Zolang die landen geen maatregelen nemen om hun onderdanen in bedwang te houden en zelfs actief zijn in het ondersteunen en goedkeuren van AQ en Taliban lijkt me een gelijkwaardige reactie rechtvaardig.quote:Op maandag 9 november 2009 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een achterlijke redenatie. Dus als een of andere splintergroepering in het M-O een aanslag pleegt moet direct de hele regio plat?
Dat is hetzelfde als wanneer de ETA een aanslag pleegt in een ander land, dat heel Spanje dan moet worden weggevaagd.
Als je dat in orde vindt dan kun je weinig anders dan de terroristen steunen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Zolang die landen geen maatregelen nemen om hun onderdanen in bedwang te houden en zelfs actief zijn in het ondersteunen en goedkeuren van AQ en Taliban lijkt me een gelijkwaardige reactie rechtvaardig.
Bovendien moet nu maar eens aan de islamitische wereld worden duidelijk gemaakt dat wij in het Westen genoeg hebben van hun aanslagen en dat dit tot tegenmaatregelen zal leiden tegen de islamitische wereld.
Ik denk dat de islamitische wereld je (terecht) uit zal lachen, recht in je gezicht.quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Zolang die landen geen maatregelen nemen om hun onderdanen in bedwang te houden en zelfs actief zijn in het ondersteunen en goedkeuren van AQ en Taliban lijkt me een gelijkwaardige reactie rechtvaardig.
Bovendien moet nu maar eens aan de islamitische wereld worden duidelijk gemaakt dat wij in het Westen genoeg hebben van hun aanslagen en dat dit tot tegenmaatregelen zal leiden tegen de islamitische wereld.
wat ze al niet doen om de islam =vrede te promoten .quote:
Dan plegen ze aanslagen in naam van een kant-klos clubje.quote:Op maandag 9 november 2009 17:41 schreef telavivnick het volgende:
[..]
wat ze al niet doen om de islam =vrede te promoten .
kunnen ze niet gewoon lid worden van een kant-klos clubje .
dan hebben wij ook geen last van ze
Jij moet helemaal je vooringenomen muil houden.quote:Op maandag 9 november 2009 17:41 schreef telavivnick het volgende:
[..]
wat ze al niet doen om de islam =vrede te promoten .
kunnen ze niet gewoon lid worden van een kant-klos clubje .
dan hebben wij ook geen last van ze
ik zelf denk dat ze van schrik stijl achterover vallen .quote:Op maandag 9 november 2009 17:40 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik denk dat de islamitische wereld je (terecht) uit zal lachen, recht in je gezicht.
nou nou..jou fortune -cookies hebben je ook geen liefde en geluk in je leven gebracht he .quote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je vooringenomen muil houden.
Ik denk het niet, ze hebben immers niets te verliezen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef telavivnick het volgende:
[..]
ik zelf denk dat ze van schrik stijl achterover vallen .
gelijken moniken gelijken kappen
Ierland en Spanje bombarderen!quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Boeien, ik lach ook als ik Israëlische kinderen "groetjes uit Israël" zie schrijven op bommen voor hun buurland, recht in hun gezicht.quote:Op maandag 9 november 2009 17:40 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Ik denk dat de islamitische wereld je (terecht) uit zal lachen, recht in je gezicht.
Niet voor iedereen neequote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef telavivnick het volgende:
[..]
nou nou..jou fortune -cookys hebben je ook geen liefde en geluk in je leven gebracht he .
Ja, lachen man, dood en verderf!quote:Op maandag 9 november 2009 17:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boeien, ik lach ook als ik Israëlische kinderen "groetjes uit Israël" zie schrijven op bommen voor hun buurland, recht in hun gezicht.
In your faaaaace.. in your faaaaace..
Wat een stomme opmerking. Ik ga toch ook niet lachen als er weer eens een bom op Israel valt.quote:Op maandag 9 november 2009 17:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Boeien, ik lach ook als ik Israëlische kinderen "groetjes uit Israël" zie schrijven op bommen voor hun buurland, recht in hun gezicht.
In your faaaaace.. in your faaaaace..
gelukkig maar anders zit ik weer met een ass bommer in mijn achtertuinquote:Op maandag 9 november 2009 17:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet voor iedereen nee
Mijn liefde is helaas niet grenzeloos en onvoorwaardelijk.
Dat lachen zal dan wel vergaan als bijvoorbeeld Sanaa plat ligt.quote:Op maandag 9 november 2009 17:40 schreef Todesschwalben het volgende:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef kitao het volgende:
[..]
Dat lachen zal dan wel vergaan als bijvoorbeeld Sanaa plat ligt.
Dead people can't laugh.quote:
Nu vind je het leuk, lief, grappig en ben je lekker laconiek aan het doen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Och het zijn maar kinderen die een lief berichtje schrijven, wat is daar nou dood en verderf aan. Mijn tekeningen van toen ik 6 was is ook niemand aan dood gegaan hoor. Ze wensen gewoon de Arabieren een vrolijke dag verder, vind ik best lief eigenlijk.
Het is niet zijn humor hoor, hij meent het echt en heeft ook diverse keren miljoenen mensen doodgewenst.quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nu vind je het leuk, lief grappig en ben je lekker laconiek aan het doen.
Als het Israël betreft en het gaat bv over slachtoffers al daar, dan roep je hier moord en brand, en komen de "![]()
" smileys tevoorschijn.
en owee als iemand er lollig over gaat doen, de verwensingen die daarop volgen...
Maar goed.. iedereen z'n "humor", hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |