moet ook Nus zeggen?quote:
sinds wanneer is dat een vervanging voor geestelijk gehandicapten? of wou je "mentally challenged" vertalen? Failnaziquote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef OldJeller het volgende:
Voorspelbaar. Kan ook niet anders in een subforum dat vol zit met vnl. geestelijk uitgedaagden en pubers met op hol geslagen hormonen.
Mijn hormonen zijn prima in balans thankyouverymuchquote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef OldJeller het volgende:
Voorspelbaar. Kan ook niet anders in een subforum dat vol zit met vnl. geestelijk uitgedaagden en pubers met op hol geslagen hormonen.
Toch wil je deel uitmaken van ons walhalla, dat maakt jou dus zelfdestructief. Iedereen haat jou.quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef OldJeller het volgende:
is volgens ts een onwetende josti die gewoon het alfabet niet kentquote:Op maandag 9 november 2009 16:19 schreef Garisson72 het volgende:
wie A zegt!
Als je geen Nederlands kan, moet je niet bij mij komen janken, "Gijs".quote:Op maandag 9 november 2009 16:22 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
sinds wanneer is dat een vervanging voor geestelijk gehandicapten? of wou je "mentally challenged" vertalen? Failnazi
Je moeder!quote:Op maandag 9 november 2009 16:21 schreef OldJeller het volgende:
pot/ketel/zwartquote:Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef OldJeller het volgende:
klok/klepel.. Klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
janken dat ik geen nederlands kan?quote:Op maandag 9 november 2009 16:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je geen Nederlands kan, moet je niet bij mij komen janken, "Gijs".
"Gijs"!!!!!!
wie jankt er nou dan? piemeltjequote:Moraal: als je het niet weet, houd dan je muil
Je weet het niet, dus houd je muil.quote:Op maandag 9 november 2009 16:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
janken dat ik geen nederlands kan?
[..]
wie jankt er nou dan? piemeltje
Komt ook vaak voor hier, ja.quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wat helemaal irritant is, mensen die zeggen: " *mompelt iets over klok en klepel...* "
Dat kan jij onmogelijk weten op basis van wat ik hier gepost heb, dat noemt men projectiequote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je weet het niet, dus houd je muil.
Mods hebben geen levenquote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Komt ook vaak voor hier, ja.
Waarom mompelen?
Ga nou maar ergens anders falen, want hier heb je de norm al ruimschoots overtreden.quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat kan jij onmogelijk weten op basis van wat ik hier gepost heb, dat noemt men projectiedat gaat van jezelf uit.
komt daar even lekker de aap uit je hol
en happen als een makreelquote:Op maandag 9 november 2009 16:31 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ga nou maar ergens anders falen, want hier heb je de norm al ruimschoots overtreden.
Het is denk ik soort van grappig of gevat...quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Komt ook vaak voor hier, ja.
Waarom mompelen?
Nee, je begeven (m.n. topics openen) in KLB is altijd een handeling tegen beter weten in.quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
en happen als een makreel![]()
wat had je verwacht dan? Formele reacties![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef OldJeller het volgende:
Moraal van het verhaal: als je het niet weet, houd dan je muil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik dit typ of zeg, dan weet je ook wat de strekking is:quote:Op maandag 9 november 2009 16:41 schreef Deetch het volgende:
is gewoon efficienter gebruik van taal. Als iemand op het forum klok/klepel roept weet ioedereen wat er bedoelt wordt.
* Deetch roept iets van "eerste steen"
quote:Op maandag 9 november 2009 17:02 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik vind het t-shirt met de opdruk: ik hou niet van mensen die hun zinnen nooit af
wel bij dit topic passen
*mompelt iets over klok en klepel...*quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wat helemaal irritant is, mensen die zeggen: " *mompelt iets over klok en klepel...* "
Quote -quote:Op maandag 9 november 2009 17:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[quote]Op maandag 9 november 2009 17:18 schreef thomaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad precies wat ik bedoelde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |