Goed punt!quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Sjaakz het volgende:
Wie komt er nou binnen voor de reclame is afgelopen
DIKZAKquote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
Reclame in de bios![]()
De popcorn is altijd al op als de film eindelijk begint
degene die niet op de 1e rij willen zitten maar gewoon n lekkere plaats willen hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Sjaakz het volgende:
Wie komt er nou binnen voor de reclame is afgelopen
Was het op zich ook wel met haar eens, dat dan weer wel.quote:
Je moet ook gewoon doordeweeks gaan en premières skippen. Altijd plek zat.quote:Op maandag 9 november 2009 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene die niet op de 1e rij willen zitten maar gewoon n lekkere plaats willen hebben
(niet alle films hebben vaste plaatsen)
Mustsee in Breda was dit, maar lag niet aan de bioscoop hoor. Merk het overal. Wel kutstoelen trouwens.quote:Op maandag 9 november 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Naar wat voor pauperbioscopen ga jij?
Nooit last van namelijk.
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Naar wat voor pauperbioscopen ga jij?
Nooit last van namelijk.
Pathé + De Storm waarschijnlijkquote:Op maandag 9 november 2009 19:58 schreef Smart_ass het volgende:
Kan trouwens net zo goed aan de film liggen bedenk ik me net.
quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef Fha het volgende:
Reclame in de bios![]()
De popcorn is altijd al op als de film eindelijk begint
ik vind die stoelen eigenlijk best meevallenquote:Op maandag 9 november 2009 20:01 schreef Sphere het volgende:
[..]
Mustsee in Breda was dit, maar lag niet aan de bioscoop hoor. Merk het overal. Wel kutstoelen trouwens.
* Spiegel aangeeft.quote:Op maandag 9 november 2009 20:07 schreef Markster het volgende:
ik heb een hekel aan de mensen die gaan lopen zeiken dat ik niet stil ben tijdens de film
De kleinste popcorn die ze hebben en dan met zijn 2en delen.. Dan is het toch niet zo moeilijk meer om hem op te krijgen tijdens dat kwartier reclame?quote:
Dat is inderdaad wel heel triest.quote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef Jahr00n het volgende:
Erger zijn die mensen die gaan klappen op het einde, hoe sad ben je dan.
Dat zijn vast dezelfde die ook klappen als het vliegtuig landt na een rustige vluchtquote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef Jahr00n het volgende:
Erger zijn die mensen die gaan klappen op het einde, hoe sad ben je dan.
Dat is helemaal ergquote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef solyaris het volgende:
Er zijn ook mensen die klappen gedurende de film zelf, zoals het geval was tijdens Inglourious Basterds in Pathé.
Dan had je een paar weken terug in Amsterdam moeten gaan, daar kwam dat mens na de reclame echt de bioszaal inlopenquote:Op maandag 9 november 2009 19:54 schreef Sphere het volgende:
Gisteren in de bios het spotje van Hi, met die aanstellerige Surinaamse. Vrouw achter mij:"Ohwwww, zooooo irritant dat wijf!! Die moeten ze echt vermoorden dat mensssss!!1!"
Eens!quote:Op maandag 9 november 2009 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
Reclames in de bios zijn
Er zijn echter twee uitzonderingen:
totaal wat anders, als je landt mag je best wat waardering tonen aan de piloot dat hij bekwaam genoeg is om zo'n boeing op een stukje asfalt te laten landen. En daarbij vliegen piloten meestal OM TURBULENTIE HEEN. Alleen als het niet kan vliegen ze erdoor. Klappen voor een piloot vind ik terecht maar geld geven aan een buschauffeur vind ik dan weer te ver gaanquote:Op maandag 9 november 2009 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zijn vast dezelfde die ook klappen als het vliegtuig landt na een rustige vlucht
Hehe van die overdreven Tarantino adepten die aan iedereen willen laten merken hoe goed en geniaal ze verschillende scenes wel niet vindenquote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef solyaris het volgende:
Er zijn ook mensen die klappen gedurende de film zelf, zoals het geval was tijdens Inglourious Basterds in Pathé.
Op de Mojito reclame gaan wij altijd staan om even te swingen.quote:Op maandag 9 november 2009 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
Reclames in de bios zijn
Er zijn echter twee uitzonderingen:
Dat zijn van die mensen die op Wilders stemmen. Achterlijke mensen zijn het. Maar, ze hebben wel stemrecht en mogen ook naar de bioscoop. Zo werkt dat.quote:Op maandag 9 november 2009 19:54 schreef Sphere het volgende:
....die bij de reclame voorafgaand aan de film, dwangmatig en luidruchtig aan de andere bezoekers moeten laten weten wat ze precies van die reclame vinden.![]()
Van die mensen die bij een spotje van Centraal Beheer keihard gaan zitten lachen als of ze hem voor de erste keer zien, terwijl ze het spotje al -tig keer op TV hebben gezien. Zo van:""hallo iedereen, ik vind hem grappig hoor!!11!einz! Dat jullie het allemaal even weeeeten!! "
Gisteren in de bios het spotje van Hi, met die aanstellerige Surinaamse. Vrouw achter mij:"Ohwwww, zooooo irritant dat wijf!! Die moeten ze echt vermoorden dat mensssss!!1!"
Klacht: Mensen die hun mening zo belangrijk vinden dat ze er anderen ongevraagd mee moeten vervelen.
Bonusklacht: De film viel ook tegen (De Storm)
Mag jij raden op welke partij ik stem.quote:Op maandag 9 november 2009 23:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die op Wilders stemmen. Achterlijke mensen zijn het. Maar, ze hebben wel stemrecht en mogen ook naar de bioscoop. Zo werkt dat.
Gewoon heel boos terugkijken, dan houden ze wel op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Als ik naar de lokale bioscoopjes (waar al het puberende tuig op hun fiestjes dus ook komt) hier in de buurt ga, dan heb ik altijd van die losgeslagen apen in de zaal zitten.
Klopt, maar om de zo veel minuten elke keer in een andere richting boos gaan kijken, schiet ook niet erg op natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon heel boos terugkijken, dan houden ze wel op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |