quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn eigenlijk jullie all time favourites?
ik lak nog niet zo heel lang, dus kom niet veel verder dan china glaze ruby pumps en OMG
Ik was ook van plan die te gaan kopen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh Daph, die normale opi topcoat moet je ECHT niet doen. Die is kut met een heel schip zure peren.
oeh, mooi die rozequote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 kan ik echt dágen dragen, nieuwe lovers zijn CG thunderbird, atlantis en opi ink suede
ben nu weer atlantis aan het opdoen, zo vreselijk fout met me gele trui![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 kan ik echt dágen dragen, nieuwe lovers zijn CG thunderbird, atlantis en opi ink suede
ben nu weer atlantis aan het opdoen, zo vreselijk fout met me gele trui![]()
www.boozyshop.comquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, mooi die roze
zie 'm niet op transdesign, jammer
Topcoat: Poshe, Seche Vite, OPI Rapid Dryquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was ook van plan die te gaan kopen..
Welke topcoat van OPI (of ander via transdesign verkrijgbaar merk) is wél goed?
En als we toch bezig zijn; welke basecoat kan ik het beste aanschaffen?
Ik gebruik nu Rimmel base- en topcoat in 1, maar ben er niet zo tevreden mee..
quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:19 schreef Linnie20v het volgende:
@ Snkr, Mooi!!!
Snap wel waarom je die vaak op hebt, met je killer nails!!![]()
![]()
Mijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:30 schreef Mirjam het volgende:
wat zijn eigenlijk jullie all time favourites?
ik lak nog niet zo heel lang, dus kom niet veel verder dan china glaze ruby pumps en OMG
Ik heb hier de O.P.I RapiDry topcoat en die vind ik best fijn. Is ongeveer zoiets als Seche Vite, alleen niet de beste in dat genre geloof ik. Wel hetzelfde probleem dat ie halverwege dik en stroperig wordt..quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was ook van plan die te gaan kopen..
Welke topcoat van OPI (of ander via transdesign verkrijgbaar merk) is wél goed?
En als we toch bezig zijn; welke basecoat kan ik het beste aanschaffen?
Ik gebruik nu Rimmel base- en topcoat in 1, maar ben er niet zo tevreden mee..
Thanks! ook @snkrquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Topcoat: Poshe, Seche Vite, OPI Rapid Dry
Basecoat: NailTek Foundation II, Orly Bonder en verder ben ik er niet zo in thuis.
ik heb het.. maar ik merk nog geen verschil helaas...quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niemand die dit kent?
lees wisselende berichten, sommige mensen zeggen dat het gewoon een ander product (alcohol?) is, kan dat?
wauwquote:Op woensdag 11 november 2009 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi weer dames!
Ik ben alvast in de winterstemmingIk háát sneeuw in het echt dus dan maar op mijn nagels
[ afbeelding ]
Wow wat mooi zegquote:Op woensdag 11 november 2009 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi weer dames!
Ik ben alvast in de winterstemmingIk háát sneeuw in het echt dus dan maar op mijn nagels
[ afbeelding ]
oh, da's gekquote:Op woensdag 11 november 2009 09:48 schreef progje het volgende:
[..]
ik heb het.. maar ik merk nog geen verschil helaas...
maar gebruik het pas 3 weken en je mag het maar 1x in de week gebruiken...
Sneeuw!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
Mooi weer dames!
[ afbeelding ]
Van wat ik hiervoor allemaal gelezen heb: niet zo bestquote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef Debsterr het volgende:
Hoe werkt de tracking van pakketjes van Transdesign?
Ik heb mijn pakketje sinds gisteren in huis maar volgens track en trace ligt het nog steeds op het postkantoor in Forest Park.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:00 schreef Debsterr het volgende:
Hoe werkt de tracking van pakketjes van Transdesign?
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Van wat ik hiervoor allemaal gelezen heb: niet zo best
Ik bedoelde vooral waar ik het kan trackenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb mijn pakketje sinds gisteren in huis maar volgens track en trace ligt het nog steeds op het postkantoor in Forest Park.
Anderen hadden meer succes geloof ik.
Je kan inloggen op transdesign en daar bij order status op het track and trace nummer klikken of je kan dat nummer kopiëren en op www.usps.com invoeren.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde vooral waar ik het kan trackendus welke website en wat vul ik dan in
?
Okee, dan mik ik die eruitquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh Daph, die normale opi topcoat moet je ECHT niet doen. Die is kut met een heel schip zure peren.
Het duurt bij mij wat langer dan ik had verwacht...quote:Op woensdag 11 november 2009 15:17 schreef Loqi het volgende:
Hadden er nog meer mensen ervaring met Boozy? goed/slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |