yupquote:Op woensdag 10 november 2010 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
kan je m eerst een paar uur van te voren doorgeven?
Tsja, dan wens ik je veel plezier!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:31 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zeg, zaterdagavond zit ik in Boom Chicago
Ik vond m niet heel moeilijk idd, jammer dat ik tjechie verkeerd hadquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:16 schreef tomtomaat het volgende:
5 tulp![]()
4 bok![]()
3 graan![]()
1 gist![]()
2 belgieTjechie was het
SW: (bok) bier was het...
te makkelijk dus....
Yep, dan was het een grand slam geweest.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vond m niet heel moeilijk idd, jammer dat ik tjechie verkeerd had
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
technisch gezien heb je t sleutelwoord al na 1 plaatje genoemd, dus krijg je voor de rest geen punten
We zien het wel, maar kondig van te voren (plus minus 2 uur ervoor) even aan wanneer je er een gaat plaatsen, dan kunnen mensen daar rekening mee houden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Ik moet werken nu en zo'n beetje het hele weekend. Als het lukt doe ik er morgenmiddag één maar dat weet ik nog niet zeker.
Zal ik doenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:30 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
We zien het wel, maar kondig van te voren (plus minus 2 uur ervoor) even aan wanneer je er een gaat plaatsen, dan kunnen mensen daar rekening mee houden.
Hier ben ik, had er helemaal geen tijd voor Zaterdagquote:
Als je een tijd doorgeeft...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef lubje25 het volgende:
Ik denk dat ik het morgenmiddag wel red. Zijn er dan genoeg mensen die mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |