voor jou tot het over is .en we terug kunnen om een tegenaanval te plaatsen nemen wat fosfor mee en hoppaaaquote:
Que bonisimo!quote:
Ik zeg laat ze hun gang maar gaan.quote:Het uiteindelijke doel van Al Qaida is, zo zegt Hussein, het verdrijven van de Amerikanen uit de moslimwereld en het vernietigen van Israël.
Doe maar amicaal met je mede-oorlogsgezinden.quote:Op maandag 9 november 2009 19:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Que bonisimo!
Dan maar even een stage plek zoeken in Tel Aviv, weet je een adresje vanaf September '10 tot Februari '11?
stage plek eh IDF mischien als strateegquote:Op maandag 9 november 2009 19:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Que bonisimo!
Dan maar even een stage plek zoeken in Tel Aviv, weet je een adresje vanaf September '10 tot Februari '11?
quote:Op maandag 9 november 2009 19:11 schreef Todesschwalben het volgende:
Nu begrijp ik het.
Meki is telavivnick
Heeft het IDF een economische afdeling?quote:Op maandag 9 november 2009 19:12 schreef telavivnick het volgende:
[..]
stage plek eh IDF mischien als strateeg
quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heeft het IDF een economische afdeling?Maar alle gekheid op een stokje, ik heb wel gehoord dat ze een tak hebben waar vrijwilligers uit het buitenland werken kunnen toch?
Interessant wel, misschien een ideetje.quote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef telavivnick het volgende:
[..]
ja idd die hebben ze . is niet echt ver bij mij vandaan trouwens
wacht een paar maandjes tot ik op herhaling moet ,,dan kunnen we samen .quote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Interessant wel, misschien een ideetje.
Ik zit eens rond te speuren op die site, maar je moet per se joods zijn of joodse voorouders hebben, dat zit me dan wel weer tegen als Atheïst zonder enige jood in de familiequote:Op maandag 9 november 2009 19:36 schreef telavivnick het volgende:
[..]
wacht een paar maandjes tot ik op herhaling moet ,,dan kunnen we samen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |