quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Zoals velen waarschijnlijk weten, doe ik VAVO VWO op een MBO school.
Klopt, hier is echter geen klacht over te verzinnen. Tevens is dit onderwerp 30 meter van mij vandaan gebeurd vanmiddag.quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef zovty het volgende:
Als je op het Volgende pijltje klikt krijg je deze link
http://nieuws.nl.msn.com/foto/gallery.aspx?cp-documentid=149471901&page=2
Veel interessanter.
Verkapte-ik-doe-MBO-maar-ik-durf-het-niet-te-zeggen post.quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Zoals velen waarschijnlijk weten, doe ik VAVO VWO op een MBO school.
Die is er. Ik ben nadat ik mijn havo heb gehaald met eindcijfer 8 niet toegelaten op het VWO op mijn oude schoolquote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef S.Seagal het volgende:
VAVODan moet je het gewoon accepteren dat je hoger niveau niet aan kan. Tenzij er een reden is die hier los van staat.
Oja dat is waar.quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt, hier is echter geen klacht over te verzinnen. Tevens is dit onderwerp 30 meter van mij vandaan gebeurd vanmiddag.
Mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Klopt, hier is echter geen klacht over te verzinnen. Tevens is dit onderwerp 30 meter van mij vandaan gebeurd vanmiddag.
zuchtquote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Ethanolic het volgende:
Er besloot een neger met een mes op een groepje jongens in te rennen en ze neer te steken.
+1quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Het wordt tijd dat wij allemaal de ogen openen en dit probleem erkennen, STEMT WILDERS!!
uhm.. dusquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Het wordt tijd dat wij allemaal de ogen openen en dit probleem erkennen, STEMT WILDERS!!
Word.quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
Detectiepoortjes in elke schoolquote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Kafka. het volgende:
JA HIHIHIIHIHI NIET DOORVERTELLEN GHEKquote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef HenkieVdV het volgende:
TS was jij die persoon die spontaan een epileptische aanval kreeg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |