevalletje
jij bent gewoon jaloers dat je zelf nooit nagepsst wordt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik bedoel alsof de politie enige actie zal ondernemen, ik geloof er niet in iig.
Ja, als je het er levend vanaf brengt...quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
kenteken noteren, politie bureau, aangifte.
zo moeilijk is het echt niet.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
inderdaad, doe mij maar een bumperklever ipv een rood licht rijder.
Werkt bij mij als een rode lap.
Hier is de LCD + XBOX ook al in allerijl aangeslotenquote:
das zo te lezen wel geluktquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, als je het er levend vanaf brengt...
Dat zal het zijn idd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers dat je zelf nooit nagepsst wordt.
ik doet m op de laptop, nooit goed gewend aan xbox of wii wargamesquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:39 schreef r8ality het volgende:
[..]
Hier is de LCD + XBOX ook al in allerijl aangesloten.
ik begrijp het, maar maybe next time?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik was net meer bezig met wegkomen dan met zn kenteken onthouden...
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:53 schreef Juup© het volgende:
Paus Benedictus XVI brengt zijn debuut-cd uit
Eensch.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
"het was pas net rood" vind ik zo'n lulexcuus. Het is rood of niet rood. Je kan ook zeggen "het was bijna groen". Of die voetganger was "bijna het zebrapad over" als je er tegenaan rijdt. Damn, je wordt zelfs van tevoren gewaarschuwd met oranje, hoe moeilijk is het?Terechte bekeuring dus IMO
Jij trekt het gewoon aanquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef r8ality het volgende:
Deze week brengen wij u een aantal afleveringen van r8ality's ervaringen in het OV. Vandaag deel 1, "De eerste keer".
"Mijn god wat een kuthoeren achterin de bus. Het hebben over een jongen die schattig en lief is, maar als ie dan iets wil afspreken doodleuk zeggen dat ze voorlopig volgeboekt (whatever dat mag betekenen) zijn."
"Veevervoer NS, hoe kunnen wij u van dienst zijn?"
Tering wat een hoop volk moet er naar Tilburg. Als dat allemaal ook nog over de A58 zou moeten, hadden we een serieus probleem.
Tot zover deze aflevering, stay tuned for more.
Is ook een terechte bekeuring. Neemt niet weg dat als de NL politie zo'n moeite doet om mij te pakken ik net zoveel moeite doe om er onderuit te komenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
"het was pas net rood" vind ik zo'n lulexcuus. Het is rood of niet rood. Je kan ook zeggen "het was bijna groen". Of die voetganger was "bijna het zebrapad over" als je er tegenaan rijdt. Damn, je wordt zelfs van tevoren gewaarschuwd met oranje, hoe moeilijk is het?Terechte bekeuring dus IMO
Da's dus eigenlijk wel laf. Je nam een risico, had pech dat je gepakt werd. Neem je verlies en gedraag je als een vent.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is ook een terechte bekeuring. Neemt niet weg dat als de NL politie zo'n moeite doet om mij te pakken ik net zoveel moeite doe om er onderuit te komen.
Tip, als je naar Tilburg wil kan je in Eindhoven het beste achterin de trein instappen. Daar heb je met een beetje mazzel een bankje voor je alleen en in Tilburg stap je ten hoogte van de roltrappen uitquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef r8ality het volgende:
Deze week brengen wij u een aantal afleveringen van r8ality's ervaringen in het OV. Vandaag deel 1, "De eerste keer".
"Mijn god wat een kuthoeren achterin de bus. Het hebben over een jongen die schattig en lief is, maar als ie dan iets wil afspreken doodleuk zeggen dat ze voorlopig volgeboekt (whatever dat mag betekenen) zijn."
"Veevervoer NS, hoe kunnen wij u van dienst zijn?"
Tering wat een hoop volk moet er naar Tilburg. Als dat allemaal ook nog over de A58 zou moeten, hadden we een serieus probleem.
Tot zover deze aflevering, stay tuned for more.
Nou zo'n moeite kost het ze dus niet, ze hoeven alleen maar bij een verkeerslicht te posten en wachten tot je fout gaatquote:Op woensdag 11 november 2009 09:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Is ook een terechte bekeuring. Neemt niet weg dat als de NL politie zo'n moeite doet om mij te pakken ik net zoveel moeite doe om er onderuit te komen.
Het is een momentopname. Ze zien namelijk nooit hoe ik verder overal netjes rechts houd, altijd richting aangeef, fatsoenlijk spiegel etc. Sjonnie die verder roekeloos rijdt maar wel stopt bij stoplichten wordt nooit gepakt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's dus eigenlijk wel laf. Je nam een risico, had pech dat je gepakt werd. Neem je verlies en gedraag je als een vent.
Ze moeten mijn kenteken opschrijven, PV tikken, doorgeven aan Leeuwarden etc. En vooral: ze HOEVEN geen boetes te geven...quote:Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou zo'n moeite kost het ze dus niet, ze hoeven alleen maar bij een verkeerslicht te posten en wachten tot je fout gaat
Ik vind dit zo'n gejank. Als je fout zit, zit je fout. Basta.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is een momentopname. Ze zien namelijk nooit hoe ik verder overal netjes rechts houd, altijd richting aangeef, fatsoenlijk spiegel etc. Sjonnie die verder roekeloos rijdt maar wel stopt bij stoplichten wordt nooit gepakt.
En sinds dat bij Tilburg de smog-borden geplaatst zijn en de politie exact op die momenten gaat controleren als er een limiet van 80 is hebben ze voor mij alle respect verloren.
Niet meer dan logisch dat ik even een bezwaarschriftje instuur. Doen ze nog wat voor hun geld.
Ohnee, de moraalridderquote:Op woensdag 11 november 2009 09:26 schreef bleiblei het volgende:
Imho zouden ze bezwaarschrift schrijvende mensen administratiekosten moeten laten betalen als ze geen gelijk krijgen.
Stuur je bezwaarschrift maar zit je toch fout? Kosten van de boete wordt verhoogd met 25 euro aan adm. kosten. Ben je gelijk af van die eigenwijze lui die weten dat ze fout zitten maar toch ff proberen. Imho valt dat onder "misbruik maken van het systeem". Die bezwaarschriften zijn voor gevallen waar de beboete onterecht beboet is. Niet voor mensen die wel de fouten begaan, maar te lam zijn om te betalen.
Jij stopt voor alle stoplichten op je fiets? Je licht doet het altijd? Je rijdt nooit te hard met je auto? Heilig boontjequote:Op woensdag 11 november 2009 09:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n gejank. Als je fout zit, zit je fout. Basta.Je bent toch geen hond dat je een koekie wilt, elke keer als je het goed doet?
Ik fiets regelmatig door rood, mijn licht doet het altijd, ik rij wel eens te hard.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij stopt voor alle stoplichten op je fiets? Je licht doet het altijd? Je rijdt nooit te hard met je auto? Heilig boontje.
Dan ben je gewoon dom. Hey sorry, dat ik mijn geld in portemonnee probeer te houdenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets regelmatig door rood, mijn licht doet het altijd, ik rij wel eens te hard.
Als ik gepakt wordt is dat MIJN fout, niet de fout van "de politie" of "het systeem".
Is het zo moeilijk om gewoon verantwoordelijkheid voor je daden te nemen?
Niet in de file staan vandaag?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:34 schreef ArTiC het volgende:
verkeersdiscussies met r8....²
* ArTiC gaat snel weer naar bed
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom. Hey sorry, dat ik mijn geld in portemonnee probeer te houden.
Nee, jij bent een laffe hond die geen verantwoordelijkheid voor zijn acties neemt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:31 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ohnee, de moraalridder.
Flitsen bij Tilburg om een reden die er niet is. Dat is pas misbruiken van het systeem.
echt, gast....quote:Op woensdag 11 november 2009 09:24 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is een momentopname. Ze zien namelijk nooit hoe ik verder overal netjes rechts houd, altijd richting aangeef, fatsoenlijk spiegel etc. Sjonnie die verder roekeloos rijdt maar wel stopt bij stoplichten wordt nooit gepakt.
En sinds dat bij Tilburg de smog-borden geplaatst zijn en de politie exact op die momenten gaat controleren als er een limiet van 80 is hebben ze voor mij alle respect verloren.
Niet meer dan logisch dat ik even een bezwaarschriftje instuur. Doen ze nog wat voor hun geld.
Dan had je niet door rood moeten rijden, hoe netjes je ook rijdt als de politie niet kijktquote:Op woensdag 11 november 2009 09:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon dom. Hey sorry, dat ik mijn geld in portemonnee probeer te houden.
vakantiequote:
Ik veroorzaak geen overlast voor andere mensen, das heel wat anders. Als je dat niet ziet, heeft het weinig nut om nog verder te discussierenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, in tegendeel, jij genereert alleen maar meer kosten voor de maatschappij. Wmb. ben je dan net zo een lowlife als het gemiddelde marokkaantje die ons alleen maar overlast bezorgt ipv. iets bij te dragen aan het geheel.
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik veroorzaak geen overlast voor andere mensen, das heel wat anders. Als je dat niet ziet, heeft het weinig nut om nog verder te discussieren.
Daarvoor is de politie toch ook opgericht?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu wel meer inzicht gekregen in De Zin Van Het Leven. We dienen allemaal een hoger doel. Joost het leven zuur maken
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je verspilt MIJN belastiggeld! Ik ervaar dat als zeer storend: ergo, ik heb er overlast van.
Het is de zin van het leven, alles dient de zin van het leven, dus uiteraard!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarvoor is de politie toch ook opgericht?
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Daarvoor is de politie toch ook opgericht?
Pff, je kan me niet eens bijhoudenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef ArTiC het volgende:
was ik maar politieagent geworden...ik zou constant achter r8 blijven rijden
Doh, natuurlijk, anders zou je ontslagen worden. Wat zou je anders moeten doenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:38 schreef ArTiC het volgende:
was ik maar politieagent geworden...ik zou constant achter r8 blijven rijden
Stom kindquote:
Dat brik gaat toch maar 100?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Pff, je kan me niet eens bijhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |