In Zweden? Een baby die buiten lag te slapen?quote:
Verschrikkelijk, maar ook een beetje een vreemd verhaal inderdaad.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Zweden? Een baby die buiten lag te slapen?
Lekker dom ook weer allemaal
Hee hee, niet zo negatief, de poes paste toch op!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf laat je je baby buiten dan ook alleen.
ik heb een lg cookie, kan dat dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Synchroniseren met je telefoon, reuze handig, altijd bij je. En je kan gewoon die to-do list ook syncen en afstrepen enzo
Laat me dan ff weten wat je van me krijgt!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, dus daar heb je geen reet aan he?
Neuh, ik zal m zelf op de bus doen als ik dr ergens een vind nog.
Lijkt me wel. Gewoon ff via usb ofzo aan je PC hangen, even via de LG site een software pakketje installeren en dan kan je meestal zo vanuit Outlook synchroniserenquote:
In zweden ook echt, zal lekker temperatuurtje zijn daarquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf laat je je baby buiten dan ook alleen.
Ik snap het ook niet. Dat katten bij kinderen en op kinderen gaan liggen in een wagenbak weet ik en ik heb daar ook altijd op gelet. Kwestie van niet goed opletten maar wel heel erg voor de ouders.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is nu ook wel erg koud in zweden. Misschien verkeerd vertaald en lag het gewoon binnen en was het hun eigen kat of een kat die binnen geslopen is.
Dikke tieten!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat me dan ff weten wat je van me krijgt!
Ja, best sneu voor het kind.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In zweden ook echt, zal lekker temperatuurtje zijn daar![]()
Kat wilde baby gewoon opwarmen![]()
Najah tragisch natuurlijk, maar wel beetje vaag verhaal
ALs je weet dat je kat deuren openkrijgt door er op te gaan zitten is het toch een kleine moeite om de klinken er een kwartslag gedraaid erin te zetten?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Als het hun eigen kat is, is het ook mogelijk dat de kat de deur open gemaakt heeft. Die van ons snappen dat niet maar er zijn er zat die dat wel kunnen. Ookal is het onoplettendheid dit gun je niemand.
Jammer maar sommige katten zijn zo slim die trappen daar niet in.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef JJH het volgende:
[..]
ALs je weet dat je kat deuren openkrijgt door er op te gaan zitten is het toch een kleine moeite om de klinken er een kwartslag gedraaid erin te zetten?
Zo gauw als Geer dat doorheeft, ga ik dat wel doen namelijk.
Jup, wel vaker van die oerstomme dingen geweest natuurlijk, ouders die hun kind in hete auto laten zitten en rustig boodschappen gaan doen ofzo. Of kinderwagen niet op rem zetten op een heuvel / naast de weg oid.quote:
Nah, ik probeer anders wel ff voor die 2 maanden dat syncen met mn foon.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dikke tieten!
Ow nee die heb ik al.
Ik kan dr geen vinden trouwens, alleen een bureaukalender ligt hier nog waar ik de dagen op afstreep, daar kan je wel afspraken bij kriebelen als je wil.
Dus die krijgen die klinken alsnog open?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:33 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jammer maar sommige katten zijn zo slim die trappen daar niet in.
*nieslief kijkt eens boos naar Muis die net de garage overhoop heeft gehaald.*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |