Ik gok MBOquote:Op maandag 9 november 2009 18:37 schreef Ladidadida het volgende:
No another choice?
Was maar op school gebleven
Allemaal stampvol.quote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef tralalala het volgende:
Pak de volgende?
Of gaan er maar 2 bussen in het uur?
Ik zie geen verschil ?quote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef swarmahoer het volgende:
bagger uit je op gesloopt, kijken of het wat gaat worden
Dan zou ik 50 KM moeten fietsenquote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef Sirolf het volgende:
Koop dan een fiets. Scheelt een hoop gedoe met bussen die stampvol zitten.
En als fietsen te ver is, fiets dan alleen naar het station... of bel een taxi als je genoeg geld hebt.
Zit jij er ook op?quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Deltion, dat is zo'n kutschool he!
Als je kon lezen wist je dat ik 50 KM er van af woon.quote:Op maandag 9 november 2009 18:44 schreef Adelante het volgende:
In Zwolle wonen toch alleen boeren? Pak d'n trekker mien jong!
Zijn er in jouw omgeving geen scholen dan ?quote:Op maandag 9 november 2009 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je kon lezen wist je dat ik 50 KM er van af woon.
Geen ROC's nee, wel kleine MBO scholen. Maar Deltion leek mij het meest toonaangevende, mistake.quote:Op maandag 9 november 2009 18:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zijn er in jouw omgeving geen scholen dan ?
Ja dus, je zit dus bij mij op school.quote:
Welke opleiding?quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja dus, je zit dus bij mij op school.
Dude ik ga je helemaal kapot klappen.
Welke opleiding zit je? (Ik zit bij olijf)quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit je op Deltion? Trap je helemaal kapoet!
Godzijdank niet, ik voel met je meequote:
Groen, ik houd het even cryptisch voor sommige sherlocks hier. En wat doe je precies ?quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Welke opleiding zit je? (Ik zit bij olijf)
Zat?quote:Op maandag 9 november 2009 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Godzijdank niet, ik voel met je mee
Doe vormgeving.quote:Op maandag 9 november 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Groen, ik houd het even cryptisch voor sommige sherlocks hier. En wat doe je precies ?
hehequote:Op maandag 9 november 2009 18:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Groen, ik houd het even cryptisch voor sommige sherlocks hier. En wat doe je precies ?
En hoe zou ik je evt kunnen herkennen?quote:
A. Trek een jas aan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan zou ik 50 KM moeten fietsenScooter zou optie kunnen zijn maar ook dat zal niet gaan omdat het A te koud is, en B ze staan in Zwolle achter elk struikje te knippen. De teller staat inmiddels op 280 euro.
Jij ook dusquote:
Morgen heeft hij een roos in zijn borstzakjequote:Op maandag 9 november 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe zou ik je evt kunnen herkennen?Tijd zat met mijn opleiding.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Morgen heeft hij een roos in zijn borstzakje
Je zou natuurlijk wel de FOK!primeur maken als jij de echte php hebt gezien in levende lijve. Maar misschien zit ik ook wel in bourdeauxquote:
Nah. Waarom zou ik zon trol willen ontmoeten als jou!quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk wel de FOK!primeur maken als jij de echte php hebt gezien in levende lijve. Maar misschien zit ik ook wel in bourdeaux
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Geen idee, wellicht dat ik jou nog wel is tegenkom. Ik ga morgen is een wandeling door olijf maken.quote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nah. Waarom zou ik zon trol willen ontmoeten als jou!
Is prima.quote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, wellicht dat ik jou nog wel is tegenkom. Ik ga morgen is een wandeling door olijf maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |