Goed punt!quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Sjaakz het volgende:
Wie komt er nou binnen voor de reclame is afgelopen
DIKZAKquote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
Reclame in de bios![]()
De popcorn is altijd al op als de film eindelijk begint
degene die niet op de 1e rij willen zitten maar gewoon n lekkere plaats willen hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Sjaakz het volgende:
Wie komt er nou binnen voor de reclame is afgelopen
Was het op zich ook wel met haar eens, dat dan weer wel.quote:
Je moet ook gewoon doordeweeks gaan en premières skippen. Altijd plek zat.quote:Op maandag 9 november 2009 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene die niet op de 1e rij willen zitten maar gewoon n lekkere plaats willen hebben
(niet alle films hebben vaste plaatsen)
Mustsee in Breda was dit, maar lag niet aan de bioscoop hoor. Merk het overal. Wel kutstoelen trouwens.quote:Op maandag 9 november 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Naar wat voor pauperbioscopen ga jij?
Nooit last van namelijk.
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Naar wat voor pauperbioscopen ga jij?
Nooit last van namelijk.
Pathé + De Storm waarschijnlijkquote:Op maandag 9 november 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Kan trouwens net zo goed aan de film liggen bedenk ik me net.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
Reclame in de bios![]()
De popcorn is altijd al op als de film eindelijk begint
ik vind die stoelen eigenlijk best meevallenquote:Op maandag 9 november 2009 20:01 schreef Sphere het volgende:
[..]
Mustsee in Breda was dit, maar lag niet aan de bioscoop hoor. Merk het overal. Wel kutstoelen trouwens.
* Spiegel aangeeft.quote:Op maandag 9 november 2009 20:07 schreef Markster het volgende:
ik heb een hekel aan de mensen die gaan lopen zeiken dat ik niet stil ben tijdens de film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |