UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
Zo helder ben ik vandaagquote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef haakon het volgende:
[..]
TT zult gij bedoelen, ik vind hem leuk
okiedokie!quote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Naamtopic
Justin mocht trouwens ook![]()
Denk dat ik vanoamd weer eens een film ga kiekn, weet alleen nog niet welke en heb keuze uit zo'n 140 stuksquote:
ik heb hier een kast met 220 gebrande dvd'squote:Op maandag 9 november 2009 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat ik vanoamd weer eens een film ga kiekn, weet alleen nog niet welke en heb keuze uit zo'n 140 stuks
neu, ik ga iksboksenquote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wauw, gaan we nu strijden wie de meeste films heeft?
300 geheel originele dvd's. Niks gebrand, niks illegaal. Hoppa!quote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb hier een kast met 220 gebrande dvd's
Kickboksen bedoel je? Ik wil dat ook gaan doen waarschijnlijk! Alleen ik weet nog niet waarquote:
ik heb een heleboel natuurfilmsquote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wauw, gaan we nu strijden wie de meeste films heeft?
vast niet bij 't zwembadquote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kickboksen bedoel je? Ik wil dat ook gaan doen waarschijnlijk! Alleen ik weet nog niet waar
tjah, op zich wel handig dat je niets meer voeltquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had zondag koude handen, vergeten handschoenen mee te nemenen na een minuutje of 10 voelde ik mijn koude voeten ook niet meer
precies, maar handschoenen gaan de volgende keer dus wel mee!quote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, op zich wel handig dat je niets meer voelt
quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, maar handschoenen gaan de volgende keer dus wel mee!
bader zequote:
goed hoor... behalve dat de hele afdeling verkouden/ziek isquote:
hmm, heb jij weerquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goed hoor... behalve dat de hele afdeling verkouden/ziek is
En ik had vandaag assessment/stagegesprek... ging dus mooi niet doorWant ze was ziek.. irritant...
Hoest daar dan?
Sheba!!quote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, heb jij weer
hier is 't wel goed.
weet jij misschien wat de meeste katten te vreten krijgen? gewoon brokjes?
quote:
nee, asteblieft niet. maar ben bezig met een idee, en daarvoor moet ik weten wat een gemiddelde kat te vreten krijgquote:
Die blonde links natuulkquote:
quote:
ONNIEDAN?quote:
tuurlk 14.gifquote:
Ik ben ondertussen als gedegradeerd tot Blondiequote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:57 schreef Samzz het volgende:
Aaaah, Wouter, Justin, rot op zeg
Hahaha, dat was bij Plork en de Aannemers, de lelijkste band van Nederland.
van 't rukken?quote:
Player!!quote:Op maandag 9 november 2009 21:06 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath geeft San eenop alle lipjes
whahahaquote:
quote:
sinterklaas is nog niet eens in 't landquote:
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sinterklaas is nog niet eens in 't land
quote:
jaquote:
En dan weer helemaal alles moeten gaan leren bij de andere pogingquote:Op maandag 9 november 2009 20:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
goed hoor... behalve dat de hele afdeling verkouden/ziek is
En ik had vandaag assessment/stagegesprek... ging dus mooi niet doorWant ze was ziek.. irritant...
Hoest daar dan?
Gewoon het hele jaar laten staan dat rotding.quote:Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
er zijn lui die nu de kerstboom al hebben staan
ga terug naar amsterdamquote:
HOIquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
er zijn lui die nu de kerstboom al hebben staan
behoorlijk irritant jaquote:Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
En dan weer helemaal alles moeten gaan leren bij de andere poging, vet irritant.
Ja, je weet wel, over onzin lullen.quote:
ik heb jouw hyves gevondenquote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]ik zat er ook over te denken
[..]
behoorlijk irritant jamaar ja shit happens
zijn de rest van je toetsen kapot?quote:
waarom?quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]ik zat er ook over te denken
quote:Op maandag 9 november 2009 21:54 schreef Samzz het volgende:
Zo, ik ga op bed. Fobiac kijken... Wat een idioten zeg, je laten kruisigen, geselen, Islam als de nieuwe wereldorde, exorcism, damn
Ach soquote:Op maandag 9 november 2009 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, over onzin lullen.
kan het me eigenlijk niet voorstellen... of me hyves waar ik 3 vriendjes heb?quote:Op maandag 9 november 2009 21:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik heb jouw hyves gevonden
nou, ik vind d'r geen kloten aanquote:
Met dezelfde foto als in je foboquote:Op maandag 9 november 2009 21:56 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kan het me eigenlijk niet voorstellen... of me hyves waar ik 3 vriendjes heb?
kerstmis zelf niet nee... saaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik vind d'r geen kloten aan
Ik welquote:Op maandag 9 november 2009 21:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, ik vind d'r geen kloten aan
Niks ervan... ik mot geen kerels met kouwe handjes!!!quote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hen, San en Andrea... mn harem is bijna compleet
Player.quote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wel warme handenquote:Op maandag 9 november 2009 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Niks ervan... ik mot geen kerels met kouwe handjes!!!
Je kan niet alles hebben hequote:Op maandag 9 november 2009 22:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb wel warme handen![]()
Ooh kut, ik ben geen 25
en Nathalie dan?quote:Op maandag 9 november 2009 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
van die leren pantoffels van dr. lindströmquote:
Ik heb jou toegevoegdquote:
Jamaar dat loopt zo irritant!quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
ik bedoelde princessquote:
hoewel ik jou ook wel wil toevoegen of course op hyvesquote:
oh mag gerustquote:Op maandag 9 november 2009 22:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
hoewel ik jou ook wel wil toevoegen of course op hyves
Zoek morgen welquote:
eet ze en slaap zequote:
maar hoe is 't met jou dan?quote:
Xbox-enquote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kickboksen bedoel je? Ik wil dat ook gaan doen waarschijnlijk! Alleen ik weet nog niet waar
Goedquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef norich het volgende:
[..]
Goedhad vandaag m'n laatste tentamen en heb nu dus al weekend
![]()
![]()
en hoe is't met jou?
fijn oniequote:Op maandag 9 november 2009 22:56 schreef norich het volgende:
[..]
Goedhad vandaag m'n laatste tentamen en heb nu dus al weekend
![]()
![]()
en hoe is't met jou?
Heb je niks beters te doenquote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Net terug!
Van Oldenzaal naar Denekamp gewandeld en weer terug.
Trouwens niet zo tof als je ineens een natte rug + reet krijgt... Blijkbaar had 1 van de stenen in mijn rugzak een waterfles kapotgemaakt
stenen in je rugzak?quote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Net terug!
Van Oldenzaal naar Denekamp gewandeld en weer terug.
Trouwens niet zo tof als je ineens een natte rug + reet krijgt... Blijkbaar had 1 van de stenen in mijn rugzak een waterfles kapotgemaakt
Ja. Binnenkort ga ik de Landmacht in!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 23:33 schreef norich het volgende:
[..]
Sportief bezig toch. Laat die jongen lekker wandelen.
Aah, succesquote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja. Binnenkort ga ik de Landmacht in!
Nog 1 keuring te gaan!
Wat ga je doen? Infanterie? Tanks? Grof geschut?quote:Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja. Binnenkort ga ik de Landmacht in!
Nog 1 keuring te gaan!
OnderOfficier Infanterie!quote:Op maandag 9 november 2009 23:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Infanterie? Tanks? Grof geschut?
Zoals Storm uit Jiskefet?quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou voor commando gaan
meer zo een als deltaforcequote:
Badass Motherfucker dus, Toughest of the Toughquote:
yeahquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Badass Motherfucker dus, Toughest of the Tough
waaauw, ik sta versteld van je zangkunstenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAALALALALAAAAA LALALALALALAAAAAAAA
JAAAAAA *SPRINGT OP EN NEER*quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPRING VOOR TWENTE SPRING VOOR TWENTE HEY HEY!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SATANKLAAS, JE KENT HEM WEL, SATANKLAAS SATANKLAAS MET ZN ALLEN NAAR DE HEL!
valt wel mee tochquote:
doto henig anquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:36 schreef Robinhoo het volgende:
nu ga ik naar school, euj kallem an.
voor winterbanden ofzo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
tsjow!
auto net bij velgenboer afgeleverd
nope, moest andere set velgen onder de Polo hebben; die heb ik laatst al meegenomen daar, om thuis ff te passen en schoon te makenquote:
hoezo moest je er een andere set velgen onder hebben? stoeprandschade?quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope, moest andere set velgen onder de Polo hebben; die heb ik laatst al meegenomen daar, om thuis ff te passen en schoon te makennu de auto daar neer gezet, 3 banden worden overgezet naar de andere velgen, 1 nieuwe band besteld. verder uitlijnen en dat soort dingen
Selmaquote:
heb nu aluminium velgen (die al niet meer top waren toen ik de auto kocht), de velg rechtsachter is al een keer gerepareerd i.v.m. aanvaring met een stoeprand tijdens de sneeuw van afgelopen winter en die is nu weer krom. niet nog een keer te repareren en omdat andere 3 ook niet helemaal top meer zijn, heb ik een ander (2de hands dus) setje gekochtquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo moest je er een andere set velgen onder hebben? stoeprandschade?
oke.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb nu aluminium velgen (die al niet meer top waren toen ik de auto kocht), de velg rechtsachter is al een keer gerepareerd i.v.m. aanvaring met een stoeprand tijdens de sneeuw van afgelopen winter en die is nu weer krom. niet nog een keer te repareren en omdat andere 3 ook niet helemaal top meer zijn, heb ik een ander (2de hands dus) setje gekocht
geeft inderdaad een heel dof geluid als je rijdtquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke.
tjah met kromme velgen lijkt me niet zo fijn rijden.
mooie velgjesquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
geeft inderdaad een heel dof geluid als je rijdtdoor de kromme velg ook 1 nieuwe band nodig, is op sommige stukken helemaal afgesleten en band heeft ook platte stukken (niet helemaal rond meer zeg maar...)
voor de beeldvorming, deze heb ik nu :
[ afbeelding ]
en deze komen er onder, weer 15" :
[ afbeelding ]
preciesquote:
Machielquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef haakon het volgende:
Wouter, Remco
Straks MW2 op de deurmat liggen!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machiel
ik las net dit nog
Modern Warfare 2
COD:MW2
i know ! k heb het allemaal gelezen, maar ik maak me daar niet druk om, vind dat mensen teveel zeurenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Machiel
ik las net dit nog
Modern Warfare 2
COD:MW2
Lekker binnenzitten als het sneeuwt, warme kop chocolademelkquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja he. Maar 't is ook wel gezellig.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Lekker binnenzitten als het sneeuwt, warme kop chocolademelk koffie
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:31 schreef haakon het volgende:
[..]
Lekker binnenzitten als het sneeuwt, koud glas pils
quote:
Klinkt al lekker!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:37 schreef haakon het volgende:
[..]
zaterdag nog JägerBombers gehad, wel zieke shit
Oh.. En dan is de cola 'de BOM' ?quote:
1/4 jagermeister onderin, 3/4 bier, en dan atten, een paar achter elkaar hakt er goed inquote:
hmm, smaakt dat wel?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef haakon het volgende:
[..]
1/4 jagermeister onderin, 3/4 bier, en dan atten, een paar achter elkaar hakt er goed in
tot voortquote:
Weet ik veel, weet ook niet wat dat is wat haakon bedoeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Oh.. En dan is de cola 'de BOM' ?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef haakon het volgende:
[..]
1/4 jagermeister onderin, 3/4 bier, en dan atten, een paar achter elkaar hakt er goed in
joahquote:
Dat is zoooooo 2008!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:13 schreef rulerofdeath het volgende:
ik download spellen![]()
of ben ik ouderwets?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Oldenzaal het volgende:
!
Ik speel geen spellen meer... Mijn laptop kan dat niet aan
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef haakon het volgende:
omg, wordt aangebeld, pakje !!
voor mn moeder
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef haakon het volgende:
voor mn moeder
EUNT!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef haakon het volgende:
voor mn moeder
neejquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:21 schreef rulerofdeath het volgende:
je hebt niet op je moeders naam besteld?
Twentequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:32 schreef Daywalk3r het volgende:
He-le-maal niets!
Mooi spandoek onnie bij Twente
nog een keerquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef haakon het volgende:
omg, dis te erg.. wéér een pakje, wéér voor mn moeder
Wat voor muziek heb je er op dan? Ze janken wel heel vaak!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver! Zitten er WEER 2 kinders te janken hier
Ik ga maar even roken, ben ik van die herrie af
alweer van die kotersquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver! Zitten er WEER 2 kinders te janken hier
Ik ga maar even roken, ben ik van die herrie af
verdiendquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Brama toegevoegd aan de selectie van het Nederlands Elftal![]()
Toen ik las dat Mendes da Silva niet mee zou gaan dacht ik al: "Stel Brama maar op"quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Brama toegevoegd aan de selectie van het Nederlands Elftal![]()
Boerenkool met rookworst, verse worst EN spekjes is goddelijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Morgen Boerenkool met Rookworst maken!!![]()
Heb er nu al zin in!! Van die lekkere spekjes erdoor!
eens!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Boerenkool met rookworst, verse worst EN spekjes is goddelijk!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best kans dat ik een Brama-shirt haal ipv een Ruiz-shirt
GEFELICITEERDquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
IK HEB MN MOTORRIJBEWIJS GEHAALD!!!!
Feliquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
IK HEB MN MOTORRIJBEWIJS GEHAALD!!!!
dat wordt morgenquote:
Jij rijd zeker opelquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Weer een motormafkees extra op de weg
Ik rij helemaal niks op dit momentquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij rijd zeker opelof ford
, met aanhanger, rij toch eens door man!
niks mis meequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Weer een motormafkees extra op de weg
Dit weekend kijken, had al wat op het oog!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niks mis mee
heb ie al 'n brommer, Sander?
Ook geen fietsquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik rij helemaal niks op dit moment
kijk aanquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dit weekend kijken, had al wat op het oog!
Chr1st1aan mobielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |