Welke moet ik meenemen de volgende keer?quote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef Oblivion het volgende:
Ik zag trouwens net je kleurtjes, MiMu, is weer om te kwijlen!
Allemaal natuurlijk!quote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke moet ik meenemen de volgende keer?
Weet ik zo nog niet. Voorlopig eerst een paar keer naar Enschede voor verjaardagen en sinterklaas en zo.quote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Allemaal natuurlijk!![]()
Wanneer kom je?
Kans is groot dat wij het nu over dezelfde persoon hebben Babyfeet.quote:Op maandag 9 november 2009 20:24 schreef babyfeet het volgende:
@ maartjeh hier in de haagse beemde geloof ik zit ook iemand die goed acryl nagels kan zetten 3 collega;s gaan daar ook ik kan morgen voor jou het telefoonnummer vragen als je wilt.
Psies!quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef Oblivion het volgende:
Holy f*ck!![]()
Jij houdt heul niet van rood!
Wel vreselijk mooi...![]()
Hij is echt briljant!!quote:Op maandag 9 november 2009 20:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Psies!
En in het echt is hij roder.
Ik heb het jaren terug eens zien staan bij een drogist en toen vond ik het stom. En nu heb ik spijt dat ik het toen niet gekocht heb.quote:Op maandag 9 november 2009 20:52 schreef vain het volgende:
iamand dit wel eens geprob? Of uberhaupt wel eens tegengekomen??? Vind t effect wel apart!
http://thenailphile.blogs(...)star-magnet-red.html
[ afbeelding ]
Ja, echt waar!!quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
@ Lindytje echt waar? Ik had daar met Pixie dust echt geen last van..
Edit: Orly Midnight star + Nfu-Oh # 50 =
[ afbeelding ]!!
Als je naar Enschede gaat.... Hier zit een kapsalon die OPI verkoopt....quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Weet ik zo nog niet. Voorlopig eerst een paar keer naar Enschede voor verjaardagen en sinterklaas en zo.
Dit is de kleur die ik op heb, zal morgen even zelf een foto maken.
[ afbeelding ]
Lekenmeningquote:Op maandag 9 november 2009 19:30 schreef Debsterr het volgende:
M'n vraag hier nog maar even:
Is 1 van deze 2 nagelstylistes wat volgens jullie?
http://link.marktplaats.nl/278085057
http://link.marktplaats.nl/196104895
quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]!!
OMG! Waar?quote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Als je naar Enschede gaat.... Hier zit een kapsalon die OPI verkoopt....
In winkelcentrum Zuid op wesselerbrink. Kom je vaak in Enschede dan? Want dan weet je vast wel waar dat is..quote:
Eens even zien.. Emerald life is het: (foto van tha interwebz)quote:Op maandag 9 november 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
Zonde Lindytje, welke kleur ben je aan het lakken?
Goh die Nfu-Oh *ben Flieft*quote:Op maandag 9 november 2009 20:46 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]!!
Dat is vlak bij mijn ouders, ik kom daar heel vaak.quote:Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef DebjeD het volgende:
[..]
In winkelcentrum Zuid op wesselerbrink. Kom je vaak in Enschede dan? Want dan weet je vast wel waar dat is..
Ik weet alleen niet of ze er veel en leuke kleurtjes hebben ben er zelf nog niet geweest maar mijn zusje werkt daar en zij vertelde mij dat.
Ja die ja schuin tegenover de Blokker.. Ik kom er ook heel vaak maar eigenlijk is t mij nooit opgevallen... Terwijl je ze kunt zien staan als je er voor t raam staat...quote:Op maandag 9 november 2009 21:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is vlak bij mijn ouders, ik kom daar heel vaak.![]()
Waarom wist ik dat niet? Die ene ongeveer tegenover de blokker?
Maar als jij daar woont moet je ook echt een keer de grens over naar een DM-drogerie. Daar verkopen ze P2 nagellak en die hebben echt heel mooie kleuren en de kwaliteit schijnt erg goed te zijn. En het kost ook nog eens bijna niks!quote:Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Ja die ja schuin tegenover de Blokker.. Ik kom er ook heel vaak maar eigenlijk is t mij nooit opgevallen... Terwijl je ze kunt zien staan als je er voor t raam staat...![]()
Dan kun je daar natuurlijk ook nog even bij de kruidvat kijken maar ik betwijfel of ze daar stempelsetjes hebben.... De laatste keer dat ik er was in ieder geval niet![]()
Ik woon er ook vlakbij
Ik vind het nu stomquote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb het jaren terug eens zien staan bij een drogist en toen vond ik het stom. En nu heb ik spijt dat ik het toen niet gekocht heb.
Leuk lakjes!!!! Heb natuurlijk wel ff gegoogledquote:Op maandag 9 november 2009 21:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar als jij daar woont moet je ook echt een keer de grens over naar een DM-drogerie. Daar verkopen ze P2 nagellak en die hebben echt heel mooie kleuren en de kwaliteit schijnt erg goed te zijn. En het kost ook nog eens bijna niks!![]()
Dat staat op mijn lijstje van dingen waar ik naar op zoek moet dit weekend.
Lijkt me mooi, zwarte Konad eroverquote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
nu op, duurde een half uur voordat ik wist wat ik op wildetwijfel nog of ik er zwarte konad op zet...
Ik ken dat: nee, dat neem ik niet mee. Dag later moet ik stad en land af op zoek omdat het nergens meer te krijgen is.quote:Op maandag 9 november 2009 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het nu stom. Maar ik heb altijd een poosje nodig om ergens de lol van in te zien
. 'Had ik maar' zouden ze in mijn naam gezet moeten hebben
.
Wat een mooie kleur!quote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
nu op, duurde een half uur voordat ik wist wat ik op wildetwijfel nog of ik er zwarte konad op zet...
Oh wat schattig!quote:Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn petekind (12) kwam me tegen in de winkel....
Ze vond mijn nagels zo vet; "Wooaahh die nagels zijn vet, heb je dat zelf gedaan? "
Toen heb ik haar vanavond even het stempelen laten ontdekkenNu wil ze allemaal lakjes gaan kopen enzo
![]()
[ afbeelding ]
Ah.quote:Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
Ze vond mijn nagels zo vet; "Wooaahh die nagels zijn vet, heb je dat zelf gedaan? "
Toen heb ik haar vanavond even het stempelen laten ontdekkenNu wil ze allemaal lakjes gaan kopen enzo
![]()
[ afbeelding ]
Lekker fel..quote:Op maandag 9 november 2009 20:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Xtreme Trash met Essence glittertopcoat. Moeilijk om op de foto te zetten, in het echt issie mooier (en minder oranje en meer rood):
[ afbeelding ]
Toen ik nog in Breda woonde heb ik jaren hier mijn gel nagels laten zetten http://www.mariskadejong.nl/Home.htm bij Mariska zelf,ze is niet goedkoop maar ze doet het echt zo super goedquote:Op maandag 9 november 2009 20:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hm ja, ik vind acryl persoonlijk ook fijner. Maar kan verder hier in Breda niemand vinden die acryl zet, en die vrouw waar ik woensdag heenga zet bij veel meiden die ik ken gel en dat ziet er altijd goed uit. Dus vandaar gel.
Heb nu ALTIJD heel veel lucht langs de randen en dat irriteert me mateloos, en voor 't geld wat ik ervoor neerleg mag ik ook wel iets meer verwachten dan na een week zoveel lucht dat ze d'r af knallen.
How cute!!quote:Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Die had ik ook!!quote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog eens wat... Orly droogt echt langzaam... Het is maar goed dat ik mijn RTL5-avond heb vanavond...
ahhhhhhquote:Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Linnie20v het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat was ik denk ikquote:Op maandag 9 november 2009 20:13 schreef FijieStar het volgende:
ach dankjewl MiMu::: ik was naar die site die in de OP staat (winkelplein)
Ik herinner me (een paar delen geleden) dat jij echt prachtige glitters had van Nfu Oh (groen en rood? over een zwarte nagellak??) Ga eens gaan snuffelen in de vorige delen
Dan is het goed, kom je alsnog slaan...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:23 schreef Tammymara het volgende:
Die foto is al drie jaar oud, Ik bijt al drie jaar niet meer op mijn nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |