Hoe vaak kolf je met de Swing?quote:Op zondag 20 juni 2010 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
heyhey
Ik heb alleen ervaring met 2fasensysteem, zowel in ziekenhuis als thuis alleen hiermee gekolfd.
Ik heb de medela Swing, gebruikt deze inmiddels 6,5 maand zeer intensief en bevalt me prima.
Hmmm, dat had ik zelf ook kunnen bedenkenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:20 schreef DaviniaHR het volgende:
ik heb ook een pisa (met 2fasensysteem, dus), maar ik krijg sinds een week of zo geen tsr meer op stap 1. die komt pas later. (wel een goedee tsr, trouwens)
ik zou zeggen, probeer eens met de 2fasending te kolven zonder stap 1 (meteen knopjedrukken, dus). als dat net zo goed gaat, weet je dat ook weer.
Ik kolf nu op werkdagen 3-4 keer per dag en als ik vrij ben 2 keer per dag. Ik heb echter in het begin 8x daags gekolfd.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:51 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Hoe vaak kolf je met de Swing?
Ik twijfel nog heel erg of een enkele kolf niet teveel tijd gaat kosten. Zeker i.v.m. eventueel werk over een paar maanden. Voorlopig zal ik de kolf alleen gebruiken voor de avondvoeding (die gaat zo langzaam bij d'r dat ze en zichzelf uitput en mijn tepels er niet blij van worden).
[..]
Maar ga ik dan niet weer meer produceren?quote:Op zondag 12 september 2010 18:14 schreef DaviniaHR het volgende:
ik zou alleen de stuwing eraf kolven. dus 5 minuutjes of zo.
ben je helemaal gestopt met bv nu?
de pisa heeft ook een battery pack, zodat je zonder stopcontact kunt kolvenquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:05 schreef Keshet het volgende:
Wat wil je er mee doen? Ga je 'm alleen thuis gebruiken of ook op andere plekken? Heb je dan altijd een stopcontact in de buurt of niet? Dat soort dingen moet je ook op letten.
Ik heb zelf de Medela Pump In Style gebruikt, ik vond 'm goed te doen. Een van de voordelen vond ik dat het ding ingebouwd zit in een rugzakje zodat je alles makkelijk mee kunt nemen.
Deze unit dus: [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |