Issut Windows Mobile? Of zo'n eigen brouwsel van LG?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik probeer anders wel ff voor die 2 maanden dat syncen met mn foon.
Toch bedankt
Muis wel ja die krijgt alles open behalve de kindersluitingen van de Ikea.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus die krijgen die klinken alsnog open?
Dat vind ik dan weer grappig ook eigenlijk.
Ja, dat is echt wel hetzelfde als je baby zonder toezicht buiten zetten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nog kun je een kind en kat niet 24uur per dag bewaken. Tuurlijk moet je er goed opletten. Maar die van ons zitten weleens ergens in en dan heb ik echt niet gezien dat ze meegelopen zijn.
Ja dat blijft ook lastig. Wij maakten er gewoon een gewoonte van om de hele kinderkamer te doorzoeken naar de kat voordat we de kamer uitgingen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef ferrari_rood het volgende:
En dan nog kun je een kind en kat niet 24uur per dag bewaken. Tuurlijk moet je er goed opletten. Maar die van ons zitten weleens ergens in en dan heb ik echt niet gezien dat ze meegelopen zijn.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Muis wel ja die krijgt alles open behalve de kindersluitingen van de Ikea.....
En het is wel grappig hoor tot je de garage inloopt (inpandig en gebruikt als voorraad hol, fietsenhok en washok) op je sokkenvoeten en bovenop een fusilimacaroni ding gaat staan....... Of de verpakking van de vermecelli ligt verspreid door de hele garage.
Hara het kan best dat voor deze mensen het heel normaa isl om het kind buiten in een wagenbak te parkeren en zelf een eindje verder met de tuin bezig te zijn. Dan kun je ook niet altijd je ogen op die kinderwagen hebben. Vroeger was het bijv. heel normaal om de kinderwagen met baby onder een boom te parkeren gedurende een uurtje of twee. Zoals sommige mensen het ook normaal vinden om terwijl de baby in bed ligt even het oudere kind naar school te brengen of even gauw wat anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat is echt wel hetzelfde als je baby zonder toezicht buiten zetten.
Weet je wat het ergste is muis is ook echt muisgrijs en die zie je haast niet in het donker...... Die kan dus ook muisstil langs je heen glippen terwijl je de lampen beneden uitdoet of de deur op slot doet..... En dan zit hij opgesloten het domme beest.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Geer zou van mij dan ook wel een veeg uit de pan krijgen. Zo heel slim is ze (nog) niet.
En ze zijn echt gaaaaaaaafquote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea: http://www.lgmobilephones(...)/LG_Outlook_Sync.msi
Ik kan alleen niet vinden oftie met de Cookie werkt. Maar google gaf genoeg hits op Cookie Outlook sync, anders moet je zelf ff verder neuzenquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
*bookmarked en vanaaf mee aan de slag gaat
JE HEBT MN JJHTJE VERPESTquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet vinden oftie met de Cookie werkt. Maar google gaf genoeg hits op Cookie Outlook sync, anders moet je zelf ff verder neuzen
Maes heeft daar ook een handje / pootje van. Haar eten staat in de gang en als ik 'savonds naar boven ga glipt ze in de gang en gaat in het donkere hoekje van de trap zitten. Ik naar boven en Maes lekker eten. Tot ze genoeg heeft en naar buiten wil. Dan kan ze dus zelf de deur open maken naar de kamer met als gevolg dat Bobbie bij haar eten kan en naar boven. Die staat dus wel eens midden in de nacht voor onze slaapkamerdeur te piepen. Dan moet ik dus (meneer Maes wordt er niet wakker van) in mijn blootje met een hond onder de arm naar beneden.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is muis is ook echt muisgrijs en die zie je haast niet in het donker...... Die kan dus ook muisstil langs je heen glippen terwijl je de lampen beneden uitdoet of de deur op slot doet..... En dan zit hij opgesloten het domme beest.
Mijn adres heb je toch?quote:
Maar dat heeft Geer ook wel eens. Zit ze in de keuken of het washok ofzo. En dan na een minuutje of tien begint ze heel voorzichtig aan de deur te krabbelen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste is muis is ook echt muisgrijs en die zie je haast niet in het donker...... Die kan dus ook muisstil langs je heen glippen terwijl je de lampen beneden uitdoet of de deur op slot doet..... En dan zit hij opgesloten het domme beest.
Ooh wacht, die met die vuurtoren?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:05 schreef oh-oh het volgende:
Maes, jij staat zeker op de lijst.
Qwea jij ook en je hebt de foto al gezien Quttekop, jij vindt ze toch niet goed
Bweheheh ik had dat dus laatst een paar uurtjes met Mips, dat ze opgesloten zat in de badkamerquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:10 schreef oh-oh het volgende:
Karel laat zich ook altijd overal opsluiten ( wc, badkamer, slaapkamer ).
Vroeger ging Frits dan piepen zodat ik wist dat ik dr een mistte.
Tegenwoordig ligt ie dus met gemak soms van dat ik thuis kom tot dat ik ga slapen op de wc of zo![]()
Maja, hij KAN blaffen of piepen als ie t dr niet mee eens is.
Qwea, ja die ja, naja, hijs psies zoals ik m wilde dus ik ben dr echt echt blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |