Kijk uit hoor, anders verander ik zonder in met.quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Zie je Bob, in de TT staat dat het niet mag
Als je vannacht nou eens even alle berichten had gelezen, dan wist je dat ik je helemaal geen ban probeerde aan te smeren.quote:Op maandag 9 november 2009 19:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars die mij gisteren een ban probeerde aan te smeren;,
&
.
Please don'tquote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, anders verander ik zonder in met.
Dit moet je natuurlijk even uitleggenquote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik probeerde een onmogelijke move te doen!
Klopt. Echter zijn het geen slechte grapjes dus heb ik niks te vrezen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Zie je Bob, in de TT staat dat het niet mag
Op maandag 9 november 2009 @ 19:15 door swarmahoer:quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, doe eens?quote:Op maandag 9 november 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hey lekker ding!quote:
quote:
Wat voor poesjesquote:
Boh, eigenlijk zou de TT veranderd moeten worden in:quote:Op maandag 9 november 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt. Echter zijn het geen slechte grapjes dus heb ik niks te vrezen.
Oepsquote:Op maandag 9 november 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Op maandag 9 november 2009 @ 19:15 door swarmahoer:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Neequote:
Ze is toch een lekker dingquote:
Klinkt zo fout.quote:
Soms he verlang ik terug naar die tijd dat ik nog niet af wist van de dubbele betekenis. Zo hoorde ik vandaag de tune van Pieter Post en ineens vond ik "met zijn poes verdient de kost" ineens erg dubieus klinken.quote:
dat neem ik mee in je evaluatiegesprekquote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oepsvergeten!
[..]
Neeen ja vertel eens hoe je vakantie was
?
[..]
Ze is toch een lekker ding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |